kun partamonni pariskunta otti ja lisääntyi ja teki 18 kpl partamonnia. Edellisestä poikasparvesta 4 jäljellä. Akvaarion koko 325 litraa. Niitä siiretty edellisestä parvesta 2 muualle. Ostaako eläin kauppa monnin poikasia?
Vastaukset 2
- Rihma
Soita ja kysele.
Jossain paikoissa ottavat vastaan, eivät välttämättä maksa niistä, koska niitä on saatavilla pilvinpimein.
Sinun kannattaa luopua eri sukupuolista, sillä kun ovat kudentansa aloittaneet, loppua ei näy ja kohta sulla on mahduttamisongelma noiden partisten kanssa.- untamopelle
Mulla on sama juttu. 250l akvaario ja hankin vuosia sitten 2 monnia....ja vuosien saatossa lukumäärä on heitellyt aika hurjissakin luvuissa, mutta nyt lopulta on jäljellä 5-7 aikuista (1 jättiläinen vanha herra...oisko peräti toinen alkuperäisistä) ja nyt muuton yhteydessä huomasin, että taas sinne on tullut monnipoikasia.
Ja TIEDÄN, että niitä on aivan liian paljon tuon kokoisessa akvaariossa, mutta hyvin ovat tulleet toimeen...välillä pientä kisailua/suojelua piilopaikkojen/kutupaikkojen suhteen.
Vois melkein sanoa, että mulla on ollut jonkin aikaa jo lajiakvaario :) kun ei kaloja ole erikoisemmin (hankinnassa kylläkin).
Kysymys kuuluukin kun hankin kaloja akvaan niin söisköhän osa niistä niitä poikasia?? Ns. luonnollista kannan karsimista/säätelemistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1151609Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91837- 56747
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja147747Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35721Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat39611Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔40601Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö226595- 67589
Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol33567