Tänään tajusin miksi aloitan aina niin monia riitoja, miksi koettelen toisen pinnaa ja tunnen oloni jatkuvasti ankeaksi. Inhoan rakastamaani miestä ja hänen suosiotaan.
Inhoan kuinka hyvin hän tulee toimeen ihmisten kanssa ja ihmiset - ah - palvovat häntä kuin ylijumalaa kun taas minä teen itseni typeräksi ja reputan opiskelupaikkojen ja työpaikkojen haastatteluissa riittämättömän itsetunnon vuoksi.
Inhoan itseäni ja puutteitani. Olen ruma, läski ja kaikenlisäksi töykeä kaksinaamainen lurjus, koska ajattelen näin. Haen jatkuvasti hyväksyntää häneltä, mutten pysty uskomaan, että minusta voi välittää. Koettelen hänen kärsivällisyyttään äärimmäisyyksiin saakka ja pelkään aina menettäväni hänet.
Hänen itsetuntonsa on minua parempi. Niin ei kumminkaan aina ollut vaan ennen minua hänen taisi olla huonompi. Silloinkin häntä mairiteltiin vaan ei mies tajunut arvoaan. Tuin häntä aallon pohjalla ja yritin takoa hänen päähänsä kuinka tärkeä hän on.
En halua hänellä olevan vähempiarvoista kumppania kuin hän itse on, mutten myöskään halua menettää miestäni. Rakastan häntä, en hänen kunniaansa. En vain kestä olla huonompi.
Varjosi kätkössä
2
622
Vastaukset
- tuttua
Olet nuori ja etsit vielä itseäsi. Kokeilet alitajuisestikkin kumppanisi luotettavuutta. Eikö ole luonnollista, että molemmat osapuolet hiovat ja kokeilevat toistensa pinnan kestävyyttä ja rehellisyyttä. Rakastuminen on yksi asia. Parisuhteessa kasvaminen yhteenkasvaminen ja rakastaminen vaatii aina paljon, mutta parhaimmillaan antaa myös paljon.
Onnea ja siunausta molemmille. - toope
Siis oikeasti, kyllähän niitä ongelmia voi parisuhteeseen kehitellä vaikka mistä, jos tarve vaatii. Näemmä olisi elämä liian hyvää muuten yhdessä, että pitää joku itsetuntojuttu vetää mukaan, jotta toinen sitten jättäisi.
Niin tulee käymään, ennen pitkää, jos et herää tuosta typerästä ajattelumaailmastasi!
Miksi hitossa hän on sinun kanssasi, olisiko kenties rakkaudesta? Opettele ajattelemaan, että sinun ei tarvitse olla hänen ja kaikkien muiden keskipiste, sillä ei saavuta mitään tärkeää. Oma itsetunto nousee ihmisestä itsestään, sitä ei voi loputtomiin muiden avulla pönkittää ja sekin on vain hetkellistä. Perustavanlaatuinen itsetunto lähtee siitä, miten omaa ajatteluaan muokkaa. MItä helkatin väliä sillä on, mitä muut sinusta loppupeleissä ajattelevat, tai ajattelevatko edes mitään...itse vain kuvittelet.
Jos kiukkuat ja haet huomiota, niin sillähän sinä ne inhot itseäsi kohtaan hankit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367499Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631664512Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen573522Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5113298Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972174Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361823Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251820- 911593
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791515Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151456