Reilut 15 vuotta vanha Siemens-pesukone lakkasi linkoamasta. Yritetty useamman kerran eri ohjelmilla. Kone on tehnyt tätä joskus ennenkin mutta suostunut linkoamaan, kun on käännetty ohjelman linkouskohtaan ja käynnistetty uudestaan. Nyt näyttää kuitenkin olevan siinä kunnossa, että pesee mutta ei linkoa millään.
Onko kokemuksia, mistä tällaisessa voi olla kyse ja ennen muuta kannattaako yrittää korjauttaa?
Pesukone ei linkoa; kannattaako korjauttaa?
4
1087
Vastaukset
- kyllä
moottorin hiilet finaalissa.jos muuten ok, ni kannattaa vaihtaa
Saisinko suomennoksen? Mitkä ”hiilet”? Ja mitä kannattaa vaihtaa? Moottori, ”hiilet” vai pesukone? Moottorin vaihtaminen ainakin taitaisi olla kannattamatonta eli maksaa saman verran tai enemmän kuin uusi pesukone.
- pa uli
Yucca kirjoitti:
Saisinko suomennoksen? Mitkä ”hiilet”? Ja mitä kannattaa vaihtaa? Moottori, ”hiilet” vai pesukone? Moottorin vaihtaminen ainakin taitaisi olla kannattamatonta eli maksaa saman verran tai enemmän kuin uusi pesukone.
jos olisi miele tai cylinda niin voisi harkita korjausta, mutta tuon ikäinen muu kone alkaa kyllä olla vaihtoa vaille valmi. vaikka nuo vanhat rohjot onkin tehty kestämään kulutusta ja ovat melko yksinkertaisia niin huoltoväli tiivistyy silti ja maksat pian korjauskustannuksina uuden koneen hinnan. Maailma on vaan mennyt sellaiseksi, että vanhaa ei enää saa korjata... tää on vaan oma mielipide.
Uusimalla säästät myös hieman sähkö/vesilaskussa. - ++++
pa uli kirjoitti:
jos olisi miele tai cylinda niin voisi harkita korjausta, mutta tuon ikäinen muu kone alkaa kyllä olla vaihtoa vaille valmi. vaikka nuo vanhat rohjot onkin tehty kestämään kulutusta ja ovat melko yksinkertaisia niin huoltoväli tiivistyy silti ja maksat pian korjauskustannuksina uuden koneen hinnan. Maailma on vaan mennyt sellaiseksi, että vanhaa ei enää saa korjata... tää on vaan oma mielipide.
Uusimalla säästät myös hieman sähkö/vesilaskussa.hiilet, kyllä kannattaa, sillä ton ikäinen SIEMENS on hyvä kone. Ja ne hiilet on moottorissa, osaa vaihtaa teeseitse mieskin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953839
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473215Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002827- 1362510
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572460- 612398
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172387Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212334Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232326- 642090