Jarkko

rento meininki

Jarkko on tosi mukavan ja rennon tuntuinen jätkä, eikä tunnu esittävän mitään, mitä ei ole. Näin ensinäkemältä paras.

8

1076

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äijä

      Ei mitään turhaa hörhöilyä.

    • ole annettavaa

      Jos on siis tylsä niin pihalle, vai meinasitko maksavien katselijoiden haluavan katoa "perusmukavaa" poikaa vai kunnon urpojen draamaa??
      EI siis oikeesti mitään vastaan, toivon vaan enemmän ohjelmalta.

    • Jarkko minun mielestä paras! Mukavan oloinen ja fiksun tuntuinen :D

      Einari on liian viisas ihminen tohon porukkaan :D
      Mariia taas vetää koko ajan jotain roolia :D

      Must Mariia pois sunnuntaina!!!!!!

      • äänestyksessä

        pitäisi olla aina kolme. Olisi paremmin mistä vailta.


    • tatjaana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...

      kyllä menkijärven puhveli vie koko potin!!!

    • Ugh! Olen puhunut

      Jarkolle. Se ei ole vielä saanut vertani kuohahtamaan.
      Voisin vielä kerrata omat mielipiteeni asukkaista tällä hetkellä:
      Kadi: Nätti, mutta kanamainen kälättäjä
      Maria: Tyhmä ja ärsyttävä kotka
      Maxine: Nätti, mutta mitään sanomaton
      Piia: Mitään sanomaton sivustaseuraaja
      Satu: Tylsä, aikuisimmat jutut.
      Tiina: Bimbo.
      Aki: Luulee liikoja itsestään.
      Einari: Poliitikoksi Väyrysen paikalle, supertylsä
      Henri: Tylsä!
      Jarkko: Suosikkini tällä hetkellä, ei pidä itsestään meteliä ainakaan vielä.
      Sauli: Akkamainen neiteilijä, takatukka hirveä.
      Timo: Ärsyttävä, luulee itestään ihan liikaa!

      • jaki

        Odottakaapas vaan. Jarkko ottaa alun tilanteen kattomisen jälkeen ohjakset käsiinsä ja sitten tulee puheenaiheita!! Heitelkää noi s..n himppuhomput pois ja tapahtumia alkaa tulla.
        Muistakaa vaan mun sanoneen.


      • jaki kirjoitti:

        Odottakaapas vaan. Jarkko ottaa alun tilanteen kattomisen jälkeen ohjakset käsiinsä ja sitten tulee puheenaiheita!! Heitelkää noi s..n himppuhomput pois ja tapahtumia alkaa tulla.
        Muistakaa vaan mun sanoneen.

        Eikö kukaan kuullut sitä Jarkon kommenttia olevansa talon toiseksi kovin panomies Akin jälkeen? Oli harrastanut mm. RYHMÄSEKSIÄ kahden naisen kanssa ja ilmeisesti 2 miestä 2 naista kombinaatiossa. Itse olen käynyt usein siinä ravintolassa, jossa Jarkko on pokena ja tahtoisin TODELLAKIN tietää lisää näistä tempauksista. Jarkon panopuut ja kaverit voisivat vähän kirjoitella tänne ja antaa lisävalaistusta (erityisesti yksityiskohat kiinnostaisivat).


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      133
      1363
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      101
      1054
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      947
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      683
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe