Jarkko on tosi mukavan ja rennon tuntuinen jätkä, eikä tunnu esittävän mitään, mitä ei ole. Näin ensinäkemältä paras.
Jarkko
8
1056
Vastaukset
- äijä
Ei mitään turhaa hörhöilyä.
- ole annettavaa
Jos on siis tylsä niin pihalle, vai meinasitko maksavien katselijoiden haluavan katoa "perusmukavaa" poikaa vai kunnon urpojen draamaa??
EI siis oikeesti mitään vastaan, toivon vaan enemmän ohjelmalta. Jarkko minun mielestä paras! Mukavan oloinen ja fiksun tuntuinen :D
Einari on liian viisas ihminen tohon porukkaan :D
Mariia taas vetää koko ajan jotain roolia :D
Must Mariia pois sunnuntaina!!!!!!- äänestyksessä
pitäisi olla aina kolme. Olisi paremmin mistä vailta.
- tatjaana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...
kyllä menkijärven puhveli vie koko potin!!!
- Ugh! Olen puhunut
Jarkolle. Se ei ole vielä saanut vertani kuohahtamaan.
Voisin vielä kerrata omat mielipiteeni asukkaista tällä hetkellä:
Kadi: Nätti, mutta kanamainen kälättäjä
Maria: Tyhmä ja ärsyttävä kotka
Maxine: Nätti, mutta mitään sanomaton
Piia: Mitään sanomaton sivustaseuraaja
Satu: Tylsä, aikuisimmat jutut.
Tiina: Bimbo.
Aki: Luulee liikoja itsestään.
Einari: Poliitikoksi Väyrysen paikalle, supertylsä
Henri: Tylsä!
Jarkko: Suosikkini tällä hetkellä, ei pidä itsestään meteliä ainakaan vielä.
Sauli: Akkamainen neiteilijä, takatukka hirveä.
Timo: Ärsyttävä, luulee itestään ihan liikaa!- jaki
Odottakaapas vaan. Jarkko ottaa alun tilanteen kattomisen jälkeen ohjakset käsiinsä ja sitten tulee puheenaiheita!! Heitelkää noi s..n himppuhomput pois ja tapahtumia alkaa tulla.
Muistakaa vaan mun sanoneen. jaki kirjoitti:
Odottakaapas vaan. Jarkko ottaa alun tilanteen kattomisen jälkeen ohjakset käsiinsä ja sitten tulee puheenaiheita!! Heitelkää noi s..n himppuhomput pois ja tapahtumia alkaa tulla.
Muistakaa vaan mun sanoneen.Eikö kukaan kuullut sitä Jarkon kommenttia olevansa talon toiseksi kovin panomies Akin jälkeen? Oli harrastanut mm. RYHMÄSEKSIÄ kahden naisen kanssa ja ilmeisesti 2 miestä 2 naista kombinaatiossa. Itse olen käynyt usein siinä ravintolassa, jossa Jarkko on pokena ja tahtoisin TODELLAKIN tietää lisää näistä tempauksista. Jarkon panopuut ja kaverit voisivat vähän kirjoitella tänne ja antaa lisävalaistusta (erityisesti yksityiskohat kiinnostaisivat).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maahanmuuttajien vaikutus Suomen valtiontalouteen positiivinen
Maahanmuuttajat maksavat enemmän tuloveroja kuin saavat tulonsiirtoja. Eroavat persuista tässä suhteessa. Persuista o1993841Uusin tutkimus: Suomi on maailman toiseksi vähin rasistinen maa
taakse jää mm. Ruotsi(7) ja Norja(8). Martin Paasi(kok.): Kumoaa vasemmiston väitteet. Kansainvälinen vertailu osoitta812096Ukrainan tiedustelun huippupotti - Iski ensin yhteen satamaan, sitten toiseen
Ukrainan tiedustelupalvelu SBU kertoo johtaneensa operaatiota, jossa on isketty drooneilla Venäjän tärkeimpiin satamiin822033Ketkä 8 Ähtärin luottamushenkilöä saivat syytteen virka_aseman väärinkäyttämisestä?
Nyt näiden valtuutettujen nimet esiin, kiitos! Nämä henkilöt pitää yksinkertaisesti laittaa syrjään Ähtärin kaupunginva481976Ulkomaalaistaustaiset tulevat kalliiksi yhteiskunnalle.
Selvitys: Ulkomaalaistaustaiset saivat selvästi enemmän työttömyysetuuksia ja toimeentulotukea kuin suomalaistaustaiset.891919Ähtärin päättäjät
Nyt tulee kutsu leivättömän pöydän äärelle. Syytteet nostetaan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cef83309-0a1b-4fcd-9b621633Oletko tosiaan niin
matalalla älykkyydellä varustettu että et tajua miten sua vedätetään? Kun susta ei tykätä.1421086Arkkipiispa Tapio Luoma sanoo olevansa syvästi huolissaan lisääntyvästä rasismista ja islamofobiasta
Tarvitsemme ymmärrystä ja uskontojen lukutaitoa erilaisia perinteitä kohtaan. Rauhallinen rinnakkaiselo ja toinen toisem281995- 67904
Oikea mies ei katoa elämästä silloin
Kun on vaikeaa. Väärä mies pysyy elämässä niin kauan kun aurinko paistaa ja on mukavaa. Mutta kuka jää elämään silloi98846