Niin, noh... otsikko kertookin jo kaiken
Naiset/nuoret tytöt! Onko teidän mielestänne Oinas miehet komeita?
8
2388
Vastaukset
- Maikkelityttönen
Ovat.. Itse olen kaksi kertaa rakastunut elämäni aikana (ja toinen jatkuu onnellisena vieläkin)..Ja juuri oinaisiin, heidän charmiaan ei voi kukaan nainen vain vastustaa. Muutenki törmään usein ihmisiin jotka ovat horoskoopeiltaan oinaita. Itse olen skorpioni, en tiedä on kyseisten merkkien välillä on jotain maagista vetovoimaa. ;) Mutta vasutaus kysymykseesi suoraan että 2/3 oinaista ovat hyvän näköisiä.. Muutta miten sen kauneuden tai komeuden luokittelee onkin sitten aivan eri jutska :)
- Mey
.. että heidän silmissään, ilmeissään on joku juttu, joka saa heidät vaikuttamaan oikeinkin komeilta.
Mutta lisäksi: hassu juttu, mutta useilla oinasmiehillä tuntuisi olevan kasvoissaan joku merkki, luomi, virhe taikka arpi. Elämän piiskaamat kasvot?! Sen takia karismaattiset, vetovoimaiset?- sacry
...
Minulla on arpi kulmakarvan kohdalla....
Mutta komeuden jokainen arvioi, miten haluaa ;) - Maikkelityttönen
Ja lisäksi heillä usein tummat paksut kulmakarvat. :P Minulla taitaa olla joku kulmakarva fetissi tms,mutta tömmöisen piirteen olen huomannut jokaisessa oinaassa :P
Entä keskustelun pitäjä, onko sinulla tummat ja paksut kulmakarvat.
Myös silmissä olen huomanut jtn jännää ja mystistä.. Krauh.. - sacry
Maikkelityttönen kirjoitti:
Ja lisäksi heillä usein tummat paksut kulmakarvat. :P Minulla taitaa olla joku kulmakarva fetissi tms,mutta tömmöisen piirteen olen huomannut jokaisessa oinaassa :P
Entä keskustelun pitäjä, onko sinulla tummat ja paksut kulmakarvat.
Myös silmissä olen huomanut jtn jännää ja mystistä.. Krauh..ei ole :/ pahoittelen, mutta sen sijaan.. kaikki sanoo, että mun silmät eroavat muitten ihmisten silmistä... (Aivan hullua).... mulla on tummansiniset silmät... äin kaikki sanoo ja näyttäis ne kyllä olevan >;D
sanoisin että ainaki hurmaavia ja karismaattisia =)
- jeeeeeeees
Olen ihastunut todella paljon juuri nyt itseäni melkein kaksikymmentä vuotta vanhemmankin oinaan ulkonäköön, en meinaa edes pystyä ajattelemaan mitään muuta.
- voldemortt
NO entä naiset? itte oon oinas nainen=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984