Niin, noh... otsikko kertookin jo kaiken
Naiset/nuoret tytöt! Onko teidän mielestänne Oinas miehet komeita?
8
2404
Vastaukset
- Maikkelityttönen
Ovat.. Itse olen kaksi kertaa rakastunut elämäni aikana (ja toinen jatkuu onnellisena vieläkin)..Ja juuri oinaisiin, heidän charmiaan ei voi kukaan nainen vain vastustaa. Muutenki törmään usein ihmisiin jotka ovat horoskoopeiltaan oinaita. Itse olen skorpioni, en tiedä on kyseisten merkkien välillä on jotain maagista vetovoimaa. ;) Mutta vasutaus kysymykseesi suoraan että 2/3 oinaista ovat hyvän näköisiä.. Muutta miten sen kauneuden tai komeuden luokittelee onkin sitten aivan eri jutska :)
- Mey
.. että heidän silmissään, ilmeissään on joku juttu, joka saa heidät vaikuttamaan oikeinkin komeilta.
Mutta lisäksi: hassu juttu, mutta useilla oinasmiehillä tuntuisi olevan kasvoissaan joku merkki, luomi, virhe taikka arpi. Elämän piiskaamat kasvot?! Sen takia karismaattiset, vetovoimaiset?- sacry
...
Minulla on arpi kulmakarvan kohdalla....
Mutta komeuden jokainen arvioi, miten haluaa ;) - Maikkelityttönen
Ja lisäksi heillä usein tummat paksut kulmakarvat. :P Minulla taitaa olla joku kulmakarva fetissi tms,mutta tömmöisen piirteen olen huomannut jokaisessa oinaassa :P
Entä keskustelun pitäjä, onko sinulla tummat ja paksut kulmakarvat.
Myös silmissä olen huomanut jtn jännää ja mystistä.. Krauh.. - sacry
Maikkelityttönen kirjoitti:
Ja lisäksi heillä usein tummat paksut kulmakarvat. :P Minulla taitaa olla joku kulmakarva fetissi tms,mutta tömmöisen piirteen olen huomannut jokaisessa oinaassa :P
Entä keskustelun pitäjä, onko sinulla tummat ja paksut kulmakarvat.
Myös silmissä olen huomanut jtn jännää ja mystistä.. Krauh..ei ole :/ pahoittelen, mutta sen sijaan.. kaikki sanoo, että mun silmät eroavat muitten ihmisten silmistä... (Aivan hullua).... mulla on tummansiniset silmät... äin kaikki sanoo ja näyttäis ne kyllä olevan >;D
sanoisin että ainaki hurmaavia ja karismaattisia =)
- jeeeeeeees
Olen ihastunut todella paljon juuri nyt itseäni melkein kaksikymmentä vuotta vanhemmankin oinaan ulkonäköön, en meinaa edes pystyä ajattelemaan mitään muuta.
- voldemortt
NO entä naiset? itte oon oinas nainen=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1613093
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541799Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1461754Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1571610- 761532
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3351433Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m771261The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201258- 1581082
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251055