Hei kaikki Neitsykäiset!
Jos ystävienne, työkavereidenne, tuttavienne ym. joukossa on rapuihmisiä, toivoisin mielipiteitänne siitä, mikä heissä ärsyttää ja mikä on parasta (jos on?)
Kiitos!
Mielipiteitä, please!
5
1049
Vastaukset
- neitsyt....
Ravuissa ärsyttää että ovat patologisia valehtelijoita. Ovat myös jotenkin tukossa tunnetasolla,- heidän on vaikea puhua tunteistaan.
Hyviä puolia on että ovat aika hauskoja ja osaavat kokata, ja vaikka tunteista on vaikea PUHUA, osaavat sitten kuitenkin NÄYTTÄÄ teoilla.- minärapu
aivan väärin... olen rapu ja en voi hyväksyä edes valkoisia valheita. Ravut ovat herkkiä ja luotettavia kavereita, ellei heille ensin tehdä väärin,silloin kyllä ravun tyyli on kostaa.Ravut ovat mielikuvitusrikkaita ja huumorintajuisia. Pitää lähimmäisestään ja ystävistään huolen. Taatusti. En tiedä mihih rapu hirviöön olet törmannyt, mutta et voi yleistää.
- neitsytkrisse
Minulla on paljonkin rapuja tuttavapiirissäni. Yksi rapu on hyvä ystävä.
Ravuissa ärsyttää tietynlainen "ylitunteellisuus". Ravut ovat hyvin herkkiä ottamaan itseensä asioita, joita neitsyt suustaan laukoo. Me neitsyethän osaamme olla myös ironisia (ivallisia?), mutta emme tarkoita sillä useinkaan mitään pahaa. Ravut ottavat kaiken kirjaimellisesti eivätkä koskaan unohda, ja vielä vuosienkin jälkeen kysyvät: "Mitä sinä oikein tarkoitit kun silloin sanoit...?"
Rapujen tunteellisuus on toisaalta myös heidän paras puolensa. Rapu-ihminen on lämmin ja aito tyyppi. Olin eilen juuri juhlimassa kahden jo vähän iäkkäämmän rapu-ihmisen kanssa, ja täytyy sanoa, että ravut ovat loistavaa juhlaseuraa - he ovat hyvin läsnäolevia ja arvostavat yhdessä vietettyä aikaa, ja näyttävät sen. - neitsyttt
Kyllä ravut vaan o valehtelijoita. Ne elää jossai ihme mielikuvitusmaailmassa mis kaikki on hyvi ja jos ei oo, ni ne kuvittelee sen.
Rapunaiset on tunteellisia ja tosiaan tekee iha mielettömän hyvää ruokaa ja huolehtii ja paapoo.Ja ne on iha oikeesti KIVOJA.
Rapumiehet on kylmiä ja kostonhimosia iha pikkutarkkaan antaa takasi.. Mut hauskoja sillee jos ne sattuu oleen hyvällä tuulella...
Kaveriksi ravut sopivat neitsyille, mut ei sit muuten.- Miss Moonlight
Tuo valehtelu on kyllä minulle täysin vierasta, olen joskus liiankin rehellinen ja olenkin miettinyt, että onko siitä ollut minulle haittaa elämäni varrella. Minä kun tunnustan heti virheeni ja mokani yms. nolot jutut toisten taas salatessa ne, joten he näyttävät tietysti paljon paremmilta ihmisiltä. Myös omaisissani ja tuttavissani on paljon rapuja enkä tiedä heidän koskaan valehdelleen.
Mielikuvitus voi olla suuri lahja. Riippuu siitä, miten sitä käyttää. Vaikeissa tilanteissa ja pelottavissa asioissa siitä voi tietenkin olla haittaa. Itse pidän sitä rapujen rikkautena.
Tuo vaikeus puhua tunteistaan pitänee varmasti monen ravun kohdalla paikkansa. Minulla ainakin on suuri pelko tulla torjutuksi tai naurunalaiseksi, jos toinen ei välitäkään samalla tavalla. Sitten kun voi luottaa toiseen ja voi vähänkin uskoa, että tuo toinen välittää, uskallan puhua ja ehkä vielä paremmin (niinkuin eräs kirjoittaja kertoi) näyttää tunteeni.
Tämän kyselyn tarkoituksena ei ole tosiaan kehujen kerääminen, vaan itseni kehittäminen paremmaksi ihmiseksi.
Kiitos tähänastisista vastauksista ja toivottavasti vielä tulee lisää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003454991- 162266
- 1942129
- 1071496
- 811427
- 741002
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57997IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2959Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119864Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59786