Jos olen oikein ymmärtänyt niin ac/dc teki muutama vuosi sitten uuden levytyssopimuksen Sony Epicin kanssa joka julkaisi kaikki levyt uusina digipack versioina. Nyt kuitenkin ostin myös stiff upper lipin pahvikantisena ja kylessä lukee Coulumbia eikä Epic niinkuin muissa levyissä? Myös tulevan dvd:n julkaisee Columbia!
Onko levy-yhtiö vaihtunut taas vai mikä kytkentä tämä on? Voisko joku valaista tietämätöntä.
Sony Epic, Columbia..?
miten on
3
473
Vastaukset
- Elektra..
...julkaisi ainakin Livestä 2 CD:n pahvikantisen version jonka piti olla ylivertainen äänenlaadultaan edeltäjäänsä nähden. Itse en eroa kuullut mutta Elektran levystä puuttui 3 biisiä...
- juntti
Japsien Sony omistaa koko Columbian konsernin nykyisin, Epic on vanha Columbian alamerkki.
- mainittu
Elektra kuuluu noihin AC/DC levykuvioihin, vai onko sekin samaa puulaakia Sony, Epicin.... kanssa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun624469KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1583361Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?582677Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492594- 1362512
- 241903
- 241721
- 301636
- 1741590
- 381293