Päänahasta lähtee suuria iho palasia.

Psoriasis vai Luonnonkihara

Luulen että minulla on psoriasis, suvussa liikkuu, tai sitten se johtuu luonnonkiharasta hiuksesta jonka vuoksi päänahka ei saa ilmaa lähes ollenkaan. Olen nyt kokeillut vitality`s tricoderm tuotetta joka poistaa tämän inhottavan kuivan ihon päänahasta n. 2 päiväksi, mutta mistä voisi saada ihan sitä oikeaa vitality`s tricoderm psoriaasikseen tarkoitettua tuotetta? tai ylipäänsä mistä muualta voi näitä tuotteita tilata kuin villikiharasta?

10

3879

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja nyt ihan verillä

Mikä tuo tuote on ja mistä saa?

Ite en oo mitään käyttänyt nyt ja kutina, hilseily ja raapimisen jälkeinen vereslihalle meno alkaa ärsyttään. Oon käyttnyt vain päänahkaan laitettavaa kortisoniliuosta aina kun äityy näin pahaksi. Ollut noin kolme kertaa elämässäni ja asiaa mietittyäni stressielämäntilainteissa puhjennut.

• sinkki ja rauta

Katso nimimerkkien "kohta kalju?" ja "päänahkaan" keskustelut alla. Diprosalic-lääkettä lääkärin reseptillä apteekista. Mieti tarvitsisiko sinun ohella kokeilla shampoon vaihtoa, sellaiseen jossa mahdollisimman vähän hajusteita ja lisäaineita.
        Meillä kehäkukka shampoo on (iloisesti yllättänyt ja) auttanut muun ohella - ei ärsytä, poistaa hoitoaineen tarpeen, ja voisi olla myös hitusen psorihilseen vähentävää vaikutusta.
        Myös koivuvaseliinista on ollut apua päänahkaan.

• Nimetön

Itse kävin lukemassa tästä kyseisestä hoitosetistä ja minulla se toimii ainakin jonkun aikaa ehkä n. 2-3 pv kunnes täytyy taas pestä hiukset. minä tilasin tämän www.villikihara.fi mutta tiedän että tricoderm valmistaa myös psoriaasikseen tehtyjä tuotteita, mutta en ole niitä löytänyt mistään :(

• kaaru

...tuohon raapimiseen. Ja kun päänahka on auki, niin hiusten pesukin sattuu. Olen kokeillut eri rasvoja, lääkärin määräämiä, luontaistuotteita jne.
        Mikään ei auta. Ite en liitä tuota psoriasista stressiin. Kesäaurinkokaan ei sitä hoida, muuta ihoa kyllä.

Daivonexillä hetkeksi rauhoittui, mutta kun pidin taukoa, niin taas jatkuu...

• entinen psoriasis
        Nimetön kirjoitti:

Itse kävin lukemassa tästä kyseisestä hoitosetistä ja minulla se toimii ainakin jonkun aikaa ehkä n. 2-3 pv kunnes täytyy taas pestä hiukset. minä tilasin tämän www.villikihara.fi mutta tiedän että tricoderm valmistaa myös psoriaasikseen tehtyjä tuotteita, mutta en ole niitä löytänyt mistään :(

SANI E BELLI
        - Tricologinen hoitola
        Mechelininkatu 22, 00100 Helsinki,
        puh. 09-241 4411

• diprosalic

diprosalic auttaa mul

• shampoo,

auttaa pese ensin joka toinenpäivä kahden viikon ajan sitten riittää kerran viikossa (muista vaikutusaika 3min)

• onnellinen elämä

itse käytän cutrinin aktiivihoitoa päänahkaani sekä muitakin cutrinin tuotteita apteekista,luontaistuote arsenaalini kuuluu monivitamiini päivittäin(twinlab)kalaölyä 2 g vrk ,ubikinonia,lipoiinihappoa,ja karnosiiniahelokkiäljyä efamol,

• Psoriasis

Tricoderm ja Vitalitys eivät ole sama tuote vaikka sama tehdas ne valmistaa. Tricoderm tuotteita saat Vaasasta:
      Hoviparturit Harmanninkuja
      Heli Kauppapuistikko
      Saxinette Palosaari
      Raijan Parturi Raastuvankatu
      Hyvää Kesää

• Tricologi

Jos ilmoitat missä asut niin lähetän lähimmän Tricodermiä myyvän liikkeen osoitteen. Tuotteita saa myös numerosta 050-5489536.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      240
      45281
    2. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      30
      11223
    3. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      176
      10821
    4. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      36
      9691
    5. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      85
      8498
    6. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      223
      6501
    7. Pirjo sanoi Esalle

Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok
      Maailman menoa
      0
      2850
    8. Jos mä joisin

Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys
      Ikävä
      28
      2202
    9. Tänään torille

Tänään kuulema torilla tapahtuu klo.20. Tulkaaha paikalle kattoon.
      Hyrynsalmi
      32
      1485
    10. Koulu-uhkaus.

Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.
      Hyrynsalmi
      26
      1470
    Aihe