PAPI-I , PAPI-N

TIETÄÄKÖ

ONKO JOKU JO AVANNUT CUBIKSIN LÄHETTÄMÄN KYSELYKAAVAKKEEN? MINÄ EN OLE VIELÄ. KYSYTÄÄNKÖ SIINÄ JOTAIN VAIKEAA?

14

16283

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • b'n there

      Niinkuin varmasti olet lukenut, kyse on persoonallisuustestistä. Jos osaat olla rehellinen itseäsi kohtaan, testi on helppo ja nopea.

      • ihmettelen kovasti

        Meillä käytettiin Papia takavuosina lähinnä sisäisten rekrytointien tukena. Tulokset ovat korkeintaan suuntaa-antavia, eivät ehdottomasti mitään absoluuttisia totuuksia. Toivottavasti testin rooli Finskillä ei ole ylikorostunut, Papi ei sitä nimittäin ansaitse, pidän sitä vähän ajastaan jäljessä olevana.


      • todenmukainen??
        ihmettelen kovasti kirjoitti:

        Meillä käytettiin Papia takavuosina lähinnä sisäisten rekrytointien tukena. Tulokset ovat korkeintaan suuntaa-antavia, eivät ehdottomasti mitään absoluuttisia totuuksia. Toivottavasti testin rooli Finskillä ei ole ylikorostunut, Papi ei sitä nimittäin ansaitse, pidän sitä vähän ajastaan jäljessä olevana.

        Itse olen ko testin tehnyt 2 kertaa. Ekalla kerralla minulla nousi melko selkeästi 'johtaminen' esiin, mutta vieressä oli toinenkin ominaisuus, jota en muista. Testi tehtiin minulle uudelleen, koska en todellakaan ole ns esimiesainesta ja yritin vastata vielä rehellisemmin tms. Uudessa testissä kuitenkin nousi entistä selkeämmin esiin johtajuus. Että se sitten siitä.

        Myös sitä ihmettelin, että aikaisemmin terveydenhoitajan pääsykokeiden testejen mukaan olin liian empaattinen alalle. Tässä Papissa taas minulla se oli kaikista heikoin. Itse koen olevani empaattinen.


    • haku?

      Mihin hakuun tuo liittyy?

      • on yksi

        vaihe Finnairin rekrytoinnista.


    • Papi, Papi

      Vastasin äsken ja ei ollut paha... :)

      • samassa veneessä..

        Olen vasta menossa ensimmäiseen rekrytointivaiheeseen niin tuleeko tuo appi sen jälkeen jos pääsee jatkoon ja mitä se mahtaa pitää sisällään?
        Kiitos jo etukäteen..


      • -emokokelas-
        samassa veneessä.. kirjoitti:

        Olen vasta menossa ensimmäiseen rekrytointivaiheeseen niin tuleeko tuo appi sen jälkeen jos pääsee jatkoon ja mitä se mahtaa pitää sisällään?
        Kiitos jo etukäteen..

        Kuten jo mainittu, kyse on peroonallisuustestistä. Et voi testiin mitenkään valmistautua, eikä se ole tarpeen. Itselläni meni noin 45min yhteensä, joten aikaa kannattaa varata. Kysymyksiä on niin paljon, että parhaiten selviät, kun muistat tosiaan olla rehellinen. Mihinkään kysymykseen ei vastata kirjallisesti, vaan 'rasti ruutuun' tyylillä.


      • tulee jos
        samassa veneessä.. kirjoitti:

        Olen vasta menossa ensimmäiseen rekrytointivaiheeseen niin tuleeko tuo appi sen jälkeen jos pääsee jatkoon ja mitä se mahtaa pitää sisällään?
        Kiitos jo etukäteen..

        menet naimisiin. Papi tulee, jos pääset Finnairin III-vaiheeseen...


      • hile**

        Nyt vaan jännittämään mitä vastauksia tuli..kai ne haastis pvänä kerrotaan? Saakohan samantien teitää, että onko sopiva vai ei?


      • Piiia99
        hile** kirjoitti:

        Nyt vaan jännittämään mitä vastauksia tuli..kai ne haastis pvänä kerrotaan? Saakohan samantien teitää, että onko sopiva vai ei?

        Koska te saitte tuon papi-kyselyn sähköpostiinne? Minulle tuli soitto ja kutsu sähköpostiin 30.8, mutta papi-kyselyä ei ole vielä tullut. Haastatteluun menen 10.9 Pitää varmaan alkaa kysellä kohta sen perään... :)


    • calamari

      Yksi PAPI-kysymys on

      Kumpi kuvaa sinua paremmin:

      a) Minulla ei ole mielikuvitusta.
      b) Olen aina laiska.

      • Barona testi

        Nyt minäkin kävin tuon testin läpi. Tuota sinun kysymystä ei ollut, mutta seuraavat kaksi oli:

        1. Olen usein epäjärjestelmällinen
        2. Olen joskus laiska.


        Ja toinen valitse jompi kumpi:

        1. Minulla ei ole mielikuvitusta
        2. Työskentelen hyvin hitaasti.

        Mulla on mielikuvitusta ja minua pidetään nopeana.

        Kas kun eivät kysy ovatko banaanit sinisiä vai punaisia:

        1. Banaanit ovat sinisiä
        2. Banaanit ovat punaisia

        Ja pakko valita jompi kumpi.


      • hömppähömppäää
        Barona testi kirjoitti:

        Nyt minäkin kävin tuon testin läpi. Tuota sinun kysymystä ei ollut, mutta seuraavat kaksi oli:

        1. Olen usein epäjärjestelmällinen
        2. Olen joskus laiska.


        Ja toinen valitse jompi kumpi:

        1. Minulla ei ole mielikuvitusta
        2. Työskentelen hyvin hitaasti.

        Mulla on mielikuvitusta ja minua pidetään nopeana.

        Kas kun eivät kysy ovatko banaanit sinisiä vai punaisia:

        1. Banaanit ovat sinisiä
        2. Banaanit ovat punaisia

        Ja pakko valita jompi kumpi.

        Edellä mainitut kysymykset todennäköisesti mittaavat päätöksentekokykyä ja -nopeutta. Testiä on helppo "huijata", jos osaa analysoida kysymysten tarkoitusta.

        Mielestäni nämä ovat humpuukia, mutta jos haluat että tulos tukee työpaikan saantia, kannattaa miettiä millaista persoonaa työssä tarvitaan ja vastata sen mukaisesti kysymyksiin.

        Nykyään hössötetään näiden turhien "pehmeiden arvojen" perään ja sillä millaista tulosta teet tai kuinka hyvä olet työssäsi, ei ole mitään merkitystä. Jos haluat edetä uralla, valitse värikkäät vaatteet töihin ja tuo erottuva peroosallisuus esille.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 185
      2048
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1942
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      147
      1544
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1207
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1173
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1137
    Aihe