Tupakka

on todettu niin vaaralliseksi aineeksi että ihmetyttää että sellaista syöpäkäärylettä yleensäkään on myynnissä. Laillisesti. Kumpa yksikään nuoristamme ei siihen koukkuun enää jäisi.Tupakointia rajoitetaan vaikka millaisilla laeilla mutta miksi sitä edelleen myydään. Kaikille nikotinisteille ilmainen apu ja ideapalkinto sille joka keksii uusiokäyttöä tupakkatehtaille!!

5

312

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jo stumpannu miäs

Näkee sellaisia asiantuntijalausuntoja, että tupakkiriippuvuutta verrataan heroiinivastaavaan.
      Muutama prosentti aloittaneista tupakoijista ei tule koskaan pääsemään 'itsesaastuksestaan'.
      *tupakinpoltostaan*.

Tupakassa on satoja terveydelle vahingollisia ainesosia.
      Lopetin 11v. sitten. Nyt 2v aikana astmaoireilut ovat alkaneet.
      Tulen pahoinvoivaksi nykyään tupakansavusta.

• valmistusta

ja myyntiä ihmettelen myös? Merkillistä etteivät
      tupakkatehtaita vihdoin ja viimein suljettaisi?!
      Myrkkyä myydään ja hallituksessa veivataan vain
      juupas eipäs hinnankorotusta.

Nimimerkki: onneton nikotinisti(

• otteita

Kun tiedetään, miten vaarallisesta aineesta on kysymys, niin siitä huolimatta käyttäjiä pitää hyysätä. On rakennettava tupakkakoppeja heitä varten, tehdä muutoksia ilmastointiin ym. sellaista. Mikä määrä erilaisia sairauksia tupakka aiheuttaa ja yhteiskunta maksaa viulut. Jos määriteltäisiin, että mitkä sairaudet ovat seurausta tupakoinnista ja sairastunut saisi itse kustantaa hoitonsa. Tietysti nyt joku tupakoitsija älähtää, että kyllä tupakka vero kuittaa kulut.

Kamalin näky, mikä tulee vastaan on se, että pienten lasten vanhemmat vetävät sätkää. Tiedon puutteesta ei voi olla kysymys, vaan tyhmyydestä, sillä perheessä, missä tupakoidaan, tapa siirtyy seuraavalle sukupolvelle helpommin.Tupakoitsijalla on myös suurempi vaara retkahtaa humeisiin.

• väkevästi vain
        otteita kirjoitti:

Kun tiedetään, miten vaarallisesta aineesta on kysymys, niin siitä huolimatta käyttäjiä pitää hyysätä. On rakennettava tupakkakoppeja heitä varten, tehdä muutoksia ilmastointiin ym. sellaista. Mikä määrä erilaisia sairauksia tupakka aiheuttaa ja yhteiskunta maksaa viulut. Jos määriteltäisiin, että mitkä sairaudet ovat seurausta tupakoinnista ja sairastunut saisi itse kustantaa hoitonsa. Tietysti nyt joku tupakoitsija älähtää, että kyllä tupakka vero kuittaa kulut.

Kamalin näky, mikä tulee vastaan on se, että pienten lasten vanhemmat vetävät sätkää. Tiedon puutteesta ei voi olla kysymys, vaan tyhmyydestä, sillä perheessä, missä tupakoidaan, tapa siirtyy seuraavalle sukupolvelle helpommin.Tupakoitsijalla on myös suurempi vaara retkahtaa humeisiin.

näyttää sille että tupakkavero vie voiton...
        On ehkä parempikin että kansa kuolee myrkkyyn ajoissa..
        Säästyy siten paaaljon eläkemaksujakin)

• jo stumpannu miäs

Söin niit tupakin vierotuspillereitä viikon verran.
        Kun olen hermoherkkä jätkä olisin tarvinnut sosiaalisissa tilanteissa sätkän apua.
        Poltin vain pikkusikareita.

Myöhemmin tuli uniin, että olin vahingossa sytyttänyt röökin.
        Helpottavaa herätä; se oli vain unta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      99
      7853
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5617
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      275
      4881
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4843
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      76
      3607
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      51
      2859
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      63
      2605
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2468
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2412
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2294
    Aihe