jo 4vko:a maha sekaisin

ilmavaivainen

Mulla on ollut maha nyt neljättä viikkoa sekaisin,eikä lääkäristä ole löytynyt apua.Alkoi sunnuntaina,jota edellisenä päivänä olin juonut kaljaa.Maka piti mörinää,pientä särkyä ja uloste löysää.pari kertaa olen oksentanutkin ja on muutenkin paha olo niinku olisi joskus joku pala kurkussa.Nyt minulla on alkanut kaameat ilmavaivat melkeinpä taukoomatta ja tuoksu on ihan järkyttävä.Voisiko tämä olla keliakiaa?? Olen itse ruvennut epäileen ja täytyy kysyä lääkäriltä,mut jos jollain on kokemusta niin kiitos vastauksista!

4

1193

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • satuitko

      olemaan antibioottikuurilla oireiden alkamista ennen?

      • Ilmavaivainen

        Sain kuurin vasta kun oireet oli alkanut.Vatsani on kyllä ollut löysällä monta vuotta,mutta ei koskaan näin pahana.


    • löydät avun.

      Maitohappobakteeri - limakalvojen pelastus. Päivitetty 15.07.2007

      Vatsa (suolisto) on "ihmisen toiset aivot". Kun vatsa ei toimi kunnolla, niin ihminenkin voi huonosti ja se kertoo karuttomasti sen, että suoliston bakteerikanta on epänormaali. Mm antibioottikuuri ja kosteusvauriohome tuhoaa ensimmäisenä maitohappoa tuottavat hyvät-tarpeelliset bakteerit useammaksi kuukaudeksi. Vatsan toiminta kannattaa palauttaa normaaliksi mahdollisimman pian, kun ongelmia rupeaa ilmenemään, oli ongelmien aiheuttaja sitten antibiootti kuuri, kosteusvauriohome, tai mikä muu syy tahansa.
      .
      Tiesitkö että:
      -Probiootti (maitohappobakteeri) on antibiootin vastakohta!
      -Kuumentaminen 60 C astetta tuhoaa maitohappobakteerit!!!!!!!!
      -Yliannostuksen vaaraa ei ole, joten mikäli vatsa on huonossa kunnossa, niin voit käyttää alkuun 1-3vrk 20-30'miljardia bakteeria/vrk.
      -Terveen ihmisen suoliston alueelta löytyy bakteereja noin 1,2-2,0kg, iholta noin 200g, keuhkoista noin 20g, nenästä noin 10g, silmistä noin 1g. Ja kosteusvauriohome/ KosteusVaurioHomeToksiinit(=KVHT), kuten myöskin antibiootit tuhoavat ensimmäisenä nämä hyvät-tarpeelliset maitohappoa tuottavat bakteerit!!!!!!!!!
      -Näistä luonnollisista bakteereista on meillä jokaisella puute!!!!!
      -Ihmisen tärkein immunologinen elin on limakalvot.
      -Immuunipuolustuksen soluista yli 70% löytyy suoliston alueelta!
      -Nykyaikaisen ihmisen elimistö ei saa tarpeeksi probioottisia bakteereja ja vain murto'osan omega'3 rasvahapoista, kivikauden aikaiseen ihmiseen verrattuna. Tämä mahdollistaa ihmisen erilaisille sairauksille.
      -Kun suoliston bakteerikantaa lähdetään palauttamaan normaalitasolle, niin vuorokausiannoksen on sisällettävä vähintään 5' miljardia bakteeria/vrk ja nimen'omaan oikeaa bakteerikantaa (katso ***kolme tärkeintä bakteeria)!
      -Voit varmistaa jo odotus'aikana lapsesi mahdollisimman hyvän terveyden syömällä kolmea tärkeintä maitohappobakteeria koko ajan.
      -Voit varmistaa lapsesi mahdollisimman terveen elämän antamalla lapsellesi maitohappobakteereita jo vauvasta asti, jo senkin takia että lapsen immuunipuolustus kehittyy yhteen ikävuoteen mennessä! Ja syömällä itsekkin maitohappobakteereja koko imetyksen ajan, jolla varmistat myöskin itsesi pysymisen infektiovapaana (emättimestä löytyy noin 20g bakteereja)!
      -Kun sairastat astmaa tai muuta perinteistä allergiaa, niin voit vahvistaa immuunipuolustustasi maitohappobakteereilla ja nimen'omaan oikeilla bakteereilla. Katso- ***kolme tärkeintä bakteeria!
      -Kun sairastat laktoosi'intoleranssia ja/tai migreeniä, niin avun siihen löydät syömällä maitohappobakteereja jatkuvasti! Maitohappobakteerit korvaavat laktaasi'entsyymin monipuolisemmin ja halvemmalla!
      -Kun kärsit kosteusvauriohometoksiinien aiheuttamasta peräaukon kostumisesta/kirvelystä, niin apu löytyy seuraavasti:
      Lopeta, tai vähennä-
      1.Valkoisten vehnäjauhojen syönti,
      2.Sokerien ja hiivan käyttöä (varsinkin keinotekoisen hiivan käyttöä),
      3.Aloita maitohappobakteereiden syönti ja jatka vähintään neljän kuukauden ajan, mieluummin jatkuvasti!!
      4.Lopeta altistuminen kosteusvauriohome- toksiineille pysyvästi.
      -Kun kosteusvauriohometoksiinit(=KVHT) ovat aiheuttaneet suoliston hyvien-tarpeellisten bakteereiden tuhoutumista, jota on vielä vauhdittanut kvht infektioiden aihettama antibiootti tarve, josta on seurannut suoliston bakteerikannan vinoutuminen entisestään, joka johtaa entistä suurempaan kierteeseen, jossa immuunipuolustus heikkenee entisestään, joka voi johtaa nivelreumaan, MS'tautiin, sydän- ja verisuonitauteihin, erilaisille ihosairauksille, syövälle, jne!!!

      TODELLAKAAN EI SANOTA TURHAAN, ETTÄ VATSA (=SUOLISTO) ON IHMISEN TOISET AIVOT!!!
      .

      Tässä kolme vaikutukseltaan tärkeintä bakteeria:
      1.(1.)***Lactobacillus asidophilus.
      -Elää normaalisti ohutsuolessa-Tärkein probioottinen bakteeri-Kykenee estämään haitallisten bakteerien ja hiivojen lisääntymistä-Vähentää kolesterolin imeytymistä-Helpottaa maitosokerin imeytymistä-Korjaa suoliston mikrobiflooraa antibioottihoidon jälkeen.

      2.(2.)***Lactobacillus bulgaricus. (Ps tämä on Bulgarialaisten pitkän'iän bakteeri-josta nimikin).
      -Säätelee immuunijärjestelmän toimintaa-Vaikuttaa rasva'aineenvaihduntaan-Alentaa veren kolesterolitasoja-Tuottaa luonnollisia atibioottisesti vaikuttavia aineita-Estää haitallisten mikrobien lisääntymistä suolessa.

      3.(7.)***Bifidobacterium.
      -Ohutsuolen alaosan tärkein bakteeri-Tehostaa ruuansulatusjärjestelmän toimintaa-Tuottaa maitohappoa ja etikkahappoa-Säätelee immuunijärjestelmää ja rasva'ainevaihduntaa-Vähentää kolesterolin imeytymistä-Estää haitallisten bakteerien kiinnittymistä ja kasvua limakalvoilla-Estää haitallisten amiinien imeytymistä.
      .............................jatkuu tuolla- http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Kosteusvauriohome-Miten%20toimin.htm#Maitohappobakteeri
      _____________________________________________

      Opettavainen tarina allergiasta ja astmasta:
      Kaksi lainausta allaolevan linkin tekstistä:
      1.Lainaus alkaa-
      ""Kerrompa laktoosi'intoleranssi- migreeni-jutun.
      Toisin kuin on luultu, laktoosi'intoleranssi ei olekaan periytyvä!
      Iso'isälläni oli mahaoireita, jota ei tuolloin oltu diagnosoitu. Isälläni oli joku diagnoosi, en vaan muista mikä, mutta isäni söi närästykseen ruokasoodaa, joka siihen aikaan oli yleistä. Minulle diagnosoitiin laktoosi'intoleranssi ja myöhemmin vielä migreeni! Ja tietysti kaiken huipuksi pojallani samat vaivat! Olen puurtanut näiden po ongelmien/bakteerien parissa jo vuosia ja kuinka ollakaan v.2006 keksin mistä nämä po vatsa'ongelmat todellisuudessa johtuvat! Olen aina ensin itse koekaniinina ja jos/kun homma toimii, niin sitten laajempi koeryhmä. Rupesin syömään tuota xxxxxxxxxxxxxxxx tuotetta, joka sisältää nuo kaikki kolme tärkeätä bakteeria ja 9/2006 rupesin syömään noita bakteereja jatkuvasti. Ja tämän vuoden puolella ei ole ollut laktoosi'ongelmia, eikä migreeniä!!! Lääkärien-Duodecim on kanssa heräämässä tähän, joka sinänsä on uskomatonta!
      Tuo laktoosi'intoleranssiin, migreeniin ja hiivaan vaikuttava tärkein bakteeri on Lactobacillus asidophilus!!!""
      -lainaus päättyy.

      2.Lainaus alkaa-
      ""Kerronpa sinulle tyttärestäni. Hänellä diagnosoitiin astma 9-vuotiaana ja määrättiin astmalääkkeet. Samalla kun itse olin hyvin sairas ja muutin ruokavalioni, muuttui tyttärenikin ruokavalio, eli vain luomuruokaa, makeat pois, tilalle vitamiinit ja maitohappbakteerit. Aina kun hänellä oli maha kipeä, migreeni ja oksensi hän tahtoi minulta mhb.ta. Pikkuhiljaa migreeni alkoi helpottamaan ja 2 vuotta sitten astmalääkkeen sai jättää pois. Nykyään 13v hän jaksaa esim pelata jääkiekkoa poikien joukkuueessa ja kesät pelaa jalkapalloa tyttöjoukkueessa. Hengenahdistusta ei enää ole ollut. Hänellä kyllä on ollut IgE koholla(ainakin pari vuotta sitten).
      Mutta aina kun hän tuntee olonsa vetämättömäksi hän ottaa itse mhb:ta. Hänellä on todettu maitoallergia.
      Nuorempi tyttäreni (10V) on kans laktoosi-int. Mutta aina kun on mennyt syömään jotain väärää ja tulee maha kipeäksi hän haluaa mhb:ta. Eikä reissuunkaan lähde ilman mhb.ta, ne pitää aina muistaa ottaa mukaan.
      Ja sen olen huomannut nuoremman tyttäreni kohdalla että kun hänellä on yskä, maitohappobakteerilla yskiminen loppuu kuin seinään. Se on meidän yskänlääke. Eli monet taudit johtuvat mahan huonosta kunnosta ja kun maha saadaan kuntoon alkaa muutkin oireet helpottamaan. Molemmilla lapsilla on keliakia paketissa joku osa koholla, mutta ei kuulemma ole vielä keliakiaa. Ja siksikin olen syöttänyt heille mhb.ta, jospa maha rauhoittuisi eikä tulisikaan mitään.

      Olen sinun kanssasi aivan samaa mieltä maitohappobakteereiden tärkeydestä.Ja kuinka tärkeä on ruokavalio.""
      -lainaus päättyy.

      http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Opettavainen_tarina.txt

    • nhl98

      Jos itseä epäilyttää, onko keliakiaa vai ei, niin täytyyhän se selvittää. Jos haluaa tiedon heti, osta apteekista testi, maksaa 18e. Jos se näyttää että sairastat keliakiaa, niin ehdottomasti lääkäriin ja gluteenitonta dieettiä ei saa aloittaa ennen virallista diagnoosia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      74
      2250
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1761
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      160
      1620
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1382
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1378
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1251
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1109
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1063
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1052
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      948
    Aihe