Sukulaiseni somaliasta tuli suomaan ja hän heti katseli hullaantuneena suomalaisia vaalaita tyttöjä. Sanoin että ei ole mitään hätää, ne tykkäävät mustista miehistä ihan riesaksi saakka. Varsinkin jo sanoo olevansa vaikka amerikkalainen ja puhuu englantia. Itse olen asunut suomesa jo 20 vuotta ja puhun suomea sujuvasti mutta joskus huijaan etten osaa suomen kieltä ja puhun vain englantia. Se tuntuu kiihottavan suomalaisia vielä enemmän. Ja on huvittavaa kuunella mitä naiset puhuu kun luulee etten ymmärrä.
Viikonloppuna lähdettiin kaverin kanssa ravintoloihin missä suominaiset metsästävät meitä mustia miehiä. Tansittiin monien kanssa ja valinnanvaraa oli paljon niinkuin aina. Rumimmille sai sanoa rumastikin ettei seura kiinnosta. Kaverini ei ollut pysyä housuissaan kuumista naisista. Lopulta päätettiin ottaa kaverukset joista toinen blondi ja toinen ruskeaverikkö, oikein kauniita. Ikää niillä oli noin 18-19v ja olivat juuri päässeet ylioppilaiksi. Sovittiin heti että kaveri saa blondin, minulla on heistä jo kokemuksia.
2 aikaan yöllä ajettiin taksilla asunnolle ja tarjottiin tytöille lisää juotavaa. Yksiöni kaapista löytyi pullo valkkaria.Minä olin muka Nick ja kaverini oli Ben. Molemmat amerikasta ja puhuttiin englantia, minä vain vähän suomea. Niinpä meidän ei tarvinnut puhua paljoa kun tytöt arasteli puhua englantia.
Ben istui sängynreunalla ja lähenteli jo kovasti blondia. Minä istuin bruneten kanssa sohvalla. Ei mennyt kauaa kun tytöt oli alasti ja me niiden kimpussa. Samalla kun minä puristelin ja nuolin bruneten rintoja, näin kun Ben oli blondin jalkovälissä ja nuoli tyttön pillua. Riisuin omat housuni ja tyttö katseli uteliaana minun mustaa kovaa kyrpää. Arkaillen se tarttui siihen ja kosketteli sitä. Painoin sen pään kyrpääni kohti ja tyttö otti sen suuhunsa. Näin että Ben riisui myös itsensä ja sen iso kalu heilui reisienvälissä. Blondi nieleskeli ja katseli peloissaan Benin jyhkeää penistä. Ja vilkuili välillä meihin päin että mitä me tehdään. Ben painoi blondin sängylle ja kävi tytön päälle mutta ei saanut mahtumaan sisään.
Tartuin omaa tyttöä kädestä ja vein häetkin parisängylle. Käskin molempien tyttöjen mennä kontalleen koska silloin mahtuu paremmin. Pian tytöt oli herkulliset peput pystyssä edessämme! Sain oman kyrpäni bruneten sisään ja jäin katsomaan miten Ben selviää. Pian hänen paksu musta kyrpä alkoi hävitä blondin vaaleaan lihaan. Blondi vikisi ja kiemurteli tuskissaan kun muhkea lihakimpale upposi hänen. Aloimme molemmat naimaan tyttöjen voihkiessa sängyllä. Pian Ben karjaisi ja sai ensimmäisen orgasmin suomlaisen blondin pilluun. Tyttö lysähti sängylle kun Ben veti mustan ja kiiltävän kyrvän ulos tytöstä. Innoissaan Ben ylisti ihanaa blondin pillua kun minä rytkytin vielä brunettea. Benin mennessä pesulle minäkin laukesin kauniiseen brunetteen.
Menimme parvekkeelle tupakalle. Tytöt kävivät pesulla ja pukivat ujoina pikkupöksyt päällensä. Tarjosimme heille lisää viiniä ja joimme itsekin. Pian Ben oli taas blondin kimpussa joka yritti vähän estellä. Mutta vastustus loppui kun Ben sai sormensa tytön pilluun ja nuoli tytön rintoja. Pian tyttö levitti reitensä ja ben silitteli innoissaan blondin vaaleita häpykarvoja ja hoki miten kaunis pillu sillä on. Kun tyttö huomasi meidän seuraavan heidän touhujaan niin se yritti taas sulkea reitensä nolona mutta Ben väänsi ne aina uudestaan auki ja hipelöi blondin pillua.
Minä painoin brunetten jälkojeni väliin ja käskin se ottaa suihin. Ben otti mallia ja pian blondi oli polvillaan Benin jälkojen välissä. Kiihotuin lisää kun katsoin miten blondin valkoiset sormet kieteoutuivat Benin paksun mustan kyrvän ympärille. Tartuin brunetten hiuksiin ja liikutelin tytön päätä naiden häntä suuhun. Nautiskelin silmät kiinni ja kun katsoin taas niin näin kun Benin valtavan kalun pää oli blondin suussa. Ääneen voihkien Ben riuhtoi blondia hiuksista. Tyttö yritti pysyä tahdissa. Pian näin kun työn silmät suurenivat ja vaaleaa spermaa tihkui tytön suupielistä. Yskien tyttö sai itsensä irti ja yritti nieleskellä Benin spermoja. Näky oli niin kiihottava että minäkin ruiskin spermat bruneten suuhun.
Tytöt alkoivat puhua lähtemisestä mutta sanoin että pitää jäädä yöksi. Että voivat nukkua sängyllä. Blondi halusi lähteä enemmän mutta koska heillä oli matkaa niin paljon niin menivät sitten sänkyyn kun me Benin kanssa mentiin parvekkeelle tupakalle. Joimme lisää viiniä keittiössä ja kerroin Benille suomalaisista naisista jotka haluavat mustaa miestä. Aamuyöstä Benin alkoi alkoi taas tehdä mieli naida sumalaistyttöjä. Yritin hillitä mutta Benin kalu senkuin kasvoi ja kohta se osoitti kattoa kohti. Sanoin että Benin pitää odottaa ja yritän kutsua bruneten keittöön.
Tytöt nukkuivat ja herätin hiljaa brunettea pyytäen sitä keittiöön. Tyttö oli ihan aivan unissaan mutta lähti nousi lopulta ihmetellen ylös.
Suljin keittiön oven ja pyysin tyttöä istumaan. Ben istui pöydän toisella puolella eikä tyttö nähnyt Benin seisovaa kalua. Tyttö kyseli unisena mitä nyt. Selitin että hänen pitää auttaa Beniä ja Ben nousi seisomaan kalu pystyssä. Tyttö vastusteli ja sanoi tahtovansa nukkua. Rauhoittelin häntä että istuu edes vähän aikaa meidän kanssa. Ben istui takaisin ja minä pyysin että tyttö istuisi sylissäni. Epäröiden tyttö päästi minut tuoliin ja istui syliin. Juttelimme kaikkea tyhmää ja samalla hyvöilin tytön rintoja t-paidan alla. Mihin hän suostui aluksi esteltyään. Kun tunsin että nännit oli kovat siirsin toisen käden tytön pikkuhousuihin. Samalla kun Ben vitsaili ja jututti tyttöä minä työntelin sormea tytön pillussa joka alkoi kostua. Pian tyttö antoi riisua t-paidan ja saatoin hyväillä noita ihania rintoja. Ben halusi myös ja tuli hyväilemään tytön rintoja. Pyysin tyttöä nousemaan hetkeksi ja riisuin omat ja tytön housut. Sitten vedin tytön takaisin syliin niin että musta kova kaluni uposi tytön pilluun. Tyttö voihkaisi ja tarttui Bein paksuun kaluun. Ben tuli lähemmäs että tyttö pääsi nuolemaan isoa mustaa kyrpää. Sitten vaihdettiin paikkaa. Tyttö ähki ja voihki tuskissaan kun Benin paksu kalu upposi työtön pilluun. Vein oman kalun Tytön huulille ja tyttö otti sen suuhunsa. Silloin ovi aukesi ja blondi katseli unisena meitä. Blondi järkyttyi ja löi oven kiinni. Tyttö yritti selittää että hänen pitää mennä mutta tartuin häntä käsistä ja nostin ne ylös. Ben tarttui tytön lantioihin ja alkoi nostamaan ja laskemaan minun mukana niin että Benin kyrpä liikkui edestakaisin. Tyttö ynisi ja Ben murisi nautiskellen kunnes sai orgasmin.
Otin paperia ja annoin tytölle että voi pyyhkiä spermat pois. Tyttö pyyhki hellän pillunsa ja puki paidan ja housut päälle ja hävisi olohuoneeseen.
Jatkoimme valvomista ja pian meillä alkoi taas tehdä mieli. Päätimme saada vuorostaan suomalaista blondia!
Menin nyt houkutelemaan blondia keittiöön. Tyttö ei meinanut suostua mutta kun lupasin ettei tehdä mitään mitä se ei halua niin sain lopulta houkuteltua se keittiöön. Ilmeisesti alkujärkytyksen jälkeen tuo pikkupillu oli kiihottunut. Kun pääsimme keittöön aloin suutelemaan kaunotarta ja Ben tuli tytön taakse työön kiinni. Tyttö oli meidään välissä. Minä suutelin tyttöä ja Ben tytön niskaa, kovat kalumme tökki tyttöä edestä ja takaa.
Pian blondi oli kontallaan ja Ben nai tyttöä jättikalulla takaapäin ja minä nain tyttö suuhun. Nyt tuo siveä suomalaisblondi sai mustaa kalu kunnolla!
Sitten tunsin kun tyttö alkoi mumisemaan ja rimpuilemaan kun pidin häntä hiuksista. Huomasin että Ben oli ahtamassa kiiltelevää mustaa kalua tytön ihanan vaaleiden pakaroiden väliin. Näkyy kiihotti valtavasti ja vedin kaluni tytön suusta mutten päästänyt irti. Blondi ähki ja voihki. Ben myös. Pian tuo musta kyrpä alkoi hävitä blondin peräaukkoon. Tytö huohotti ja yriti pysyä käsiensä varassa. Ben nousi ähkien jalkapohjien varaan istuma-asentoon, kyrvän pysyessä tytön pepussa. Siinä reisien varassa reidet levällään Ben alkoi nussia tytön tiukkaa persettä.
Blondin kiljahtelu oli herättänyt brunetin ja hän seisoi nyt oviaukossa katselleen silmät suurina irstasta näkyä. Tartuin tyttöön ja painoin hänet blondia vastapäätä kontalleen. Tyttö ei paljoa vastustellut ja pian hänkin sai mustaa kyrpää vaaleiden pakaroiden väliin.
Niin vielä aamuyöstä naimme kiimaisten suomityttöjen tiukkoja perseitä. Mustat hikiset lantiomme hakkasi vaaleita pakaroita kun mustat kalumme kirnusivat tyttöjen peräaukkoja. Voi sitä kiimaista voihketta ja kiljahtelua!
Suomitytöille mustaa
15
19560
Vastaukset
- tott on
mahtavaa jutun alkua !!
suomilikat ei hyvällä kattele valkoista heppua, joka ei vitun reunoja tunne vaika kuika yrittää , annas olla ku somali ähläsee niin alakaa valakone muija huuhtaa, et paina paina kyl musta tuntuu hyvältä.- Valkoinen
Näinhän se menee!
Vai mitä tytöt?? - 27v
Valkoinen kirjoitti:
Näinhän se menee!
Vai mitä tytöt??no onhan se huvittavaa, että kun se ihme "King", joka oli lehtien lööpeissä vuoden alusta siis se musta mies, joka oli raiskannut n.40 naista oli ylipäänsä saanut suomalaisnaiset asunnolleen. Suomalaismiehellä ei varmaan keskimäärin edes ole ollut tuota neljääkymmentä naista ... joku King tulee, vie tytöt asunnolleen, huumaa heidät ja saa naista. Osahan tytöistä oli ollut vapaaehtosia seksiin hänen kanssaan. kummaa käytöstä lähteä tuntemattoman mustan miehen asunnolle.
Kolikolla on kuitenkin kaksi kääntöpuolta. Tuntuu vaan et novellin kirjottaja on katkera jostain huonosti meneestä viikonlopusta, jossa on menettäny naisensa mustalle miehelle.
Ja tuskinpa 18-19-vuotiaat niin vakavasti ottaa baarikundeja. - Beninpersettä
Ben nai tyttöä jättikalulla takaapäin ja minä nain Benin irstasta persettä. Ben murisi silmät suurina kun minä rytkytin vielä takaapäin Benin pakaroiden väliin. Ben pyyhki tuskissaan kontallaan mustaa jyhkeää persettä. Sitten työtön Ben otti minun mustaa kovaa kyrpää suuhunsa.
Beninpersettä kirjoitti:
Ben nai tyttöä jättikalulla takaapäin ja minä nain Benin irstasta persettä. Ben murisi silmät suurina kun minä rytkytin vielä takaapäin Benin pakaroiden väliin. Ben pyyhki tuskissaan kontallaan mustaa jyhkeää persettä. Sitten työtön Ben otti minun mustaa kovaa kyrpää suuhunsa.
Tosi hienoa päästä pariskunnan keskelle.
- heat
tuo on väärin suomalaisia miehiä kohtaan miksi suomalaiset naiset juoksee joittenkin tummien perässä. Eikö suomalainen mies kelpaa suomalaiselle naiselle ja sitä paitsi tummat miehet pakottavat naisia seksiin ja hyväksi käyttävät se on väärin kaikki tummat pois suomesta niin on silloin parempi
- Mimmi
Että te osaatte olla tyhmiä. Ei se väristä oo kiinni. Toi on lähes kokonaan pelkkää legendaa, että muijat juoksee muun väristen perässä. Tietysti joitain poikkeuksia on, kuten aina. Ja huomaatteko, ketkä ylläpitää myyttiä? Ne jätkät, jotka ei sais vaikka olis vihreitä.
- Halme
Mimmi kirjoitti:
Että te osaatte olla tyhmiä. Ei se väristä oo kiinni. Toi on lähes kokonaan pelkkää legendaa, että muijat juoksee muun väristen perässä. Tietysti joitain poikkeuksia on, kuten aina. Ja huomaatteko, ketkä ylläpitää myyttiä? Ne jätkät, jotka ei sais vaikka olis vihreitä.
Sanokaapas osoitteenne bongot niin katotaan kuka saa valkoista lihaa ja minne!! nimittäin leukaan!!
Suomi valkoisille suomalaisille!! - Bongo
Halme kirjoitti:
Sanokaapas osoitteenne bongot niin katotaan kuka saa valkoista lihaa ja minne!! nimittäin leukaan!!
Suomi valkoisille suomalaisille!!Mikäs varahalme se siellä piipittää? =)
- my niggs
Bongo kirjoitti:
Mikäs varahalme se siellä piipittää? =)
voi voi voi suomi pojan kun teillä on pieni kyrpä menkää lainamaan afrikasta iso kyrpä vitun luuserita
- Sellainen
sopimus että jos se haluu niin se voi käydä panettamassa itseään somaleiden luona mutta ei kantasuomalaisten.
- nosto
nosto
- dgsdfhgsrg
Yks parhaista ;)
Mulla on lapsuudesta asti tuttu tyttö joka tykkää mustista miehistä seksin merkeissä. Mä olen sitä vähän nuorempi poika. Sen vanhemmat luulee että me seurustellaan.
Mutta tyttö vaan soittaa mut hakee kun se on mustien luona nussittavana. Joskus saan odottaa siinä sängyn laidalla kun ne haluaa viellä yhden kierroksen.Ei ole nähty aikoihin. Soitti mulle ja pyysi mökille. Se oli perinyt sen joltain. Pidin ajatusta hyvänä. Mulla on pitkä lomautus töistä niin ei mitään kiirettä mihinkään. Jotain tuli mieleen ja kysyin ketä muita sinne tulee. Tyttö oli hiljaa, kyllä sä tiedät. Kertoi eronneensa ja nyt teki mieli vanhoihin harrastuksiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1161928Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1541402Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551317- 531069
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1341011Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75946Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36857- 52854
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62832- 56801