Mitkä ovat mielestäsi 3 parasta autopeliä mitä tiedät PC:lle?
Mitkä ovat 3 parasta PC-autopeliä?
11
1504
Vastaukset
Colin Mcrae Dirt, Test drive unlimited ja Flat out.
- Rattijuoppo
Rallipuolelta vain ja ainoastaan Richard Burns Rally ja kaiken lisäksi tosi halpa!!Ratapuolelta GTA2 ja kaahailu/romuralli puolelta Flatout2.
- Puuki
1. F1 Grand prix 4
2. GTR2 ja GT legends
3. Colin Mcrae 2005 - RacerBest
1. Trackmania United
2. Upshift StrikeRacer
3. Test Drive Unlimited (luulisin niin, :D en omista tätä peliä mutta ostamista olen harkinnut ku näyttää niin hyvältä peliltä. :P) - PC ei kiinnosta pelikoneena
Onko PC:lle mitään vastaavaa autoilusimulaattoripeliä kuin Playstationien Gran Turismot? Ja vaikka olisikin niin PC:n rautaa pitäisi saatana virittää hirveillä summilla ennenkuin peli pyörisi kelvollisesti.
Ei PC:tä pelikoneeksi mulle, Playstationin Gran Turismot on minun valinta.- sdafasdf
konsoleille vielä yhtään simulaattoria edes tehty. Tietenkin jos pitää noista puolisimulaattoreista, niin mikäs siinä sitten...
- ..............
- Ovat
world racing 2 ja world racing 2 skoda demo
f1 championship season 2000
dtm race driver 2
- ¤1¤2¤3¤
1 Need For Speed Most Wanted
2 Midtown Madness 2
3 F1 Racing - Nimetön
Richard Burns Rally ja ehkäpä sen jälkeen need for speed underground 2 :) kolmatta mahdotonta sanoa. Richard burns rallyä pitää kyllä kehua realistisuudesta ja vaikeustasosta :D kannattaa kokeilla jos haastetta haluaa..
- GTTuneR
joo eli mun PC top3 autopelit.
1.Juiced 2
2.NFS UG2
3.varmaa Flatout/Rally trophy :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 474481
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on184469Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h623507Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist443493Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai893338En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛143287Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1662876Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?52550- 252479
Köysi alkaa kiristyä putinin kaulalla....
Putin pelkää eniten juuri omaa porukkaansa, ja siihen on varmasti syytä kun sota ei ole mennyt hyvin, tappiot ovat valta192077