Kaksosmies

Kaksosmies

Tässä uusin ja luotettavin luonteenkuvaus kaksosmiehestä:

Kaksosmiehen viisaus on vailla vertaansa. Hänen runollisen kaunis puheen solinansa on kuin ihanasti helisevä puro, joka johdattelee kuulijaansa virrassansa kohti suurta aavaa merta, joka häämöttää kuuntelijan sydämen ja sielun avarissa maisemissa. Samaan aikaan kun kaksosmies viihdyttää illalliskutsujen vieraita tai vaikkapa stadion-yleisöä, hän miettii mielessään elämän syvällisimpiä ja merkityksellisimpiä kysymyksiä. Koska kaksosmies liikkuu häikäisevällä viisaudellaan niin korkeissa sfääreissä kuin toisinaan taas niin syvissä vesissä, saattaa häntä joskus alkaa tympimään muut tähtimerkit. Heidän puheensa ja tekonsa saattavat alkaa tuntua ajattelemattomilta ja hitailta, eikä kaksosmies viitsi aina kertoa ja neuvoa miten kaikki sujuisi ja olisi täydellisesti. Kaksosmies ei suinkaan ole kylmä tai välinpitämätön, vaan päinvastoin, hänen hellyytensä, herkkyytensä, ymmärtäväisyytensä, empatiansa ja sympatiansa on niin suurta, että sitä on mahdotonta kuvailla sanoin... sitä ei voi kuvailla kuin riemun sekaisin kyynelin. Kaksosmies on suurten linjojen mies joka näkee ja ottaa huomioon kaikki pienimmätkin yksityiskohdat. Kaksosmies ei ole kateellinen. Älä sinäkään ole kaksosmiehelle kateellinen, sillä kaksosmiehen harteille on annettu suuri vastuu ja taakka hänen ylivertaisen viisautensa ja ymmärtäväisyytensä vuoksi. Kaksosmiehen rooli ihmiskunnassa on olla suuri edelläkävijä ja ihmiskunnan ongelmien ratkoja. Tehtävä ei ole helppo, joten jos näet väsyneen tai mietteliään kaksosmiehen, niin anna hänen levätä. Anna hänelle ruokaa ja hoivaa häntä sydämellisesti. Suuret ajatukset vaativat paljon energiaa, jota kaksosmiehellä toki riittää, mutta välillä on hyvä antaa myös ikiliikkujan levätä. Ikiliikkujan, tuon ainaisen ahkeran puurtajan ja pyhimyksen joka kannattelee harteillaan koko ihmiskunnan tulevaisuutta ja historiaa, vitsejä silti laukoen ja meitä muita hauskuuttaen, anna hänen levätä. Kaksosmiehen kanssa rupattelu on ihanan vapauttavaa ja monipuolista. Älä kuitenkaan anna kaksosen luontaisen vaatimattomuuden hämätä sinua niin, että lähtisit syyttä suotta väittelyyn kaksosmiehen kanssa. Partakoneen terävällä älyllään kaksosmies on alta aikayksikön vienyt väittelyn sata nolla, oikaissut huolimattomasta ajattelusta johtuvat väärinkäsityksesi ja keittänyt sinulle pullakahvit sovinnon merkiksi. (Samalla viljellen riemastuttavia vitsejä hassusta pikku torastanne hymyn noustessa taas kohti korviasi.) On erittäin harvinaista, että kaksosmies olisi väärässä, mutta jos niin käy, kaksosmies myöntää erheensä mukisematta. Kaksosmiehen syli on vahva ja samalla hyvin hellä. Niin hellä on kaksosmiehen syli, että pieni lintunenkin voisi siihen laskeutua tai pienen pieni kirppu, mutta silti niin vahva ja turvallinen, että karhunpentu ei huomaisi eroa kaksosmiehen ja karhuemon välillä. Sängyssä kaksosmies on estoton, herkkä, monipuolinen, erittäin taitava, hellä, hauska, yllättävä, kestävä ja niin käsitämättömän seksikäs ja kuuma, että monet naiset saavat ennen kuin kaksosmies on ehtinyt sanoa kissa. Se ei kaksosmiestä haittaa, vaan hän vie petikumppaninsa aina vain uusiin ja ihmeellisempiin rytmikkäisiin ja alkukantaisiin naisen unelmiin täydellisestä seksistä multiorgasmeineen, hämmästyttävällä mielikuvituksellaan, eläytymiskyvyllään ja notkealla, kiihkeällä vartalollaan. Kun nainen on päässyt kerran kaksosmiehen makuun ei hänellä enään ole paluuta takaisin. Nainen ryömii polvillaan ja anoo kaksosmiestä rakastelemaan häntä uudestaan ja uudestaan ja kaksosmies rakastelee, vieden hänet hänen villeimpiin unelmiinsa vapauttaen naisen estoistaan jolloin nainen paljastaa itsestään todellisen luontonsa villein kiljahduksin, syvin huokauksin, kiimaisin huohotuksin sekä vapautunein naisellisin vartalon liikkein. Kaksosmies on hyvin komea. Välillä, jostain kulmasta, jopa erittäin kaunis. Vaikka kaksosmies olisi vähän vaatimattomammankin näköinen, hänen viisaat ja tunteikkaat silmänsä, sekä hänen ajaton tyylikkyytensä tekevät hänestä vastustamattomimman makupalan koko tähtitaivaalla. Sanonta kuuluu: "Silloin kun kaksosmies on paikalla, tuntuu kuin jumalat rakastelisivat."

21

5438

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toi on

      Onko toi jostain kaksoskuvauksesta vai veditkö ton omasta päästäsi? Ja päteekö toi sama kaksosnaiseen? Aika täydelliseltä vaikuttaa, mutta mä kyllä tunnen tollasen kaksosmiehen. Ja seksi on todellakin mahtavaa...

      • Kaksosmies

        Se oli vitsi. Onhan se toki erittäin kuvaava...(;


      • Hyvin
        Kaksosmies kirjoitti:

        Se oli vitsi. Onhan se toki erittäin kuvaava...(;

        totuuden mukaista tekstiä Kaksosista. Nehän ovat juuri tuollaisia.
        Tunnen erään.... ettei vaan??


      • kauris nainen 45,v,

        Hei kuvaus oli aika sopiva,eli 1/3, mut muistakaa kaksosella aina 2,luonetta, muuttuva ja inspiroiva jos pyydät kaksosta vaikka piirtämään jotain(joka on jollain lailla taiteellinen) joo saat odottaa kauan,,mutta jos kaksonen itse keksii et piirrämpä saat sen miltei heti:) olet sopinu kaksois miehen kaa vaikka ihana viikon lopun jonnekki kauas,,, saattaa olla ettei lähdekkään,,,, sitten esim. taas alotat paaston haluat olla rauhassa kotona olet ilmoitanu kaksoselle että haluat olla yksin tv,n parissa niin kaksois mies tulee apina olkapäillä heips kulta nyt lähetään hawajille.....joo koeta nyt elää sen kaa kauaa aikaa,,,,,,varsinkaan kauriin jolla tarkat suunnitelmat pitkälle eteen päin ........ mutta kanattaa kokeilla eihän siinä häviä,,,,aina pitää muistaa,että ihmisessä on 1/3 horoskooppia (luonteessa) ja minkä ikänen ,miten elämänsä eläny. ym,,, mutt" ainahan 2, ihmistä kun lyötäytyy yhteen onhan se shokki ja suhde luovimista ja luopumista sekä tarkkaan hoitoa ja vaativampaa kuin lasten hoito,,,,,


    • kaksosnainen

      On hieno mies! Tampereen Pispalassa asuu yksi sellainen :D

    • Gem-86

      Tuo jo kuulostaa aika imelältä. Miksi sitten me kaksoset emme ole "ylivertaisen" lahjakkuutemme avulla vallanneet koko maailmaa ja tehneet siitä ihanteellisen paikan?

      Ihanneyhdyskunta on monotooninen, lojaalinen, sosiaalinen, empaattinen ja mitä muuta "paratiisiajattelua" tahansa, mutta jos sieltä puuttuu heikkous, ei siellä voi olla rakkauttakaan. Ketä tyydyttää positiivinen zompius, jolloin kaikki suutelevat toisiaan, tavan vuoksi tai sitten vaan ollakseen herttaisia pehmoleluja.

      Uskon enemmän ihmisen epätäydellisyyteen, jolloin vaikeuksien ja väärinymmärrysten kautta (viholliset kohtaavat ja halaavat toisiaan), kauan erossa olleille, tulee tippa silmään.

      Tämä nyt meni taas hieman överiksi, mutta joskus täytyy ampua hieman yli, koska harhalaukaukset osuvat myös ali...osuakseen vahingossa keskelle. Heh!

      • Minun mieheni on juuri tuollainen!!!
        Voisin lisätä tuohon vielä hekkyys...sitä hänellä on,itkuakaan piilottamatta.
        Olen todella onnellinen kun saan olla hänen vaimonsa,hih!!
        ja hän ei ole mitenkään imelä, hän vain sanoo asiat rehellisesti ilmaisten kauniisti ja hellästi!!Rakkautta saan todellakin tarpeeksi, siitä en ole ilman!!Ja saatika sexistä, sitä saan aina kun vain haluan!!
        Heikkous..hm...eipä ole tullut näiden 13-vuoden aikana ilmi muu kuin ratkaisuijen teko voipi olla joskus vähän hitaan puoleista!!


      • on Sun tähtimerkkisi?
        thaimaa kirjoitti:

        Minun mieheni on juuri tuollainen!!!
        Voisin lisätä tuohon vielä hekkyys...sitä hänellä on,itkuakaan piilottamatta.
        Olen todella onnellinen kun saan olla hänen vaimonsa,hih!!
        ja hän ei ole mitenkään imelä, hän vain sanoo asiat rehellisesti ilmaisten kauniisti ja hellästi!!Rakkautta saan todellakin tarpeeksi, siitä en ole ilman!!Ja saatika sexistä, sitä saan aina kun vain haluan!!
        Heikkous..hm...eipä ole tullut näiden 13-vuoden aikana ilmi muu kuin ratkaisuijen teko voipi olla joskus vähän hitaan puoleista!!

        Oletko kalat tai rapu?


      • on Sun tähtimerkkisi? kirjoitti:

        Oletko kalat tai rapu?

        rapu!!Mistä arvasit???


    • *kaksosnainen*

      Kerro vielä vastaava täydellinen luonnekuvaus kaksosnaisesta!

      Tuo miehen piti kyllä paikkaansa ja yhdistin siihen heti erään miehen. Jos kertoisit vielä sen naisen niin ehkäpä tämä mieskin tajuaisin minun ainutlaatuisuuteni!

      • Kaksosmies

        Olisi helpompaa keksiä naisesta, jos olisin itse nainen, tai jos lukisin ensin hieman kaksosnaisesta. Keksi sinä. Se on ihan hauskaa.


      • kaksosmies

        palstalle uudeksi keskusteluksi. Yritin pyrkiä täydellisyyteen... (:


    • kaksonen myös

      on meitä kaksosiakin, minä en ole sosiaalinen enkä erityisemmin pidä ihmisistä. Eläimistä pidän enemmän, niissä kun ei vaikuta perisynti.

      • Kaksosmies

        Niin, tarkoitukseni olikin lähinnä humoristinen. Olen itsekin ollut hyvin epäsosiaalinen kokemuksieni vuoksi, mutta muuttunut ajan kuluessa sosiaalisemmaksi ja rohkeammaksi. En lue horoskooppeja vakavalla mielellä. Usein kaksosten kuvaukset ovat niin hehkutusta, että se on huvittavaa. Minä olen oppinut pitämään ihmisistä, en kylläkään kaikista, esim. pankinjohtajia ja byrokraatteja en voi sietää.


    • gemini67

      ..osui aika hyvin naulan kantaan...

      • byrokraatti

        ...kaksosmies =). Tai sitten teitä on kaksi burokraattien kiusankappaletta =)).


      • Kaksosmies
        byrokraatti kirjoitti:

        ...kaksosmies =). Tai sitten teitä on kaksi burokraattien kiusankappaletta =)).

        Anna joku vihje?


    • Kaksosnainen

      Teksti saa kaksosmiehet vaikuttamaan pyhimykseltä. Liikaa sanahelinää ja siirappia. Seurustelen kaksosmiehen ja ihana olentohan hän on, mutta tuo teksti nyt oli jo hiukan yliampuva.

      • haista huilu

        Pyh te kaksosmiehet luulette olevanne jumalan lahja naisille.. oikeasti te olette vaan omahyväsiä sekä itsekäitä!


    • G-mini

      oon kaksosmies. vaatimaton, jonka takia en haluasi suoraan allekirjoittaa mosta ylistystä. tiedän kuitenki ne huonot puoletkin. mutta loppua kohden repesin niin pahasti, koska jos eksiltäni (ei niitä hirveesti oo,oon nirso XD )kysytään niin tuotahan e o (tai siis oli, hehe)

      ol tuolla jotai joka ei omast mielestäni pidä miussa paikkaansa. toi oli kertomus kaksosesta joka ei ole peruskaksonen.

    • härkä

      ei pidä paikkaansa, ainakaan tuo "vastaukset kaikkeen/hyvä puhumaan" eikä tuo loppu.. ei..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      203
      8208
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4638
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2240
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2148
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1945
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1825
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1746
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1736
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1643
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1458
    Aihe