Huollon hintaa arvuuttelen teillä arvon lukijat. Kyseessä siis pieni eco- huolto.
Yllätyin totisesti kun hain auton huollosta, ja tietenkin Nissanin merkkihuollosta.
Arvatkaa paljonko maksoi 100 tkm huolto
19
6902
Vastaukset
- eer.
riippuu hyvin paljon,
veitkö hesan seudulla, vai itä suomessa.
riippuu paljon, mitä sanoit viedessä.
oliko palaneita lamppuja joita vaihtoivat,
vai veitkö sen aivan perushuoltoon, ilman lisätöitä.
minun maksoi 6 lampun vaihto, pissapojan täyttö yms.
joita useat muut tekevät itse,
enemmän kuin itse perushuolto. - että...
Niin pientä huoltoa ei olekaan etteikö Nissanilla se maksaisi 200€. JOS TEHDÄÄN MUUTAKIN KUIN VAIHDETAAN ÖLJYT ALKAA HINTAHAITARI 300€:STÄ.
- Nisu nissukka
Arvaan 459 euroo....
- merkillä
Nisu nissukka kirjoitti:
Arvaan 459 euroo....
Olkoon ihan mitä tahansa, mutta halvempi se on (usko pois vaan) kuin useimmissa automerkeissä : Audi, Saab, Volvo, Mazda, Mitsubishi, BMW, Mersu, Honda, Subaru, VW, Sotka, Seat yms. jne. jne.
Nissanin huollattaminen on keskimääräisen kallista tai vähän halvempaa. - vaikka
merkillä kirjoitti:
Olkoon ihan mitä tahansa, mutta halvempi se on (usko pois vaan) kuin useimmissa automerkeissä : Audi, Saab, Volvo, Mazda, Mitsubishi, BMW, Mersu, Honda, Subaru, VW, Sotka, Seat yms. jne. jne.
Nissanin huollattaminen on keskimääräisen kallista tai vähän halvempaa.Vois olla 180 josta puolet öljystä.
Kannattaa ostaa öljy muualta säästää
30-40 euroo.
- maksoi
480€, mutta samalla vaihdettiin toinen raidetangon pää.
- Ei paha
Hintaa 12,90 Motonetissa. Auraus tosin pitää muistaa säätää vaihtotyön jälkeen eli mittalaitteet pitää olla. Tunnin parin työ ja ohjearvot 0-2mm aurausta, joka kannattaa säätää lähemmäs 2mm
- kertoen jo
no kerro jo ja päästä meidät piinasta... ;)
- dci 2,2
Eli kyseessä siis pieni huolto. Tutustuin netissä ennakkoon "merkkihuollon" hinnastoon jossa luvattiin pienen huollon hinnaksi 160 €. Jätin auton aamulla ja tulin hakemaan neljän jälkeen. Huolto oli mennyt kuulemma hyvin, ja olin tietenkin iloinen asiasta (ei ylimääräistä laskua). Otin paperit vastaan ja menin maksamaan kassalle, yllätyksekseni kassaneiti halusi minulta 314 €!!! En kehdannut siinä alkaa tappelemaan asiasta, vaan lähdin kukkaro tyhjänä kotiin. Nyt jälkikäteen meillä liikkeen kanssa hieman vääntöä asiasta, mitä huolto saisi maksaa, jos ilmoitetaan selvästi hinta ennakkoon.
Perus homman päälle oli vaihdettu raitisilmasuodatin, joka vaihdettiin jo edelliskerrallakin. Sekä jarrujen säätö ym. joka kuuluu kuulemma huolto-ohjelmaan.
Miksi näistä ei mainita mitään hinnastossa???- rosvosivat!
Tämä on nisukan heikkous verrattuna Tojotaan- mulla oli ennen Korolla, ja huollot oli hyvin säännöllisen hintaisia: jotain 130-200 euroa, mikä sekin on kallista, kun käytännössä vain ölpän ja suodattimien vaihtoa.
Nisukan merkkiliikkeeseen en enää mene, työ on heikompaa ja hinta ihan selvästi vedätystä. Ei anna kovin hyvää kuvaa, että vikavalon syytä ei löydetä, vaikka on koodinlukijat ja ohjekirjat, mutta sensijaan tarjotaan 2 vuoden ikäisen akun vaihtamista...
Onneksi on tiedossa yksi huolto, mikä ennen teki nissania, siellä hinnat on noin puolet on vielä ammattitaitoakin...:) - yhtäaikaa
Nissanin huollot on kiinteän hintaisia. Voit vaikka mennä Autokeskuksen sivuilta katsomaan hintoja. Raitisilmasuodattimen vaihto laskutetaan erikseen, mutta sen vaihdosta ne kyllä aina erikseen kysyy, se on lisätyö. Tietenkään hintaan ei kuulu mahdolliset lasinpesuaineen lisäykset, lasinpyyhkimien sulat jne. Ihmettelen suuresti jos nämä jossain automerkissä (esim. Tojossa) kuuluvat hintaan...
Nissanin huolto on TM:n testienkin mukaan Suomen parasta tasoa, esim. Tojon huolto aivan pohjanoteeraus.
Tuo hinta viittaa siihen että ovat tehneet sekä vuosihuollon että määräaikaishuollon yhtä aikaa. Vuosihuolto 10-14kk välein ja määräaikaishuolto 15t välein. Jos nämä teettää samalla kertaa, maksoi minulla esim. viimeksi (2.0) 280e. Tuo hinta ei voi olla pelkästä määräaikais- tai vuosihuollosta tai sitten sua on kusetettu raskaimman päälle. - tyhmyydestä sakotetaan
rosvosivat! kirjoitti:
Tämä on nisukan heikkous verrattuna Tojotaan- mulla oli ennen Korolla, ja huollot oli hyvin säännöllisen hintaisia: jotain 130-200 euroa, mikä sekin on kallista, kun käytännössä vain ölpän ja suodattimien vaihtoa.
Nisukan merkkiliikkeeseen en enää mene, työ on heikompaa ja hinta ihan selvästi vedätystä. Ei anna kovin hyvää kuvaa, että vikavalon syytä ei löydetä, vaikka on koodinlukijat ja ohjekirjat, mutta sensijaan tarjotaan 2 vuoden ikäisen akun vaihtamista...
Onneksi on tiedossa yksi huolto, mikä ennen teki nissania, siellä hinnat on noin puolet on vielä ammattitaitoakin...:)Ei Nissanin huollossa ole mitään eroa tuohon Toyotaan. Nissanin huollossa ANNETAAN TYÖMÄÄRÄYS JA SIITÄ VOIT TARKISTAA ONKO PYYDETTY TEKEMÄÄN VUOSIHUOLTO. Mutta tuskin tuo provo sitä voi tehdä kun ei ole Nissania.
Huoltojen hinnat:
A 100e
B 200e
- kuset itse silmään
Arveluttavasti vaikuttaa siltä, että kirjoituksen aloittajalla ei ole Nissania ollenkaan. Nissanilla ei ole eikä ole koskaan ollutkaan mitään pientä huoltoa, ei eco-huoltoa eikä etenkään pientä eco-huoltoa. Mikä se semmoinen on?
Huollot P12:sta on 10-14kk vuosihuolto ja 15t välein oleva määräaikaishuolto ja nämä ovat kiinteän hintaisia, lisätyöt tietysti päälle.- dieselissä
huoltoväli on 1 vuosi tai 20tkm. HUolto hieman hintavampi, mutta tämä pitempi huoltoväli tasaa huoltojen hinnat melko lailla samansuuruisiksi bensavehkeiden kanssa.
- selitä
Perkaleen kallista oli aloittajan saama valohoito
- Eurotarkka
Tietääkö kukaan, miten Nissan Almeran (vm 2001) seisontavalon lampunvaihto tehdään? Onnistuuko se, kun on jonkin verran aiempaa kokemusta omatoimisista auton pikku jutuista? Katsastusmies löysi pimeät valot ja on nyt vain 7 pv vaihtoaikaa!
- Nissanistikin
Eivät hylkää jos vain yksi parkki pimeänä.
Jos kaikki pimeänä niin luultavasti vika sulakkeessa tai hapettumassa johtoliitoksessa? - Eurotarkka
Nissanistikin kirjoitti:
Eivät hylkää jos vain yksi parkki pimeänä.
Jos kaikki pimeänä niin luultavasti vika sulakkeessa tai hapettumassa johtoliitoksessa?Edessä molemmat pimeinä, josta seurasi korjauskehoitus aikaa 1 vko.
Ymmärtääkseni ei seisontavaloilla ole omaa sulaketta.
Mistä kannattaisi etsiä hapettunutta liitosta?
Miten lamput vaihdetaan? - Nissanistikin
Eurotarkka kirjoitti:
Edessä molemmat pimeinä, josta seurasi korjauskehoitus aikaa 1 vko.
Ymmärtääkseni ei seisontavaloilla ole omaa sulaketta.
Mistä kannattaisi etsiä hapettunutta liitosta?
Miten lamput vaihdetaan?Jos takavalot palaa niin luultavasti polttimot kärvähtäneet.
Kaikille valoille on "oma sulake".
Hapettumat yleensä lamppujen johtoliitoksissa.
Ei Almerasta tietoa, mutta yleensä vaihtuu "takakautta" tai helahoito pitää ensin irroittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman481558Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 261099
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊881064- 88970
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187906Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99855Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20851- 82821
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70789