Jos vaaka sopii vesimiehelle

niin....

mitä nyt on lukenut noita tekstejä, niin alan epäillä pahasti etten halua koko vaakaan tutustua... Kuulostaa petolliselta, vieraissa juoksevalta mieheltä, etten voi uskoa et juuri vaaka on se joka käy vesimiehelle???? En ainakaan itse haluais miestä johon ei voi luottaa ja tuntuu olevan vaaka oikea Casanova, naisten hurmuri.... Ei yksi riitä. Et onko sit sellaista vaakaa joka ei petä...? Vai onko kaikki niin petollisia...? Uskaltaako edes moisiin tutustua...? Itse etsin pysyvää ja jos vaaka on yksi mikä sopii vesimiehelle, arvelluttaa mitä siitä tulis... Onhan vaa`assa paljon niitä puolia josta vesimiehenä pidän, mut uskollisuus...? Onko sitä...?

5

1488

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • läpi

      muutkin merkit. lähes samaa virttä siellä uskollisasioista veisataan.
      vaaoilla ja veskareilla synkkaa usein tosiaan hyvin yhteen.
      kun todennäköisyys, ettei koskaan tule edes salassa petetyksi on jotai 40 prossan luokkaa, mä ainakaan en etukäteen paljon funtsailis pettämisjuttuja, vaan sitä, miten hyvin yleensä yhteen sovitaan.

      • aloittaja

        Turha etukäteen miettii ja kylhän niitä löytyy joka merkistä pettäjiä... Se on huomattu. Kai sitä pitää sit kokeilla jos kohdalle sattuu... =) Ja eihän se ota jos ei annakkaan! Kokeilun haluisena tietysti tulen kokeilemaan, jos vain sattuu kohdalle vaakamies ja testata pitääkö muutkin puheet paikkansa vaakamiehen kohdalla... ;D


      • sellasta
        aloittaja kirjoitti:

        Turha etukäteen miettii ja kylhän niitä löytyy joka merkistä pettäjiä... Se on huomattu. Kai sitä pitää sit kokeilla jos kohdalle sattuu... =) Ja eihän se ota jos ei annakkaan! Kokeilun haluisena tietysti tulen kokeilemaan, jos vain sattuu kohdalle vaakamies ja testata pitääkö muutkin puheet paikkansa vaakamiehen kohdalla... ;D

        sanoisin, et yksilöjuttuja. Jos suhde toimii ja rakkautta piisaa, ei tarvii vieraita katsella:)


    • Nimetön

      tässä..
      uskollisuudesta.. oikean naisen kanssa kyllä.
      no.. jostain välillä tarttuu näin hiljaisemallekin 55 miehelle 10-15-v nuorempaa kauniimman sukupuolen edustajaa sen kummemmin hakematta, lupaamatta heille mitään.
      En osaa kieltäytyä hyvästä seurasta joka usemmiten käytännössä johtaa aina lakanoiden väliin. Nämä eri elämäntilanteissa olevat naiset ei piittaa olenko varattu..

    • Fillsson

      Tiedän miltä susta tuntuu.. sillä oon itekkin käyny sen läpi. Vaikka oonkin horoskoopiltani vaaka, tiedän asian laidan. Luin myös aina kenelle kukin sopisi paremmin. MM. vaaka, vesimies ja kaksosen on ilmanvoimia ja ne siks vois sopia hyvin yhteen. Olin hulluna yhteen poikaan joka oli horoskoopiltaan vesimies, ja olin niin varma että kohtalo päättäisi meidät jonain päivänä yhteen, vaikka ei niin ikinä käynytkään. Ja pointti ei oo se että täytyisi heti etsiä sellaista joka on horoskoopiltaan se mikä itselle sopii. :D Se johon rakastut, ihastut tai miten vaan, ei tarvi heti olla se horoskoopiltaan, sillä se voi olla kuka vain. ;) Kirjoituksesi oli luettavaa ja siksi halusin kirjoittaa sulle. Voimia! :))

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Yritin nainen

      Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
      Ikävä
      88
      1701
    2. Miksi et voi

      Soittaa tai laittaa viestiä
      Ikävä
      118
      1442
    3. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

      https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
      Maailman menoa
      109
      963
    4. Iso ikävä sinua nainen

      Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
      Ikävä
      31
      936
    5. Mistä tykkäät

      Erityisesti kaivattusi olemuksessa
      Ikävä
      41
      773
    6. Kaikkien Vuosien Äitien Äiti

      Huomenna aamulla MTV:ssä vaihteeksi taas linssiluteet Martina ja isällään asuva tytär Vicotria ylistämässä toisiaan . Ai
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      708
    7. Nainen, monta kertaa epäilin sinua

      ja koit sen syytöksinä ja ehkä jonkinlaisena vihan tai antipatian osoituksena, etten esim. sietänyt sinua tai oletin sin
      Ikävä
      51
      671
    8. Nainen, joskus päivällä kun tulet mieleen

      Olen puuhailemassa jotakin, yhtäkkiä ajattelen sinua, että olisit minun ja pääsisin iloitsemaan läsnäolostani, silloin k
      Ikävä
      30
      661
    9. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      31
      636
    10. Hyvää yötä

      Naiselle, joka ikävöi. 🩷
      Ikävä
      25
      613
    Aihe