hei luin iltapäivälehdestä jari Sillanpää haluaa,kokea isyyden ihanaa!!Hän olisi täydellinen isä.Perusteluni hän omaa hyvät geenit rakastaa perhettään,huolehtii ystävistään mistä ei todellakaan pidä numeroa.Lahjakas komea mahtava mies muutenkin,osaa kieliä lapsista tulisi kaksikielisiä olisi rakastavat isovanhemmat!!minä olisin valmis pari muksua pyöräyttää Jarille.Onnea eläämäsi;);)
Vastaukset 12
- saa kokea
joskus isyyden. Isäksi tuleminen on miehen elämän huippuhetki, jota ei korvaa minkäänlainen loistavakaan ura.
- mutta Jarilla
taitaa olla "pieni asennusongelma"...
- tästäkin
mutta Jarilla kirjoitti:
On se kumma kun sinunlaisesi "asennemies" taas häärii Jarin haarainvälissä ja yrität olla niin vitsikästä että. Ei isyys ole pelkäästää munista ja tekotavasta kinni, ääliö. Kyllä homoisiä on tämä maa pullollaan. kele.
- lapseksi
On vaan sultakin unohtunut että mikä olis sille lapselle onnellisinta...hyvin itsekkäästi ajateltu että aikuinen "saa kokea sen isyyden onnen". Kyllä siinä tarvitaan muutakin.
- ====
mutta Jarilla kirjoitti:
kyllä sitä jokainen osaa asentaa!!
- harso
jarista tuliusi ihana isukki
- brunetti27
joo jarista tulis ihana isa lapsille olen samaa mieltä
- :) :) :)
veijari jarin pitäs tehä oma pikku veijari:)
- """
toivottavasti jari saisi omia lapsia ja rakastavan vaimon jonka kanssa saisi perustaa perheen jossa olisi lapsia.sehän on jarin asia kylläkin jari olisi
hyvä mies ja lapsilleen hyvä ja ihana isäkin.kaikkea
hyvää jarin elämään
toivottelee
fani - anskuliini
aatella että jos jari olisi isä se olisi mahtavaa
jari olisi aivan ihana isä lapsilleen ja hyvä ja rakastava avio mies vaimolleen
osaan kuvitella jarista isän ajatella jos jarilla olisi pienokainen se olisi ihanaa
jari hoitelisi pikku nyyttiä hyvin =)- PILVI-SISKO
NIIN OLISI IHANA ISUKKI JOS OLISI ISÄ=)
HOITELIS VARMASTI HYVIN PIKKU NYYTTIÄ =)
- ???
TAITAA OLLA NIIN ETTÄ JARILLA PITÄÄ OLLA SE KENEKANSSA TEKEE LAPSIA OTAPPA SELVÄÄ MITEN SEN LAITA ON?
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189816- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 69530
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398