Eikö kunnollista kypärää käytetä tässä lajissa ollenkaan? Pää on takaa täysin suojaton? Suojaako tuo kasvosuojus edes korvia tai kaulaa? Kuinka kipeää nuo ammukset käyvät vartaloon osuessa, jääkö mustelmia?
Onko Oulussa lajin harrastajia?
Siinäpä kysymyksiä. Mielenkiintoisen näköistä hommaa ja varmaan myös hyvää kuntoilua.
Kypärä?
6
1386
Vastaukset
- PPW
Onhan niitä maskeja vaikka kuinka monta eri sorttista esim. mulla on kotona jossain koko-maski joka suojaa takaraivoa myös. Ja uudessa DYE:n maskissa on korvien kohdalla lärväkkeet jotka suojaa korvia paremmin, ÄLÄ SÄÄSTÄ MASKIN HINNASSA KUN OSTAT on tärkeää että maski istuu hyvin jo turvallisuus syistä.
Kaula suoja on hyvä hankkia erillisenä, (lätkässä käytettävä suoja käy hyvin)ja on muistaakseni pakollinen turnauksissa nykyään.
Jää osumassta mustelma mutta löytyy siihenkin lääkeet eli suojaimia jos ei halua mustelmia.
Käy splatweb.net osoitteessa niin siellt löytyy tietoa ja neuvoja. - 1artsi
kunnon kypärä kyllä suojaa korvat mutta taka raivo ja muut kyllä jää suojatta mutta pelin henki henki on että vähän sattuu siinä on mielnkiinto ym tähän peliin ei tarvi olla olla sadomadomakiski tai jotain sinne päin. se on kunnon eli kunnon harrastus:)
- osuma 15
ite käyttänyt ja toimii hyvin maskin kanssa
- käytössä
Kohtuuhyvä maski, hinnassa postikulut mukana.
Metal Mesh Mask (Military Green)
Price: $8.80
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.38192~r.34774240 - painttaaja
Maski suojaa korvia suurimmaksi osaksi, kaulaa varten ovat kaulurit, ammukset eivät yleensä satuta paljoa ellei ammuta melko läheltä tai osuta johonkin arempaan paikkaan, mustelmia jää välillä.
Loppujen lopuksi ei paintballissa paljon kipua ole havaittavissa. - kylk
Itsehän harrastan airsoftia, ja vaikka sattuu välillä niin ei se ole tarkotus tahallaan satuttaa (esim pitkiä sarjoja metrin päästä). Enkä usko että siihen tässäkään pyritään. Minulla on bundeswehr (saksan armeijan) setti, en tiedä on paintissa näitä ns. realistisia settejä. Mutta siihen kuuluu ihan kypärä, ja jopa sirpalesuojaliivejä olen hankkimassa kunhan rahaa saa. Eli kyllä niitä suojia kannattaa käyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418