ville valo on yx pelle narkkari

Make35x

Ja se oli alkoholivieroituksessa.

13

1166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • So? Älysi sentään itse viimein mennä vieroitukseen. Moni ei pysty edes siihen.

• Makeds

ja ville myöntää sen itekin. Ville VALO myöntää olevansa narkomaani eli ääliö. vittu mä vihaan himia
        yli kaiken.

• mitä sitten..?
        Makeds kirjoitti:

ja ville myöntää sen itekin. Ville VALO myöntää olevansa narkomaani eli ääliö. vittu mä vihaan himia
        yli kaiken.

Niin mitä sitten...? jos sä kerta vihaat himii niin mitä sä sit tiedostat sitä...? pidä juttus päässäs ja keskity omaan elämääs..

• viisasta
        Makeds kirjoitti:

yli kaiken.

Eihän tuo Valo ryyppääminen mitenkää liittynyt HIM:n musiikkiin.

• maksalaatikk..o
        mitä sitten..? kirjoitti:

Niin mitä sitten...? jos sä kerta vihaat himii niin mitä sä sit tiedostat sitä...? pidä juttus päässäs ja keskity omaan elämääs..

ennenkuin him sai sen jenkkidiiliin niin pidin bändiä lähinnä semmoisena köyhän miehen doors replicana. dark light muutti käsitykseni himmelistä. jätkät rokkaa rouheasti nykyään ja tuo goottialternativepaska on jäänytvähemmälle.

• Pro Valo
        maksalaatikk..o kirjoitti:

ennenkuin him sai sen jenkkidiiliin niin pidin bändiä lähinnä semmoisena köyhän miehen doors replicana. dark light muutti käsitykseni himmelistä. jätkät rokkaa rouheasti nykyään ja tuo goottialternativepaska on jäänytvähemmälle.

Mistä ihmeestä revit The Doors-vertauksen. Toisin kuin Doors, HIM ei ole tekotaiteellista ja muka syvällistä paskaa. Doors on tabu, joka on noussut rockin kaanoniin idiootti-Morrisonin sekoilujen takia, eikä suinkaan musiikillisten saavutusten ansiosta. Alternativegoottipaska hämmästytti kovasti myös minua. Aivan uusi genre minulle.

• rokkari69

No eipä ole ensimmäinen ihminen joka on vieroituksessa ollut. Ja eikös se ihan omasta päätöksestään sinne mennyt.

• suurelta osin

Sehän on vallan muotia tuo vieroittautuminen nykypäivänä... Varsinkin ennen uuden levyn julkasua. Ennen vanhaan sitä vaan pistettiin korkki kii, nykyisin pitää käydä lomahotellissa kuivumassa. Ja paskat sanon minä.

• on muotia????
        suurelta osin kirjoitti:

Sehän on vallan muotia tuo vieroittautuminen nykypäivänä... Varsinkin ennen uuden levyn julkasua. Ennen vanhaan sitä vaan pistettiin korkki kii, nykyisin pitää käydä lomahotellissa kuivumassa. Ja paskat sanon minä.

Jos terveys on tuhoutumassa on hyvä hakea apua. Jos joku tekee sen mainostemppuna niin mitä vitun väliä? Ja jos joku tosiaan ostaa artistin levyn vain siksi että tämä on mennyt vieroitukseen niin omapa on asiansa. En kyllä usko että nämä imbesillit edustaisivat levyn ostajien enemmistöä. Itse en hassaa euroakaan musiikkiin joka ei ole sen väärtiä vaikka sen tekijä asuisi vieroitusklinikalla.

• Walo

että kokeilee kaikkea ja juhlii ;) (sivusta seurattua on tultu ja itekkin vähän maistaneena :))))

• älä viitsi

siis joo elä nyt viitsi jos sä siitä vingut niin totennäköisesti itse olet pahemmassa jamassa...helpompi katso syyttäää muita kuin itse kohdata asia

• just him :)

toisaalta ihmettelen kuinka joku on niin tyhmä kuin viestinb aloittaja..hän lukee seiskan ja on sitten tietäjä woah...lukee sitten toisen lehden...olisi edes lukenut ne lehdet..niin voisi aloittaa topicin....että narkkari? kyse oli kuitenkin alkoholista

• Walo

jos saisit maistaa tommoista kuuluisuutta,menestystä ja liikkuisit rokkimeinigeissä ;)jne.siinä elämässä.......ihan omat rytminsä,porukat ja vuorokaudenajat esim.rundilla.kuluttavaa duunia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Karhuryhmä

Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?
      Jämsä
      28
      3406
    2. Mitä sä pelkäät

Ettei tää etene?
      Ikävä
      97
      3186
    3. Mitä kaikkea sä

Olisit valmis tekeen mun eteen vielä? Vai oletko mitään?
      Ikävä
      76
      3024
    4. Raisionkaaren koira hyökkäys

Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim
      Raisio
      70
      2958
    5. "Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"

Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m
      Maailman menoa
      53
      2881
    6. Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti

Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.
      Ikävä
      86
      2668
    7. Ei me saada toisiamme

Ei vaan saada. On vain haaveita ja uunelmia
      Ikävä
      35
      2480
    8. Mikä on luonteesi parhain ominaisuus

ja mikä huonoin?
      Ikävä
      57
      2341
    9. Satuit vain olemaan

Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se
      Ikävä
      43
      2205
    10. Vielä ei ainakaan

Kukaan muu tunnu miltään sun jälkeen. Olit niin ainutlaatuista
      Ikävä
      32
      1953
    Aihe