ville valo on yx pelle narkkari

Make35x

Ja se oli alkoholivieroituksessa.

13

1120

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • So? Älysi sentään itse viimein mennä vieroitukseen. Moni ei pysty edes siihen.

• Makeds

ja ville myöntää sen itekin. Ville VALO myöntää olevansa narkomaani eli ääliö. vittu mä vihaan himia
        yli kaiken.

• mitä sitten..?
        Makeds kirjoitti:

ja ville myöntää sen itekin. Ville VALO myöntää olevansa narkomaani eli ääliö. vittu mä vihaan himia
        yli kaiken.

Niin mitä sitten...? jos sä kerta vihaat himii niin mitä sä sit tiedostat sitä...? pidä juttus päässäs ja keskity omaan elämääs..

• viisasta
        Makeds kirjoitti:

yli kaiken.

Eihän tuo Valo ryyppääminen mitenkää liittynyt HIM:n musiikkiin.

• maksalaatikk..o
        mitä sitten..? kirjoitti:

Niin mitä sitten...? jos sä kerta vihaat himii niin mitä sä sit tiedostat sitä...? pidä juttus päässäs ja keskity omaan elämääs..

ennenkuin him sai sen jenkkidiiliin niin pidin bändiä lähinnä semmoisena köyhän miehen doors replicana. dark light muutti käsitykseni himmelistä. jätkät rokkaa rouheasti nykyään ja tuo goottialternativepaska on jäänytvähemmälle.

• Pro Valo
        maksalaatikk..o kirjoitti:

ennenkuin him sai sen jenkkidiiliin niin pidin bändiä lähinnä semmoisena köyhän miehen doors replicana. dark light muutti käsitykseni himmelistä. jätkät rokkaa rouheasti nykyään ja tuo goottialternativepaska on jäänytvähemmälle.

Mistä ihmeestä revit The Doors-vertauksen. Toisin kuin Doors, HIM ei ole tekotaiteellista ja muka syvällistä paskaa. Doors on tabu, joka on noussut rockin kaanoniin idiootti-Morrisonin sekoilujen takia, eikä suinkaan musiikillisten saavutusten ansiosta. Alternativegoottipaska hämmästytti kovasti myös minua. Aivan uusi genre minulle.

• rokkari69

No eipä ole ensimmäinen ihminen joka on vieroituksessa ollut. Ja eikös se ihan omasta päätöksestään sinne mennyt.

• suurelta osin

Sehän on vallan muotia tuo vieroittautuminen nykypäivänä... Varsinkin ennen uuden levyn julkasua. Ennen vanhaan sitä vaan pistettiin korkki kii, nykyisin pitää käydä lomahotellissa kuivumassa. Ja paskat sanon minä.

• on muotia????
        suurelta osin kirjoitti:

Sehän on vallan muotia tuo vieroittautuminen nykypäivänä... Varsinkin ennen uuden levyn julkasua. Ennen vanhaan sitä vaan pistettiin korkki kii, nykyisin pitää käydä lomahotellissa kuivumassa. Ja paskat sanon minä.

Jos terveys on tuhoutumassa on hyvä hakea apua. Jos joku tekee sen mainostemppuna niin mitä vitun väliä? Ja jos joku tosiaan ostaa artistin levyn vain siksi että tämä on mennyt vieroitukseen niin omapa on asiansa. En kyllä usko että nämä imbesillit edustaisivat levyn ostajien enemmistöä. Itse en hassaa euroakaan musiikkiin joka ei ole sen väärtiä vaikka sen tekijä asuisi vieroitusklinikalla.

• Walo

että kokeilee kaikkea ja juhlii ;) (sivusta seurattua on tultu ja itekkin vähän maistaneena :))))

• älä viitsi

siis joo elä nyt viitsi jos sä siitä vingut niin totennäköisesti itse olet pahemmassa jamassa...helpompi katso syyttäää muita kuin itse kohdata asia

• just him :)

toisaalta ihmettelen kuinka joku on niin tyhmä kuin viestinb aloittaja..hän lukee seiskan ja on sitten tietäjä woah...lukee sitten toisen lehden...olisi edes lukenut ne lehdet..niin voisi aloittaa topicin....että narkkari? kyse oli kuitenkin alkoholista

• Walo

jos saisit maistaa tommoista kuuluisuutta,menestystä ja liikkuisit rokkimeinigeissä ;)jne.siinä elämässä.......ihan omat rytminsä,porukat ja vuorokaudenajat esim.rundilla.kuluttavaa duunia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      319
      7544
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2176
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      177
      1843
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1382
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1287
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1251
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      170
      1221
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      55
      1171
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1081
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1019
    Aihe