ville valo on yx pelle narkkari

Make35x

Ja se oli alkoholivieroituksessa.

13

1153

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • So? Älysi sentään itse viimein mennä vieroitukseen. Moni ei pysty edes siihen.

• Makeds

ja ville myöntää sen itekin. Ville VALO myöntää olevansa narkomaani eli ääliö. vittu mä vihaan himia
        yli kaiken.

• mitä sitten..?
        Makeds kirjoitti:

ja ville myöntää sen itekin. Ville VALO myöntää olevansa narkomaani eli ääliö. vittu mä vihaan himia
        yli kaiken.

Niin mitä sitten...? jos sä kerta vihaat himii niin mitä sä sit tiedostat sitä...? pidä juttus päässäs ja keskity omaan elämääs..

• viisasta
        Makeds kirjoitti:

yli kaiken.

Eihän tuo Valo ryyppääminen mitenkää liittynyt HIM:n musiikkiin.

• maksalaatikk..o
        mitä sitten..? kirjoitti:

Niin mitä sitten...? jos sä kerta vihaat himii niin mitä sä sit tiedostat sitä...? pidä juttus päässäs ja keskity omaan elämääs..

ennenkuin him sai sen jenkkidiiliin niin pidin bändiä lähinnä semmoisena köyhän miehen doors replicana. dark light muutti käsitykseni himmelistä. jätkät rokkaa rouheasti nykyään ja tuo goottialternativepaska on jäänytvähemmälle.

• Pro Valo
        maksalaatikk..o kirjoitti:

ennenkuin him sai sen jenkkidiiliin niin pidin bändiä lähinnä semmoisena köyhän miehen doors replicana. dark light muutti käsitykseni himmelistä. jätkät rokkaa rouheasti nykyään ja tuo goottialternativepaska on jäänytvähemmälle.

Mistä ihmeestä revit The Doors-vertauksen. Toisin kuin Doors, HIM ei ole tekotaiteellista ja muka syvällistä paskaa. Doors on tabu, joka on noussut rockin kaanoniin idiootti-Morrisonin sekoilujen takia, eikä suinkaan musiikillisten saavutusten ansiosta. Alternativegoottipaska hämmästytti kovasti myös minua. Aivan uusi genre minulle.

• rokkari69

No eipä ole ensimmäinen ihminen joka on vieroituksessa ollut. Ja eikös se ihan omasta päätöksestään sinne mennyt.

• suurelta osin

Sehän on vallan muotia tuo vieroittautuminen nykypäivänä... Varsinkin ennen uuden levyn julkasua. Ennen vanhaan sitä vaan pistettiin korkki kii, nykyisin pitää käydä lomahotellissa kuivumassa. Ja paskat sanon minä.

• on muotia????
        suurelta osin kirjoitti:

Sehän on vallan muotia tuo vieroittautuminen nykypäivänä... Varsinkin ennen uuden levyn julkasua. Ennen vanhaan sitä vaan pistettiin korkki kii, nykyisin pitää käydä lomahotellissa kuivumassa. Ja paskat sanon minä.

Jos terveys on tuhoutumassa on hyvä hakea apua. Jos joku tekee sen mainostemppuna niin mitä vitun väliä? Ja jos joku tosiaan ostaa artistin levyn vain siksi että tämä on mennyt vieroitukseen niin omapa on asiansa. En kyllä usko että nämä imbesillit edustaisivat levyn ostajien enemmistöä. Itse en hassaa euroakaan musiikkiin joka ei ole sen väärtiä vaikka sen tekijä asuisi vieroitusklinikalla.

• Walo

että kokeilee kaikkea ja juhlii ;) (sivusta seurattua on tultu ja itekkin vähän maistaneena :))))

• älä viitsi

siis joo elä nyt viitsi jos sä siitä vingut niin totennäköisesti itse olet pahemmassa jamassa...helpompi katso syyttäää muita kuin itse kohdata asia

• just him :)

toisaalta ihmettelen kuinka joku on niin tyhmä kuin viestinb aloittaja..hän lukee seiskan ja on sitten tietäjä woah...lukee sitten toisen lehden...olisi edes lukenut ne lehdet..niin voisi aloittaa topicin....että narkkari? kyse oli kuitenkin alkoholista

• Walo

jos saisit maistaa tommoista kuuluisuutta,menestystä ja liikkuisit rokkimeinigeissä ;)jne.siinä elämässä.......ihan omat rytminsä,porukat ja vuorokaudenajat esim.rundilla.kuluttavaa duunia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      168
      2857
    2. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      60
      2160
    3. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      202
      2145
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1786
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      94
      1684
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1571
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      92
      1333
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1100
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      206
      1080
    10. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1059
    Aihe