Thumpstar,Pitpro

tuntematon erakkopoika

hei kellä on kokemusta?vastatkaa.

23

8166

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kekkosen-mauri

      Jäi vähän hakuseen toi mitä haluat tietää,

      pitpro ja thumstar ovat todella hyviä mini mx merkkejä, niin kotikäyttöön kuin kisoihinkin.
      paljon parempia kui esimerkiksi kiinailmiöt, samurait sum:muut.

      itselläni on Terra-Moto Pro joka on siis minun saamien tietojen mukaan thumstarin uusi merkki.

      mutta hyviä ellei parhaita ne ovat ja noista kahesta valitsisin thumstarin ( terra-moton) koska
      pitprossa on ilmennyt jotain vikoja ja tehot eivät ihna täsmää thumstariin-.

      PS: Varaosia saa enemmän kuin karkkia kaupasta.

      • ååbo

        Kiinassa ovat kyllä nämäkin hieman kalliimmat minit valmistettu mutta ei se laitteita pahenna.


      • tuntematon

        se on mulle ihan ok ekaks


      • samppilol
        tuntematon kirjoitti:

        se on mulle ihan ok ekaks

        Samuraista ei ole mihinkään. En suosittele ketään ostamaan sellaista.


      • joku
        samppilol kirjoitti:

        Samuraista ei ole mihinkään. En suosittele ketään ostamaan sellaista.

        Kaverilla hajos hänen samurai 2 pivää siitä kun sen romun osti :)


      • elä
        samppilol kirjoitti:

        Samuraista ei ole mihinkään. En suosittele ketään ostamaan sellaista.

        elä saakeli mollaa toista jos sil o samu samu on iha hyvä ekaks


      • ?

        Kun tossa sanoit että osia saa enemmän kun karkkia kaupasta niin mistä sie niitä hankit


      • shallow1
        tuntematon kirjoitti:

        se on mulle ihan ok ekaks

        mä oon ajanu 3 vuotta kilpaa 250cc KTM:ällä ja sitte siirryin mini MX lajin pariin ja todennu että samurai on hyvä siihen ku kaikki sähköliittimet repii veks ja tiivistää kuumaliimalla ja päällystää kutistesukalla/sähköteipillä


    • jhkghjhgujh

      minä sain viime viikon loppuna jumstaarin siis mahtava vehe!!!!

    • ara18

      no mun kaverilla on pitpro se on aivan paras taikka hyvä !

      • ?

        HAluisin tietää mistä löytyy osia terra motoon


      • TamuKruisari
        ? kirjoitti:

        HAluisin tietää mistä löytyy osia terra motoon

        Mul oli pari vuotta sit mökillä Skyteamin manki, jos joku kysyy Skyteamin mankista, niin tehot oli riittävät ja ihan laadukas... Mutta, Kysyisin itse että kannattaisiko minun hommata tommonen Pitpro Fiddy 1450e vai Pitpro standard vähän käytettynä 800e... En itse ole ihan varma ja olen miettinyt myös Thupstaaria, mutta kenelläkään kaverilla tai tutulla ei ole kokemusta tai tietoa. Entä Bse?? Onko kiinalainen... Oisko BSE 125 af


      • kabry
        ? kirjoitti:

        HAluisin tietää mistä löytyy osia terra motoon

        moto brossilta lahdesta tai motokonigilta


      • kabry
        TamuKruisari kirjoitti:

        Mul oli pari vuotta sit mökillä Skyteamin manki, jos joku kysyy Skyteamin mankista, niin tehot oli riittävät ja ihan laadukas... Mutta, Kysyisin itse että kannattaisiko minun hommata tommonen Pitpro Fiddy 1450e vai Pitpro standard vähän käytettynä 800e... En itse ole ihan varma ja olen miettinyt myös Thupstaaria, mutta kenelläkään kaverilla tai tutulla ei ole kokemusta tai tietoa. Entä Bse?? Onko kiinalainen... Oisko BSE 125 af

        bse on KIINAN PASKA SE LEVIÄÄ ÄLÄ MISSÄÄN NIMESSÄ OSTA!!!!!!! thump on kestävä ja laadukas pitpro korealainen tai kiinalainen ei niin hyvä kuin thump pro dmx 160cc


      • --
        ? kirjoitti:

        HAluisin tietää mistä löytyy osia terra motoon

        Varaosiahan saa toisin kuin kiinalaisissa paskoissa

        Ne kaupat jotka myy thumppia nii eiköhän sieltä osia saa

        Itellä ollu thumpstar terra-moto krusha 125 cc pari vuotta eikä mitään vikaa
        Kuopal kulkee hyvi ja muutenki


      • pitpro3
        kabry kirjoitti:

        bse on KIINAN PASKA SE LEVIÄÄ ÄLÄ MISSÄÄN NIMESSÄ OSTA!!!!!!! thump on kestävä ja laadukas pitpro korealainen tai kiinalainen ei niin hyvä kuin thump pro dmx 160cc

        pitpro on kyllä ruotsin mopo


    • Entinen KTM omistaja

      saan ensikuun 3.päivä thumpstar krushan 125cc terramotolla ja leovincen teharilla kulkeeko se yhtään mihinkään ja onko tehoa syvässä hiekassa ajoon?

    • penttijorkki

      thumpstaria valmistetaan myoös amerikas

      • thumppi

        ja australias sielt se alun perin on tullut


    • Tämä on totta.

      Mulla on Terra Moto 125cc ja toimii mahtavasti!! 1 mun kaverilla on samurai 110cc ja sai sen ja heti ensinmäisenä päivänä paskana.Ny sanon vaa ÄLKÄÄ IKÄNÄ OSTAKO SAMURAITA TAI MUITA KIINAN ROMUJA ÄLKÄÄ IKÄNÄ TEHKÖ SITÄ VIRHETTÄ!!!!!!!!!!! Sanon ny vaa että kannattaa hommata Terra Moto 125cc mulla itellä on ollu Terramoto 125cc 3 vuotta ja ei mitää vikoja ollukkaa eikä tulisi kyseeseenkää!!!:ÄLKÄÄ IKÄNÄ OSTAKO KIINALAISTA KONETTA monet suomalaiset tekevät sen virheen että ostaa kiinalaisia paskoja ne on niin paskoja ne kiinalaiset että tekekiis mieli hävittää kaikki kiinalaiset koneet mailmasta ja myöskin Terra motoon saa varaosia niin helvetin hyvien


      SUOSITTELEN KOKOSUDÄMMESTÄNI TERRA MOTO 125CC SILLÄ SAAT AJAA MONTUULLA JA HYPPYREISTÄ JA VAIKKA MINSTÄ EIKÄ KYLLÄ VARMAA HAJOA!!!!!!!!!!!!!!!

    • samurai150

      terra moto on täys paska pien eikä oo puhtii. hajoo koko ajan

    • Anonyymi

      Sanot vaan noin ku ajat sairailla

    • Anonyymi

      Samurailla

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1619
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe