Eikö joku vois kertoa Jartsalle, että se vois tehdä jo "Hectorit" ja pistää pillit pussiin. Jäähyväiskiertue olis jees.
Hectorista
10
1060
Vastaukset
- jari jatkakoon
no ei tosiaan!
- anskuliini
ei mitään jari saa jatkaa jari osaa laulaa hei lalla,lallaa:):)!!
- Aleksandra
Miksi ihmeessä pitäisi lopettaa, kun kysyntää riittää? Hectorin ymmärrän, hänhän on jo kuusikymppinen, kyllä siinä vaiheessa on jo lupakin jäädä lepäämään laakereillaan. Jarilla taas uraa on kestänyt vasta 12 vuotta, ikää on 42 ja energiaa enemmän kuin pienessä kylässä, joten ei ole mitään syytä jarrutella.
Klabbihan sanoi joskus: "Kunnon muusikko ei koskaan jää eläkkeelle. Siltä vaan loppuu keikat." Jarilla tämä aika ei ole ihan vielä koittanut, vaikka sitä moni tuntuu toivovan.- mä vaan
Jari Sillanpää on syvältä! Taso on laskenut , kuin lehmän häntä. Saisi jäädä eläkkeelle ihmisiä rääkkäämädstä ja kiduttamasta. Lauluääni on aivan karmea nykyään. Hectorkin laulaa paremmin.
- sydän mua ohjaa
mä vaan kirjoitti:
Jari Sillanpää on syvältä! Taso on laskenut , kuin lehmän häntä. Saisi jäädä eläkkeelle ihmisiä rääkkäämädstä ja kiduttamasta. Lauluääni on aivan karmea nykyään. Hectorkin laulaa paremmin.
no en sanois niinkääm!
- taso on noussut kuin lehmän...
mä vaan kirjoitti:
jarin taso ei ole mihinkään hävinnyt !
- jariin tykästynyt
eikä mitään jari saa jatkaa onhan se ihana kunkku ja
sillä on ihana laulu ääni ja osaa esiintyä tosi hyvin. - PILVI-SISKO
EIKÄ MISSÄÄN NIMESSÄ!
- MISSÄÄN NIMESSÄ
ÄLÄ PUHU SOPAA!
- brunetti28
jari ei saa lopettaa ja hectos ei lopeta kokonaan vaan isot keikat vaan jättää.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko1262072Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2381815Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik271720- 2221711
- 2141476
Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151249Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o841228Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie421140- 781012
Leton rannan kakat - hys hys hiljaa!
Hienolle rannalle on jostain ilmeisen selvästi tullut ulostusjätteitä. Mistään tutkimuksista ei ole vielä tietoa ja kuka741009