Koska liput tulee postista?

naenen78

Tilasin Aurinkomatkoilta matkan ja lähettivät laskun jonka maksoin tiistaina, mutta lippuja ei oo vieläkään tullut postista? Koska sinne päin pitää olla yhteyksissä?

Matkaan lähden 1½ vkon päästä! =)

13

1574

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tulevat

varmaan viimestään viikkoa ennen matkaa, varmaan ens viikon alussa. Jos tiistaina maksoit niin raha on ollut niiden kirjanpidossa vasta keskiviikkona-torstaina, sitten vielä ne liput pitää kirjottaa. Kyllä ne sieltä tuloo, elä hermoile..:-)

• tulla lippuja

Ei mitään matkalippuja enää olekaan.
        Oliko laskun mukana osanottotodistus?

Jos matkaan on alle kk aikaa niin
        osanottotodistuksen (lipun) saa vasta
        kentältä.

• olisko sinne tullu viesti

tai sitten menet AM:n sivuille, jossa kenties varausnumeroasi käyttäen voi kirjautua sivuille, ja tulostaa sen A4-lapukkeen ihan itse.

Yleensä valitaan jo varausta tehdessä halutaanko liput kotiin vai tulostetaanko lapuke kotona. Äkkinäisissä lähdöissä voi olla toisin, enkä ole matkustanut AM:llä pitkiin aikoihin. Tarkista silti se sähköpostisi.

• nykyaikaa

tule mitään matkalippuja kotiin. MIlloin olet viimeksi matkustanut, v.1977?

• aurinkomatkojen

sivuilla lukee ainakin että jos matkan alkuun on 9 päivää, matkaliput lähetetään kotiin :)

• tmo

Ei tartte mennä ees vuoteen 77,riittää ihan hyvin vuos 2004 kun Aurinkomatkoilta tuli liput postin mukana kotiin ja oltiin lähössä Bulgariaan ensimmäistä ja viimeistä kertaa.

• selvää

ota asiasta selvää,ennen kun alat toisia tääl haukkumaan,et koska oot viimex matkustanu,eikä nykyään tule lippuja kotiin.Kyllä varmaan aurinkomatkat lähettää viel ihan postissa liput,on kokemusta jopa tältä kesältä. Jos ei nyt pvää aikasemmin oo tilannu matkaa,sit tulee luultavasti e-lippu,tai pitää mennä suoraan kentälle.

• pelle vielä
        selvää kirjoitti:

ota asiasta selvää,ennen kun alat toisia tääl haukkumaan,et koska oot viimex matkustanu,eikä nykyään tule lippuja kotiin.Kyllä varmaan aurinkomatkat lähettää viel ihan postissa liput,on kokemusta jopa tältä kesältä. Jos ei nyt pvää aikasemmin oo tilannu matkaa,sit tulee luultavasti e-lippu,tai pitää mennä suoraan kentälle.

seuramatkoilla? Menkää omatoimimatkoille, jolloin voitte ihan itse päättä milloin ja minne matkustatte. Hotellinkin pääsette valitsemaan ihan itse, eikä naapurihuoneessa kumminkaiman entinen työkaveri ryyppää ja hakkaa eukkoaan kaiket yöt.

• näin on
        selvää kirjoitti:

e-lippu vaan, 2 vkoa ennen lähtöä voit itse tulostaa "lipun" joka vaihdetaan kentällä sitten lentolippuihin eli saat sekä meno että paluuliput.
        Mikä ihme tuossa on niin vaikeaa ja ei takuulla tule mitään lippuja kotiin...ei ole tullut ainakaan 6 vuoteen minulle.

• tty
        pelle vielä kirjoitti:

seuramatkoilla? Menkää omatoimimatkoille, jolloin voitte ihan itse päättä milloin ja minne matkustatte. Hotellinkin pääsette valitsemaan ihan itse, eikä naapurihuoneessa kumminkaiman entinen työkaveri ryyppää ja hakkaa eukkoaan kaiket yöt.

Kyllähän esim vanhemmat pariskunnat menee viel seuramatkoille,et on tulkit sun muut tsymeedit sit lähellä,jos on jotain kysymistä.Ei kaikki oo eikä haluukaa olla omatoimimatkailijoita,varsinkaan jos ei ole tota kielipäätä,ettei osaa edes vessa kysyy.Sit onki parempi mennä seuramatkoille,täytyyhän tommonen ymmärtää. Mä kyl oon omatoimimatkailija ja Damin portit odottavat,mut piinallisen hitaasti 1.10 on startti ja sit taas menään kattomaan onko iloinen Amsterdam viel paikoillaan,oli viel ainaki heinäelo vaihteessa.

• tulee tulee
        näin on kirjoitti:

e-lippu vaan, 2 vkoa ennen lähtöä voit itse tulostaa "lipun" joka vaihdetaan kentällä sitten lentolippuihin eli saat sekä meno että paluuliput.
        Mikä ihme tuossa on niin vaikeaa ja ei takuulla tule mitään lippuja kotiin...ei ole tullut ainakaan 6 vuoteen minulle.

Kyllä ne liput tuli meille KOTIIN Aurinkomatkoilta, tuossa ihan tämänvuoden kesäkuussa vielä, kun matkattiin kreikkaan.

• ei tajua

täältä ja et soita Aurinkomatkoille? Aivan outoa hommaa tuomoinen typeryys, ei käsitä? Onhan voinut tulla vaikka joku virhe ja ei edes varausta ole ja oletteko maksaneet koko matkan 1 kk ennen lähtöä...varmasti?

• kyllä kotiin

Lähetämme matkalippusi sinulle kotiin, kun matkan lähtöpäivään on aikaa vähintään yhdeksän päivää. Mikäli matkan alkuun on vähemmän aikaa, saat matkalippusi Helsinki-Vantaan lentoaseman lähtöhallista 4, Aurinkomatkojen palvelupisteestä, joka avataan kaksi tuntia ennen koneen lähtöä.

Älkää te urputtako jos joku jotain kysyy,ei tarvi vastata jos ei ole mitään järkevää sanottavaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      3306
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1658
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      97
      1513
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1419
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1354
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      160
      1286
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1218
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1039
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      942
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      55
      872
    Aihe