Yhdessä neuvolasta saadussa oppaassa oli kuponki jolla piti saada jonkilanen ilmainen paketti Vau-kirjasta. Palautin kupongin kuukausia sitten mutta mitään ei ole tullut. Onko muut kokeilleet palauttaa tätä kuponkia ja missä vaiheessa paketti on tullut jos se tullut? Mukana piti olla joku opas synnytyksestäkin ja laskettu aika alkaa jo lähestyä...
Vau-kirja
31
3347
Vastaukset
- ole sitä
kuulunut koko pakettia.
- kyllä
Lähetin sen ja meni n kaksi viikkoa kun tuli paketti..
Mistäköhän johtuu että ei ole teille tullut...??? - maami
kyllä kirjoitti:
Lähetin sen ja meni n kaksi viikkoa kun tuli paketti..
Mistäköhän johtuu että ei ole teille tullut...???Tilasin silloin jo kun neuvolasta sen kirjan sain aika alkuvaiheessa ja lähetys tuli parissa vkossa. Joillekin se on tullut vasta juuri la aikaan.
- oisko mennyt jotain 2-3vkoa.
tuli paketti ku laitoin ja meni joku 2-3 vkoa.
- rv 24+3
meni mulla. Aloin jo itsekin hätäileen ja mietin että soittaako nyt perään mutta jostain luin että ei välttämättä tule mitenkään nopsaan. Itse lähetin tuon joskus siinä sen "kriittisten" 12 viikon jälkeen ja tosiaan kuukausi tai melkein kakski tais mennä, päivämääriä en enää tarkalleen muista.
- iida-liisa
ei ole mitään postia tullut eikä luvattuja cdtä ja kirjaa eikä mitään ilmoitusta että olisi mennyt perille. Samoin kuin vau-kirjan sivuilla ja kupongissa kerrottiin että JOKA KUUKAUSI arvotaan voittaja eri palkinnoille.. viimeksi arvottu kesäkuussa ja sen jälkeen ei ole näkynyt että olisi ollut arvontoja.. huijausta sanon minä! laitoin asiakas palautetta vaukirjalle.
- ...
vaikka lappu oli lähetetty jo ekalla kolmanneksella
- johanna_o
Ekan kohdalla mulla sama juttu, en muista kuinka kauan paketin saapumisessa meni. Poika syntyi siis viime vuoden lokakuussa. Sitten kun poika syntyi, alkoi Vau'kirjalta joka kuukausi sadella kirjapaketteja ja yli 20 €:n laskuja! Näitä tuli ainakin 4 pakettia, eli 4 kuukautta, vaikka olin asian niin ymmärtänyt, ettei tuon ilmaisen paketin tilaaminen velvoita mihinkään.
En suosittele mokomaa yritystä, soitin asiakaspalveluunkin monen monituista kertaa ja sain aina jonottaa toistakymmentä minuuttia. Kuten joku jo aikaisemmin sanoikin, huijausta koko juttu, tai lukekaa ainakin kunnolla kaikki pienelläkin präntätyt tekstit!- pettynyt
Täytin lomakkeen ensimmäisellä kolmanneksella. Mitään tuotepakettia ei koskaan kuulunut. Lapsen syntymän jälkeen tuli mainospostia. Reaktio oli aika selvä: posti lensi roskiin välittömästi.
En suosittele kellekään. Suomalaisena vaan on tottunut, että firmat pitää lupauksensa. Ärsyttää, kun henkilötietojani käytettiin vain mainostukseen. - millinen
pettynyt kirjoitti:
Täytin lomakkeen ensimmäisellä kolmanneksella. Mitään tuotepakettia ei koskaan kuulunut. Lapsen syntymän jälkeen tuli mainospostia. Reaktio oli aika selvä: posti lensi roskiin välittömästi.
En suosittele kellekään. Suomalaisena vaan on tottunut, että firmat pitää lupauksensa. Ärsyttää, kun henkilötietojani käytettiin vain mainostukseen.itse kadun koko neuvolasta saadun lomakkeen lähettämistä vau kirjalle. "tervetuliaispaketti" tuli joskus lasketun päivän tienoilla sisältäen lelun ja vauvamuistokirjan. tässä vaiheessa alkoi olla sellainen olo, et eipä ne näitä ilmaisia lahjoja ihan sydäntä lämmittääkseen lähettele. tänään sitten tupsahti postin mukana paketti, jossa yli 20 euron lasku mukana. vauvan syntymästä on 5 kuukautta aikaa ja olin jo unohtanut koko firman. kyllä ketuttaa mokoma "markkinointi"
- hemmetti sentään
Löytyykö maailmasta vielä ihmisiä, jotka uskovat että joku firma jakaa ilmaiseksi tavaraa vain ihan hyvää hyvyyttään?
Vai ettekö te osaa lukea?
Minä ainakin liityin kerhoon, koska haluan saada paketin joka kuukausi. Minua ei huvita pyöriä lelukaupoissa, joten minusta tuo on tosi kiva kerho, kun joka kuukausi tulee aina jotain ikäkaudelle sopivaa!
En kai minä siihen olisi muuten liittynytkään.
Kaverini kanssa valittaa, koska paketit pitää aina perua. Miksi ihmeessä sitten liittyy koko kerhoon, jos ei paketteja halua?
Vai niinkö köyhää porukkaa on jo, että vauvakirjat ja pehmolelutkin pitää hankkia ilmaislahjoina tuskaillen sitten monta kuukautta, että mihin tulikaan liityttyä kun ei tullut luettua ehtoja?
Jessus sentään, aikuiset ämmät...
- .......
on tästä aikaa sit ku tulo, nyt rv 39 .
mutta voit mennä myös heidän kotisivuille ja tilata paketin sieltä.
vau-kirja ... googlaa - ggggggggggggggggg
vau.fi sivuilta :). Mulla tuli alle viikossa.
- miiuu
Minä oon kyllä ollu ihan tyytyväinen. En muista, kuinka kauan sen lahjapaketin saaminen kesti, mutta siinä oli selkeät ohjeet, mitä pitää tehdä jos ei halua seuraavaa pakettia. Ja niin on jokaisen maksullisenkin paketin mukana ne samat ohjeet. Luitteko yhtään niitä papereita?
- varmuudeksi
joo lähetin lapun .kun ei alkanut kuuluun niin laitoin netissä vielä uudestaan eli kirjauduin ja tilasin sen ilmais paketin, kyllä se sitten tuli muutaman viikon sisään.
- maik--
Mulla meni monta kuukautta ennenkun se paketti tuli, ja sisältö oli todella onneton. Siinä piti tulla vaikka mitä ilmaislahjoja mukana, ja tuli niiden täysin turhien opusten lisäksi joku onneton pampers-puhdistuspyyhe näytepaketti! eikä sitten muuta. Täysin turha koko firma.
- ne..
maik-- kirjoitti:
Mulla meni monta kuukautta ennenkun se paketti tuli, ja sisältö oli todella onneton. Siinä piti tulla vaikka mitä ilmaislahjoja mukana, ja tuli niiden täysin turhien opusten lisäksi joku onneton pampers-puhdistuspyyhe näytepaketti! eikä sitten muuta. Täysin turha koko firma.
paketit saa kyllä lähettää takaisin eikä sitä 20e tarvitse maksaa, siinä myös hyvin selvästi sanotaan, että tilauksen voi lopettaa koska vain ja se kannattaakin tehdä heti kun tutustumispaketti on tullut ettei tule sitten synnytyksen jälkeen yllätyksiä. Itse tilasin ja siitä n. 2-3 viikkoa paketti tuli kotiin. Olin todella tyytyväinen pakettiin, sisälsi kirjan missä kerrotaan lapsen ikävuosista 0-6v ( siihen ikäryhmään sopivia leikkejä yms. vauvan hoitovinkejjä), pikku prinssi kuvakirjan, jota lapsi voi itse sitten katsella/pureskella jne, kiitoskortteja esim kastejuhlien jälkeen, vaunukoristeen (suloinen sydän siivillä, itse en sitä vaunuihin laita mutta hieno kuitenkin) muistakseni jonkun oppaankin ja aivan ihanan "minun kirjani" mihin saa kirjoitettua kaiken lapsen ensimmäisistä hetkistä ekaan vuoteen siinä on tilaa myös äidin ja isän tarinoille, tapaamiselle yms. Tykkäsin! itse peruutin paketin jo nyt, LA 24.11 ettei sieltä lähetetä uutta.
- mulla tuli
maik-- kirjoitti:
ihana täytettävä vauvakirja, sellasia kortteja josta voi tehä vaikka ristiäisten kiitoskortit, joku vauvan pehmojuttu ja sit joku aika iso vauvanhoitokirja tai vastaava...eli olin tyytyväinen pakettiin.ja tosiaan netistä tilasin ja heti tuli. LA lokakuussa.
- dfffff
ne.. kirjoitti:
paketit saa kyllä lähettää takaisin eikä sitä 20e tarvitse maksaa, siinä myös hyvin selvästi sanotaan, että tilauksen voi lopettaa koska vain ja se kannattaakin tehdä heti kun tutustumispaketti on tullut ettei tule sitten synnytyksen jälkeen yllätyksiä. Itse tilasin ja siitä n. 2-3 viikkoa paketti tuli kotiin. Olin todella tyytyväinen pakettiin, sisälsi kirjan missä kerrotaan lapsen ikävuosista 0-6v ( siihen ikäryhmään sopivia leikkejä yms. vauvan hoitovinkejjä), pikku prinssi kuvakirjan, jota lapsi voi itse sitten katsella/pureskella jne, kiitoskortteja esim kastejuhlien jälkeen, vaunukoristeen (suloinen sydän siivillä, itse en sitä vaunuihin laita mutta hieno kuitenkin) muistakseni jonkun oppaankin ja aivan ihanan "minun kirjani" mihin saa kirjoitettua kaiken lapsen ensimmäisistä hetkistä ekaan vuoteen siinä on tilaa myös äidin ja isän tarinoille, tapaamiselle yms. Tykkäsin! itse peruutin paketin jo nyt, LA 24.11 ettei sieltä lähetetä uutta.
mä oon käsittänyt että kun siinä neuvolassa tulleessa kirjassa oli kaksi vaukirjan kuponkia että toinen ois ollut joku ilmaisnäyte tilaus(se puhdistuspyyhe ja kaks turhaa opaskirjaa) ja toinen mistä ois tulossa jotain hianompaa krääsää joku vauvakirjaa, pehmolelua ym tämmöstä että se ois ollut joku liittymistarjous.. Vähä kyllä ärsyttää jos sieltä nyt kumminkin tulee jotain paskaa.. pitäsköhän laittaa sähköpostia varmuuden varalta että ei saa sitten lähettää mitään...
- random_N
Minulle tuli paketti, siis se maksuton jossa oli mm. vauva-ajan muistikirja.
Tänään tuli ensimmäinen maksullinen, se maksoi postikuluineen vajaat 24,- (tuotteet 20,-). Siinä oli tuutulaulu-CD ja -kirja, unilelu/pururengas, vauvalle sopiva kirja ja aikuisille unikirja.
Minä annoin tuon paketin tulla sen tuutulaulusetin takia; meillä ei paikallisissa kaupoissa ole oikein sattunut silmään sopivia. Jatkossa en tiedä, saattaa olla että lopetan kokonaan tai ehkä vain perun aina jos ei ole kiinnostavia.
DVD meille jaettiin neuvolassa, joku taisi sitä kaivata postin kautta? - tilasin
ja heti tuli, la lokakuussa mulla.
- TODELLA pettynyt
Kupongilla ja netistä n.11kk sitten..mutta ei ole kuulunut..olen jopa paulautetta laittanut, mutta eipä ole sieltäkään mitään tullut.Ja vielä toisen kerran koittanut tilata, mutta ei mitään.
Turhaa minun mielestäni! - samanlaisen
TODELLA pettynyt kirjoitti:
Kupongilla ja netistä n.11kk sitten..mutta ei ole kuulunut..olen jopa paulautetta laittanut, mutta eipä ole sieltäkään mitään tullut.Ja vielä toisen kerran koittanut tilata, mutta ei mitään.
Turhaa minun mielestäni!paketin postittamalla sen lapun. paketti tuli alle viikossa kyllä.
- Ne paketit tulee miten tulee
samanlaisen kirjoitti:
paketin postittamalla sen lapun. paketti tuli alle viikossa kyllä.
Ensimmäistä pakettia odotin kauan, luulin jo ettei sitä tulekaan. Sen jälkeenkin on ollut takkua. Olin vajaan vuoden jäsenenä ja nyt lopetin. Mun mielestä hinta-laatusuhde oli huono. Mulla on kavereina muutama äiti, joiden lapset on kuukauden pari vanhempia kuin meidän tenava ja heidän kanssa jutusteltua huomasin, että ne kirjapaketit tulevat miten sattuu. Eräs kirjapaketti oli tullut yhdelle äidille jo, kun lapsi oli hädin tuskin puolivuotta, meille samainen paketti tuli 8 kk kohdalla ja eräälle kyseistä pakettia ei vieläkään ole tullut, vaikka jo mennään toista vuotta. Eli se siitä ikää vastaavista kirjoista..
Palautin edellisen kirjapaketin, koska se ei ollut ollenkaan semmoinen kuin kuvittelin ja laskusta tuli muistutus vajaa kaksi viikkoa palautuksen jälkeen. Soitin asiakaspalveluun ja sain huonoa palvelua kun ilmoitin, että olin jo paketin ehtinyt palauttamaan. Paketti olisi kuulemma pitänyt palauttaa jo ennemmin, koska posti ei kulje niin nopeaa.. En edes pitänyt pakettia itselläni kuin noin viikon ja palautusoikeus pitäisi olla se 14 päivää. Asiakaspalvelija sanoi laittavansa merkinnän peruutuksesta ylös, mutta että vastaisuuden varalta paketti pitää heti samantien palauttaa, jos ei sitä otakaan. Olin jo pitkään meinannut lopettaa jäsenyyden ja tämä episodi oli viimeinen piste ja irtisanouduin. Mutta, hienoa jos joku saa mitä haluaa ja milloin haluaa. :)
- pööpeli
Ei tullut pakettia, vaikka laitoin kaksi kuponkia menemään.
Niitä kirjakerhokutsuja sataa vieläkin.- vau-kirjakerho turha
sama täällä, mitään ei ole näkynyt. lähetin lapun alkuvaiheessa ja la parin viikon päästä
- kyllästynyt koko vau-juttuun
vau-kirjakerho turha kirjoitti:
sama täällä, mitään ei ole näkynyt. lähetin lapun alkuvaiheessa ja la parin viikon päästä
..ei ole tullut vieläkään.Lapsi on jo kohta vuoden vanha.Eikä ole mitään muutakaan (s.postia tms.) tullut sieltä suunnalta.
- kyllästynyt koko vau-juttuun
kyllästynyt koko vau-juttuun kirjoitti:
..ei ole tullut vieläkään.Lapsi on jo kohta vuoden vanha.Eikä ole mitään muutakaan (s.postia tms.) tullut sieltä suunnalta.
..ja siis lähetin 4kuponkia =D ..ei taida mitään tulla..
- Sariella
... mutta kannattaa varmaankin mennä tuonne www.vau.fi:n sivuille ja siellä lähettää ihan netin kautta se. Silloin mulle ainakin tuli se jonkun ajan kuluttua.
- Milla
Tästä jos tilaa niin saa vähän bonustakin http://www.ostohyvitys.fi/campaign.php?id=10117
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1006484
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303873törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283260Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3761774- 331408
- 271350
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi471023Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11976Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11910- 42879