jotka edellen vollaa rapumiehen perään , unohtakaa koko rapumies, ei kannata haaskata aikaa sellaiseen joka ei edes osaa arvostaa ihmistä ihmisenä!
joten nyt baanalle ja silmät auki!!!elämä voi olla ihanaa :)
Teille kaikille
3
1478
Vastaukset
- rapu
Mä tunnen mukavan rapumiehen,johon haluaisin tutustua paremmin mut nyt en voi. Ei kai ihastuksia tarvi aina unohtaakaan,vaan ne voi pitää mielessä...
- mieltä..
olen kanssasi, rapumiehet pyörittävät montaa samaa aikaa, pelaavat ulkonäöllä ja puheilla, jos ei yhtä saa niin jo toinen piiritys menee, tiedä sitten miten onnellisia ovat, epäilenpä
- Ei rapumiehet pidä useampaa,
yleistäminen on aika rumaa, hyyyyyi!
Minun rapumieheni ei pidä useampaa, sillä me pidämme toisistamme huolta, ja haluamme vain olla hyviä toisillemme. Useimmat itseään kunnioittavat ihmiset lopulta hakevat itsensä arvoista seuraa jos turhautuvat suhteessa, eli ei koskaan kannatta ottaa toista itsestään selvyytenä, vaan aina itse olla "tuntosarvet" herkkänä.
Olenko oikeassa vai oikeassa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup665151Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1293757Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua483194Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652257Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4501964Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.771648- 631365
- 641306
- 2611107
- 471082