Huippumalli Kate Moss on laihtunut entisestään hoikasta olemuksestaan. CK:n,Vercasen,YSL:n ym megabrändien keulakuvana kuuluisuuteen noussut Moss erosi vastikään poikaystävästään,Pete Dohertystä. Eron on epäilty murskanneen mallin joka on lakannut syömästä kokonaan.
Maailman kenties kuuluisin (ex-)huumeidenkäyttäjä on muotimaailman polttopisteessä tottunut tarkkailemaan vartaloaan,ja on aieminkin huolestuttanut ystävänsä olemuksellaan. 90-luvulla Louis Vuitton-malli aiheutti oikean anoreksia-buumin vartalollaan joka kuvattiin joka lehteen ja mainokseen menneellä vuosikymmenellä.
Palkinnonkin mallin urastaan saanut tähti on joutunut etenkin Englannissa miltei prinsessa Dianan tasoisen suosion keskuuteen paparazzien ja lehtien keskuudessa ja on päivittäin eri julkaisujen sivuilla.MYös muualla maailmassa supermalli/mediajulkkis kuuluu kadehdituimpien ja kuuluisimpien tähtien joukkoon.
Kate Moss kuihtuu taas
anoreksia
2
372
Vastaukset
- meidän Raakelista
Ruoka maistuisi, ja saisi lihaa luidensa ympärille.
- doh-luv
Sääli, kun ne jaksaa pelata noiden huumeiden kanssa. Pete Doherty oli aivan ihanan suloinen poika ennen tuota huumeriippuvuuttaan. What a waste of talent!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774602- 1801857
- 1241560
- 1151062
- 351026
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161011- 78913
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78852- 47833
- 4808