Pisin aika

ei lähtökäsiä ?

10 hengen limitti pöydässä, mikä on pisin aika että et ole saanut "käsikarsinoihin" kuuluvia kortteja ?

3

504

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja vaihto jos ei suju

      Vaihdan pöytää noin 5-10min kuluttua jos ei tunnu millään saavan hyviä lähtökäsiä. Samoin jos jossakin pöydässä on hillitöntä epäonnea parissa kolmessakin jaossa niin silloinkin saattaa pöytä vaihtua. Tässä on tosin kysymys nl-pelistä. Toisaalta en kyllä lähde vaihtamaan ihan helpolla jos häviöt tulevat pahoilla bad beateilla (ei omilla virheillä).

      • Nopiaa

        Aika malttamaton kaveri olet jos noin nopeasti pöytää vaihdat. :-)

        Tuossa ajassa kun ehtii 10-hengen pöydässä pelata keskimäärin saman verran käsiä, niin siinä ajassa harvoin hyviä kortteja vielä kohdalle osuu.
        Jos pelaa peruspeliä, niin kaikista mahdollisista aloituskäsistä voi pelattavaksi luokitella korkeintaan noin 15%, joten jo todennäköisyyksien mukaan on siinä ja siinä että kohdalle osuu tuossa ajassa edes joku kyseisistä yhdistelmistä.

        Yleensä pelailen samassa pöydässä sellaiset 30 jakoa ja jos siinä ajassa ei sitten tule mitään järkevää kättä, niin sitten on vaihdon aika.

        Itse vaihdan myöskin pöytää jos tuntuu että korttionni on selkeästi vihulaisten puolella. Yleensä yhden pahan ohivedonkin jälkeen vaihdan pöytää koska se on rollin kannalta parasta kun tuo tilttaaminen on meikäläisellä sen verran herkässä.. ;-)

        Pisin putki minkä itse olen pelannut saamatta yhtään järkevää aloituskättä yhdessä pöydässä kesti joku reilut pari tuntia, eli arviolta noin 100-150 jakoa.
        Se miksi noinkin pitkään pöydässä viihdyin johtui siitä että pöydässä oli yksi niin luvattoman huono pelaaja, että oli pakko istua ja odottaa että saisi edes jollain tapaa hyvät kortit joilla voisi sitten kaverilta rahaa haalia.
        No, eipä niitä kertaakaan näkynyt ja muut pelurit sitten loppupeleissä sen paistin putsasivat.. :-(


      • JMK
        Nopiaa kirjoitti:

        Aika malttamaton kaveri olet jos noin nopeasti pöytää vaihdat. :-)

        Tuossa ajassa kun ehtii 10-hengen pöydässä pelata keskimäärin saman verran käsiä, niin siinä ajassa harvoin hyviä kortteja vielä kohdalle osuu.
        Jos pelaa peruspeliä, niin kaikista mahdollisista aloituskäsistä voi pelattavaksi luokitella korkeintaan noin 15%, joten jo todennäköisyyksien mukaan on siinä ja siinä että kohdalle osuu tuossa ajassa edes joku kyseisistä yhdistelmistä.

        Yleensä pelailen samassa pöydässä sellaiset 30 jakoa ja jos siinä ajassa ei sitten tule mitään järkevää kättä, niin sitten on vaihdon aika.

        Itse vaihdan myöskin pöytää jos tuntuu että korttionni on selkeästi vihulaisten puolella. Yleensä yhden pahan ohivedonkin jälkeen vaihdan pöytää koska se on rollin kannalta parasta kun tuo tilttaaminen on meikäläisellä sen verran herkässä.. ;-)

        Pisin putki minkä itse olen pelannut saamatta yhtään järkevää aloituskättä yhdessä pöydässä kesti joku reilut pari tuntia, eli arviolta noin 100-150 jakoa.
        Se miksi noinkin pitkään pöydässä viihdyin johtui siitä että pöydässä oli yksi niin luvattoman huono pelaaja, että oli pakko istua ja odottaa että saisi edes jollain tapaa hyvät kortit joilla voisi sitten kaverilta rahaa haalia.
        No, eipä niitä kertaakaan näkynyt ja muut pelurit sitten loppupeleissä sen paistin putsasivat.. :-(

        Tuli kans istuttua kahdessa pöydässä FL 0.15/0.30 ~200 kättä, ja neljä voitta. Silti voitolla kun poistuin pöydistä. Tuossa kans peli semmoista, että kun vaan saa kunnon lapot, niin potti on iso.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2545
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2213
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1907
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1651
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1635
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1606
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1568
    8. 75
      1479
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      111
      1396
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe