taitaa monelle olla kesän viimeisiä päiviä uiskennella omassa altaassa....vai miten on lämpöä riittänyt kun näinkin koleaa ja sateista ollut viime päivät? Itse tuli onneksi laitettua altaaseen lämmitys-systeemit ja kohta sukelletaan altaaseen..................
altaassa +37
1
556
Vastaukset
- rallaa....
No Woehan Witsi!
Tossa just ukko lähti töihinsä, itselläni on vapaapäivä =) Pistin saunan tulille ja korkkasin punaviinipullon...
Ajattelin käydä pulahtamassa tossa saunan lomassa, en edes HALUA tietää kuinka VÄHÄN lämpöasteita tuolla altaassa on, varmaan sen verran kylmää että käännyn jo ovella takaisin saunaan päin....
Saunan jälkeen ajattelin istuskella takkatulen ääressä punaviinilasin kanssa ja lukea, naamalle naamio ja päähän tigin menthol-hoitoaine... IHANAA!
Mutta kyllä käyp katteeks nuo teidän lämpöasteet....
Mites sä olet tehnyt tuon lämmityksen altaaseen?
Mietin vaan että vois olla meilläkin kohdillaan... Meillä on uimareiden 5,5 pyöreä allas, mites toteuttasit tuohon tuo lämmityshommelin.
ja nyt saunaan päin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389