taitaa monelle olla kesän viimeisiä päiviä uiskennella omassa altaassa....vai miten on lämpöä riittänyt kun näinkin koleaa ja sateista ollut viime päivät? Itse tuli onneksi laitettua altaaseen lämmitys-systeemit ja kohta sukelletaan altaaseen..................
altaassa +37
1
579
Vastaukset
- rallaa....
No Woehan Witsi!
Tossa just ukko lähti töihinsä, itselläni on vapaapäivä =) Pistin saunan tulille ja korkkasin punaviinipullon...
Ajattelin käydä pulahtamassa tossa saunan lomassa, en edes HALUA tietää kuinka VÄHÄN lämpöasteita tuolla altaassa on, varmaan sen verran kylmää että käännyn jo ovella takaisin saunaan päin....
Saunan jälkeen ajattelin istuskella takkatulen ääressä punaviinilasin kanssa ja lukea, naamalle naamio ja päähän tigin menthol-hoitoaine... IHANAA!
Mutta kyllä käyp katteeks nuo teidän lämpöasteet....
Mites sä olet tehnyt tuon lämmityksen altaaseen?
Mietin vaan että vois olla meilläkin kohdillaan... Meillä on uimareiden 5,5 pyöreä allas, mites toteuttasit tuohon tuo lämmityshommelin.
ja nyt saunaan päin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2344502Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752924- 472433
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451737- 781409
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘831212- 211193
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137939- 69908
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86874