Clio taitaa ansaitusti kuulua maailman parhaimpien autojen kärkikastiin.
mun sanat ei riitä kertomaan mitä mä tunnen tätä automallia kohtaan. esimerkkinä voinen kuitenkin todeta.. hiotaan timanttia viimeiseen asti.. mutta mikä on se viimeiseen asti.. sen tietää vain ja ainoastaan RENAULT Clion omistajat.
clioa parempaa ei ole.
4
1760
Vastaukset
- vielä hyvin
Aivan, muistan kyllä vielä hyvin itsekin kun sain hankittua ensimmäisen autoni. Sekin oli halpa ja pieni, mutta silloin se tuntui maailman parhaalta autolta, toki koska se oli oma.
Siitä onkin jo aikaa vierähtänyt, kun se Fiat 600 minulla oli... oi niitä aikoja. - cliotoris
kaikki 50 vikaa korjattua..
Silloin clioni on taasen kuin härkä konsanaan.
oikea seksipeto..- kilo.
Clio on ajamista eikä korjaamista varten. Jos tahdot pohtia autoihin liittyviä filosofisia kysymyksiä, parantaa erektiotasi tai muuten vaan viettää vapaa-aikasi kädet öljyssä ja rystyset verillä, kannattaa ostaa joku 90-luvun tuonti-pemari, -audi tai -volkkari.
- Clio 16v
kilo. kirjoitti:
Clio on ajamista eikä korjaamista varten. Jos tahdot pohtia autoihin liittyviä filosofisia kysymyksiä, parantaa erektiotasi tai muuten vaan viettää vapaa-aikasi kädet öljyssä ja rystyset verillä, kannattaa ostaa joku 90-luvun tuonti-pemari, -audi tai -volkkari.
Perjantaina sain itsekkin kokea Clion sisäisen pyhänhengen. Olin Helsingissä lähdössä kotia päin n. 4 aikaa aamuyöstä. Auto oli ollut parkissa (täysin sakkopaikalla) n. 5-tuntia. Yritin käynnistää.. Mitään ei kuulunut, siinä meinasi jo pala tulla kurkkuun, kun olisi pitäny ajaa kotia, yli 100 kilometriä, ja pakkastakin oli. No avasin konepellin ja tuijottelin tyhmänä moottoria, sitten jätin konepellin auki, ja menin käynnistämään autoa.. Heti lähti käyntiin! Pyhähenki kait heräsi, kun avasin konepellin, tai sitten helsingin hirveät mukulakivet olivat aiheuttaneet kosketushäiriöitä, who knows. Kotiin kuitenkin pääsin vielä sinä aamuna :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1516294
- 481743
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381404- 451018
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241009Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se45913Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13899Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384866Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14857Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75845