clioa parempaa ei ole.

cliotoris

Clio taitaa ansaitusti kuulua maailman parhaimpien autojen kärkikastiin.
mun sanat ei riitä kertomaan mitä mä tunnen tätä automallia kohtaan. esimerkkinä voinen kuitenkin todeta.. hiotaan timanttia viimeiseen asti.. mutta mikä on se viimeiseen asti.. sen tietää vain ja ainoastaan RENAULT Clion omistajat.

4

1730

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vielä hyvin

      Aivan, muistan kyllä vielä hyvin itsekin kun sain hankittua ensimmäisen autoni. Sekin oli halpa ja pieni, mutta silloin se tuntui maailman parhaalta autolta, toki koska se oli oma.
      Siitä onkin jo aikaa vierähtänyt, kun se Fiat 600 minulla oli... oi niitä aikoja.

    • cliotoris

      kaikki 50 vikaa korjattua..
      Silloin clioni on taasen kuin härkä konsanaan.
      oikea seksipeto..

      • kilo.

        Clio on ajamista eikä korjaamista varten. Jos tahdot pohtia autoihin liittyviä filosofisia kysymyksiä, parantaa erektiotasi tai muuten vaan viettää vapaa-aikasi kädet öljyssä ja rystyset verillä, kannattaa ostaa joku 90-luvun tuonti-pemari, -audi tai -volkkari.


      • Clio 16v
        kilo. kirjoitti:

        Clio on ajamista eikä korjaamista varten. Jos tahdot pohtia autoihin liittyviä filosofisia kysymyksiä, parantaa erektiotasi tai muuten vaan viettää vapaa-aikasi kädet öljyssä ja rystyset verillä, kannattaa ostaa joku 90-luvun tuonti-pemari, -audi tai -volkkari.

        Perjantaina sain itsekkin kokea Clion sisäisen pyhänhengen. Olin Helsingissä lähdössä kotia päin n. 4 aikaa aamuyöstä. Auto oli ollut parkissa (täysin sakkopaikalla) n. 5-tuntia. Yritin käynnistää.. Mitään ei kuulunut, siinä meinasi jo pala tulla kurkkuun, kun olisi pitäny ajaa kotia, yli 100 kilometriä, ja pakkastakin oli. No avasin konepellin ja tuijottelin tyhmänä moottoria, sitten jätin konepellin auki, ja menin käynnistämään autoa.. Heti lähti käyntiin! Pyhähenki kait heräsi, kun avasin konepellin, tai sitten helsingin hirveät mukulakivet olivat aiheuttaneet kosketushäiriöitä, who knows. Kotiin kuitenkin pääsin vielä sinä aamuna :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      445
      2170
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      220
      1921
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      189
      1552
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1531
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      52
      1293
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      3
      1261
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      146
      1237
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      38
      1084
    9. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      1036
    10. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      99
      1034
    Aihe