Hyla-imuri, onko niin hyvä kuin väitetään?

punkkimurha

Heippa vaan kaikki siisteysintoilijat!!

Onko kenelläkään kokemusta Hyla-imurista? Imurissa ei ole pussia vaan vesisäiliö jossa roskat ja pöly ym lika sekoittuu veteen. Imuri on sikamaisen kallis mutta olen kiinnostunut siitä.

Imurilla voi myös tappaa punkit vuodevaatteista ja patjoista. Pitääkö paikkansa että punkit räjähtävät kappaleiksi kun ne imetään tyhjiöön?

Imurilla voi myös puhdistaa ilman eläinperäisestä pölystä siinä missä muustakin pölystä. Imuri on kuulemma samalla myös ilmanpesijä siinä missä roskienimijäkin.

Mitäs luulette, pitääkö paikkansa vai onko vain tehokasta myyntipuhetta?

6

737

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siivousmaisteri

      Se on erikoista, että esim. tätä hyla-imuria ei yritetäkään myydä ammattikäyttöön. Ei voi näkemättä tuomita, mutta vastaakohan suodatusteholtaan hepa-suodatinta?

    • ammattisiivooja.

      En yhtään ihmettele, että ko imuria ei ammattikäyttöön markkinoida - heppoista tekoa, huonosti suunniteltu, erittäin ikävä käyttää.
      Kotioloihin ja -käyttöön sopinee, jos imuroi kerran viikossa - on sen verran hankalan oloinen, ettei useammin hökötystä esiin ottaisi.
      Ja usko tai älä - sinä ET TARVITSE ko imuria kotonasi. Se ihan tavallinen riittää.

    • Tiedän

      Että 500mbar inkaan alipaine ei tapa eläintä, tuskin punkkiakaan, ja hylalla ei takuulla saada aikaiseksi täydellistä tyhjiötä!!!

    • nähty ennenkin..

      Taitaa Hyla olla aivan yhtä mainio punkkirysä kuin Kirby esittelijöineen sun muineen (ainakin kotisivujensa mukaan) - lieneisivätkö sukua jotenkin? Ainakin hinnan puolesta..

    • Allerginen

      Esim. Hei vaan kaikille! Mulla on ollut lapsesta saakka paha astma ja atooppinen ihottuma. Lääkemäärät on olleet todella suuria aikoinaan. Mulla ei olis ollut varaa hankkia HYLA laitetta,mutta kun tuttava hankki ja oli saanut apua astmaansa, niin minunkin piti saada ja onneksi sain osamaksulla. Se on paras laite minkä olen kotiini hankkinut ! Henki kulkee ja ihokin on rauhoittunut! Voin kyllä suositella astmaisille ja kaikille jotka eivät tykkää pölystä!

    • pölyt_ulos

      Jos haluaa, ettei jo imetty pöly pääse takaisin huoneilmaan, lienee ainoa ratkaisu imuri, jossa on poistoletku ulos. En tiedä, onko markkinoilla tällaista. Keskuspölynimuri olisi tietysti sellainen. Sekin vain siinä tapauksessa, että poisto on ulkoilmaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      448
      4795
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1712
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      93
      1448
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1349
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1306
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1181
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      990
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      875
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe