Kertokaahan miten soittaa halvimmat puhelut esim.suomalaiseen matkapuhelimeen ja dna-liittymään Yhdysvaltoihin? (ellei Skype mahdollisuutta PC:llä) KIITOS!
Miten halvin soitto Suomesta Usaan?
8
2922
Vastaukset
- eikö
sillä eihän se sinulle maksa yhtään mitään kun vastaanottaja maksaa puhelun kun soittaa hänelle ulkomaille. Kätevää eikö totta ja muista puhua pitkään.
- Sentraali Santra
se vastaanottaja on lähiomainen :( Ei viitsi tehdä miljoonalaskuja.
- kotimaan operaattorista kiinni
Sentraali Santra kirjoitti:
se vastaanottaja on lähiomainen :( Ei viitsi tehdä miljoonalaskuja.
Suomalaisen matkapuhelinliittymän käyttäjä joutuu ulkomailla maksamaan vastaanottomaksun, jonka tämän operaattori on määritellyt. Siihen eivät auta soittajan valinnat.
Katso tarkemmat hinnat operaattorin nettisivulta.
Veikkaan, että kannattaa suosia tekstiviestejä.
- soittaa
Jos tämä puhelun vastaanottaja usa:ssa pääsee lankapuhelimen ääreen (esim. pay phone), niin halvinta on sinun soittaa siihen Suomesta numerolla 99588-1-areacode-puh.nro. Sinulle tulee siitä laskua 0.07e/min, kaverille ei mitään. Operaattori on Globetel, www.globetel.fi.
Jos taas soittaa kaverin kännyyn, joka on ulkomailla, niin soittaja ei voi vaikuttaa hintaan, jonka kaveri puhelusta maksaa. Se on ihan kaverin kännyliittymästä kiinni.- tiedoks
suomalaiset liittymät eivät toimi usassa,ei ainakaan dna.
- just tekstaillut
tiedoks kirjoitti:
suomalaiset liittymät eivät toimi usassa,ei ainakaan dna.
tiedoks vaa
etta ainakaan mun DNAlla ei ole vaikeuksia toimia taalla lansirannalla. - Mare_324
just tekstaillut kirjoitti:
tiedoks vaa
etta ainakaan mun DNAlla ei ole vaikeuksia toimia taalla lansirannalla.www.99577.fi 3 senttiä minuultia.
- halvalla menee
Soita työpaikaltasi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882