vähän potkua tähän foorumiin? Ennen oli mukavia aloituksia mutta nyt kaikki vaikuttaa tylsältä. Näin syksylla kaipaisi piristystä. Älkää sanoko että tee itse kiinnostava aloitus, sillä on osaa. Tiedän että minua ainoastaan pilkattaisiin. Antakaa minun taas nauraa!
Mistähän löytyisi
27
1507
Vastaukset
- sibyllavon
että tekniset ongelmat karkoittavat osan aloituksista ja vastauksista. Viime aikoina on tökkinyt koko ajan. Esim. vastaus näkyy lukumäärässä, muttei sitä saa esille. Sitten se pulpahtaa esiin viiveellä.
- KristaTee
Tästä on ollut puhe aivan äskettäin ja itkin minäkin sitä vielä "äskettäimmin" (näpeille tuli). Eivät nämä ilopillerit aina jaksa. Ei kukaan osaa olla käskystä hauska.
Jos sinulle jotain mieleen juolahtaa, niin anna palaa. Ja varaudu vaikka mihin. saada potkua Suomi24:n ylläpitoon, että se laittaisi systeemin toimimaan.
Eilen illalla ei toiminut mikään, viestit jäivät yöksi johonkin taas roikkumaan ja nyt tuntuisi olevan sama vika.
No jaa, voishan niitä aloituksia silti tehdä, ne näkyivät eilenkin menevän läpi!- KristaTee
ja Pitkämäki muuten johtaa!
KristaTee kirjoitti:
ja Pitkämäki muuten johtaa!
ja jatketaan jännittämistä!
Ja jos mestaruus tulee, niin uhallakin mennään Pystybaariin ottamaan yhdet!- KristaTee
Tellastiina kirjoitti:
ja jatketaan jännittämistä!
Ja jos mestaruus tulee, niin uhallakin mennään Pystybaariin ottamaan yhdet!Voittihan se. Oli Olivialla oikea kutina.
- yleisesti tiedossa..
mutta vävykullanmuru laittoi tekstarin sienimetsässä ollessani: Mitkä 3 asiaa yhdistävät anopin ja oluen?
Molemmat ovat parhaimmillaan AVATTUINA,PÖYDELLE NOSTETTUINA ja KYLMÄNÄ!
Johon itse vastasin: Sinuns miettisin hiukan;olenhan juuri keräämässä sieniä ja mietin mitä HYVÄÄ näistä vävylle laittaisin ensi sunnuntain vierailullanne. - a-woman1
Meitä palstallakävijöitä on monenlaisia eivätkä kaikki ole kiinnostuneet samoista asioista.
Jos teet kevyen iloisen aloitteen, on joku jo tuhisemassa EVVK:taan (ei voisi vähempää kiinnostaa). Jos taas aloite on niin sanottu asiapitoinen, moititaan tylsäksi ja liian totiseksi.
Emmekö voisi kokeilla sellaista asiaa, että jos ei kiinnosta, ohitetaan ketju kommentoimatta. Voisimme antaa sananvapauden: kukkikoot kaikki kukat!
Tottakai voimme väitellä, mutta se ei olekaan teilaamista vaan asian toiselta puolen käsittelyä.
Moni arka kirjoittaja varmaan lopettaa, saatuaan heti 'hau-haukkumiset' uskallettuaan viimeinkin aloittaa keskustelun.
Tsemppiä kaikille kirjoittajille!- paljastaa
heti ittensä "(ei voisi vähempää kiinnostaa)". Jos ei kiinnosta niin ei myöskään lue. Eikä varsinkaan mene kommentoimaan. Tämä EVVK on erittäin kiinnostunut mitä toiset kirjoittaa. Hän ei vaan itse osaa kirjoittaa mitään asiallista. Puhumattakaan että kirjoittaisi jotain hauskaa.
- 57 v mies
On aina sellainen kieliä ja mieliä kirvoittava
aihe.Jotensakin asiallisesti,mutta kuitenkin
räväkästi.Miehillä ja naisilla kun näissä
asioissa on omia kantoja ja mielipiteitä,
asenteita.Eli tällaista ilmavaa ja henkevää
keskustelua ehdotan.Itselläni meni viime yö
niin täydessä touhussa tämän asian parissa,että
jättäydyn keskustelun ulkopuolelle.Olisiko
joku kylläisyys ilmiö? Mutta seuraan innolla keskustelua kyllä.- maapu
Onko pelkkää ennakkoluuloa, että miehet ja naiset ovat erilaisia seksin suhteen? Kai yksilöt ovat erilaisia, mutta ehkä sukupuolten välillä on isompi ero? Että naiset haluavat pikemminkin hellyyttä ja tunnesuhdetta seksin edellytyksenä, miehet enemmän pelkkää seksiä? Kun en aina oikein ymmärrä sitä "ystäväseksiä", jota minulta on pyydetty - antanutkin olen kuitenkin.Mutta jotenkin menen vähän lukkoon, kun tunnen että miehellä on tähtäimessä pelkkä seksi eikä ole kiinnostusta minuun ihmisenä!
- keskustelua asian
tiimoilta on sellainen, jossa seksi näyttelee sivuosaa. Moni mies ei teknisesti pysty samaan kuin nuorempana. Ellei muuta ole, koko parisuhde kuihtuu. Hyväilyt ja kauniit sanat ovat minulle naisena erittäin tärkeitä, se tekninen suoritus ei niinkään. Jälkikasvua ei olla enää tekemässä.
- 57 v mies
maapu kirjoitti:
Onko pelkkää ennakkoluuloa, että miehet ja naiset ovat erilaisia seksin suhteen? Kai yksilöt ovat erilaisia, mutta ehkä sukupuolten välillä on isompi ero? Että naiset haluavat pikemminkin hellyyttä ja tunnesuhdetta seksin edellytyksenä, miehet enemmän pelkkää seksiä? Kun en aina oikein ymmärrä sitä "ystäväseksiä", jota minulta on pyydetty - antanutkin olen kuitenkin.Mutta jotenkin menen vähän lukkoon, kun tunnen että miehellä on tähtäimessä pelkkä seksi eikä ole kiinnostusta minuun ihmisenä!
Miehen ja naisen seksuaalisuudella ja suhteessa
seksiin on äärettömän iso ero.Uskon että
naisen suhde seksiin on hyvin psyykkinen.Ja
hänen syttymisensä haluun nauttia seksistä on monimutkainen.Varmaan fyysinen ja psyykkinen
hellyys on tärkeää.Kun nainen kokee aamusta saakka,että häntä kodellaan hyvin,hän on
onnellinen,niin myös seksuaalisuus syttyy.Miehelle
tuo halun syttyminen on paljon yksinkertaisempi ja
fyysisempi juttu.Toki yksilöllisiä eroja on.
Mutta voisi sanoa,että naiselle seksi on
pitkälle psyykkinen kokemus,miehelle enemmän fyysinen,siemensyöksy keskeinen,kokemus.
Usein nainen tahtoisi nautiskella koko yön,mutta miehelle riittää viisi minuuttia.Itse nuorempana
annoin "ystäväseksiä" vanhemmalle naiselle,
kun tämä pyysi ja kyllä minulle jäi siitä
hyvin paha maku.Olo oli kun jollain seksi
lelulla.Minulle seksin rinnalla pitää olla
myös tunteet ja aito yhteinen halu seksiin.
Usein varmaan nainen suostuu siksi,kun mies kovasti tahtoo.En tiedä onko se hyvä asia.
Minusta se toimii parhaiten kun molemmilla on
kova halu ja yhteinen hulluttelu fiilis. - asiaa?
maapu kirjoitti:
Onko seksi ja rakastelu sama asia.
Toisessa rakastellaan,toisessa sekstaillaan. - 57 v mies
asiaa? kirjoitti:
Onko seksi ja rakastelu sama asia.
Toisessa rakastellaan,toisessa sekstaillaan.Tuottaa monta orgasmia ilman yhdyntää.Hän voi
saada valtavan orgasmin ihanalla pikaisella
yhdynnällä vaikkapa keittiössä.Minä kerran
tätä samaa asiaa kysyin eräältä rouvalta ja hän totesi,että nautinto on se tärkein,ei se,
miten sitä nimittää tai kuvaa.Ehkä näin.
Filosofiset pohdinnat pilaa seksuaalisuuden,
pitää vaan keskittyä nauttimaan. - 57 v mies
keskustelua asian kirjoitti:
tiimoilta on sellainen, jossa seksi näyttelee sivuosaa. Moni mies ei teknisesti pysty samaan kuin nuorempana. Ellei muuta ole, koko parisuhde kuihtuu. Hyväilyt ja kauniit sanat ovat minulle naisena erittäin tärkeitä, se tekninen suoritus ei niinkään. Jälkikasvua ei olla enää tekemässä.
Että yhdessäoloon kaipaa hellyyttä ja hellimistä
niin sanojen,ajatusten kun kosketusten tasolla.
Kaikki naiset eivät kaipaa kamalasti sitä
teknistä suoritusta.Monille se luovuus ja innostus
on tärkeä.Ei tehdä asioita rutiinilla,vaan joka kerta keksitään vähän erilaisia leikkejä ja
toteutetaan joku ihana fiktio josta on aina haaveillut.Silloin nainen oikein odottaa rakas-
telua ja saa siihen sisältöä.Ja kun se osa olemista on ihanaa,niin merkillisesti se koko yhdessä olo ja
arki värittyy.Yhä enemmän hellitään ja
suukotellaan.Nautitaan kokonaisuutena
yhdessäolosta.Ja kypsä nainen jos kuka haluaa
myös miehen nauttivan.Eli en minä kuihtumisena
osaa sitä pitää,että vaikkapa koko yö
nautiskellaan sydämen kyllyydestä.Ikä ei
siihen este ole ja tekniset puutteet voi
hellimisellä korvata. - ilmiö
on tosi hauska ilmaisu. Miehet vielä väittävät etteivät osaa kirjoittaa. Kyllä osaavat jos haluavat. Kiitos nauruista.
- 57 v mies
ilmiö kirjoitti:
on tosi hauska ilmaisu. Miehet vielä väittävät etteivät osaa kirjoittaa. Kyllä osaavat jos haluavat. Kiitos nauruista.
Kyllä me miehet osataan kirjoittaa ja halutaankin.
Ja kun sydänalaamme kauhaistaan,romnattista ja herkkääkin ajatusta,tekstiä,suoltaa kone.Ehkä
meille miehille on vieras pikkuisen tuo naisten vastaanottavuus.Mistä ja miten voi kirjoittaa.
Minä kun lähden itse siitä,että kaikesta voi asiallisella tasolla vaihtaa ajatuksia.Ja
kun huumoria ripaisee joukkoo,jopa hymyä saa
aikaiseksi.Ja onkos se rikos,jos arjessä hymy
irtoaa ja sen mukaan hyvä mieli?Kyllä minä
aina kaikki kymmenen rintakarvaani käherrän
seksikkäästi sikkuralleen ja pohjimmiltani iloisin mielin kirjoittelen.Miehen kannalta
katsellen tietenkin.
- ulkonainen
Olen tätä palstaa runsaan vuoden seuraillut ja joskus kirjoitellut aloituksia. Anteeksi nyt aloittaja ja muut vaihtelua kaipaavat ynnä sitä sun tätä odottavat: elämä on juuri yhtä hauskaa tai ikävää kuin itse siihen annatte mahdollisuuksia.
Joskus tai itse asiassa aika usein on tullut mieleen, että eivätkö nämä ihmiset netin ulkopuolella elä lainkaan, eikö heillä ole ns. tavallisia yhtävyyssuhteita, tuttavia, eivätkö käy muualla kuin kaupassa. Jos sosiaalisia suhteita ennen nettikeskustelujen keksimistä ei ole ollut, eivät ne siitä niin ihmeesti avaudu tämän jälkeenkään. Kun me kaikki kaipaamme tavata myös kasvokkain läheisiksi kokemiamme. Muu on sijaishoitoa.
Kunpa Joku Muu tekisi elämästäni elämisen arvoisen, olisi hauska, olisi kiinnnostava, mutta eihän minun itse tarvitse kehittää itseäni. Eikö? Nämä jutut tulevat mieleeni, kun näitä "Voi kun oisi sitä ja kun oisi tätä ja jso vain Joku Muu..."-juttuja luen.
Joo,joo, palsta on avoin, on sananvapaus ja sitä rataa. Saahan sitä valittaa, mutta syksy on parhaimmillaan, olette kuusissakymmenissä, elämää on täysipainoisesti edessä vaikka kuinka. Itselle tarpeeksi mukavia keskustelunaiheita ja -piirejä löytyy nyt kasvokkain työviksestä, erilaisista muista opistoista jne, jos sitä entistä tai aiemmin hankittua ystäväpiiriä ei ole.
Varmasti tämäkin aihe saa runsaan vastaanoton, niin valitukset aina: kun vain löytyisi pian se Joku Muu,joka hoitaa hommat.
Eräs totuus lienee, että palstalla on hyvin erilaisia vastaajia, sekä älyllisesti että tunnetasoltaan. Huumori ja hauska kytkeytyvät niihin. Intelligentsia tuskin täältä löytää vastinetta. Jos se Joku Muu joskus osuu kaikkien lukijoiden ja kommentoimaan haluavien hermoon, hänen kannattaisi harkita uraa poliitikkona, journalistina, juontajana tai muuna kukkona tai kanana tunkiolla.- 1943
vie tosiaan mukanaan. Itselläni on paljon muuta touhua. Paljon houkuttelevampaa on olla täällä, kun järjestellä kotiaan muuton jäljiltä. Siihen ryhdyn nyt ja pidän tauon. Palkitsen itseni taas kunhan saan jotain tehdyksi.
- 57 v mies
Tälläkin palstalla,eikä tyrkyttää vain omia ajatuksia,näkemyksiä.Ihmiset on erilaisia.
Elävät hyvin erilaisissa elämäntilanteissa.
Omaa suhdetta ympäristöönsä ja omaa sosiaalista
turvarengasta ei saisi tyrkyttää itseisarvoisesti
muille.Jokainen ihminen elää omalla tavallaan
ja ennen muuta omissa olosuhteissa.Toisinaan
tavattoman hankalissakin.Kyllä tällä palstalla ja varmaan tuolla chatissakin on syytä olla
katto korkealla ja seinät etäällä.
Suvaitsevaisuutta toivon sinulta.Invalidi
miestään hoitava vaimo on aika kiinni siinä
tehtävässään.Jos voi netissä käydä toisinaan
ja jutella tätä kautta,se on iso asia.Asiaa ei
saa ajatella pelkästään mitä pohjalta,pitää
myös miettiä miksi. - ulkonainen
57 v mies kirjoitti:
Tälläkin palstalla,eikä tyrkyttää vain omia ajatuksia,näkemyksiä.Ihmiset on erilaisia.
Elävät hyvin erilaisissa elämäntilanteissa.
Omaa suhdetta ympäristöönsä ja omaa sosiaalista
turvarengasta ei saisi tyrkyttää itseisarvoisesti
muille.Jokainen ihminen elää omalla tavallaan
ja ennen muuta omissa olosuhteissa.Toisinaan
tavattoman hankalissakin.Kyllä tällä palstalla ja varmaan tuolla chatissakin on syytä olla
katto korkealla ja seinät etäällä.
Suvaitsevaisuutta toivon sinulta.Invalidi
miestään hoitava vaimo on aika kiinni siinä
tehtävässään.Jos voi netissä käydä toisinaan
ja jutella tätä kautta,se on iso asia.Asiaa ei
saa ajatella pelkästään mitä pohjalta,pitää
myös miettiä miksi.Olen oikeasti sitä mieltä, että ympärille kannattaa saada muitakin taakankantajia kuin oma perhe. En minä etkä sinä voi tietää kirjoittaessani, ketkä kaikki lukevat kirjoituksen ja missä olosuhteissa he elävät. Jos sen tietäisimme ja osaisimme kaikki mahdolliset lukijat ja olosuhteet ottaa huomioon, taitaisi palsta olla tyhjää täynnä.
Olen pahoillani, että tunnut olevan puun ja kuoren välissä. Mietin vain sitä, että mikä kirjoituksessani oikeastaan sinua ärsytti? En ole tyrkyttänyt mitään, sinä luet asian niin. Luetko muutkin kirjoitukset tyrkyttämisenä eikä mielipiteinä eli yhden vaivaisen ihmisen tapana ajatella? Jos luet, on syytä katsoa peiliin oikeasti. Jos on katto korkealla ja seinät leveät,sinne mahtuu myös minun mielipiteeni vai kuinka? Jos jotakin inhoan niin suvaitsevuutta, joka on ei ole sitä. - 57 v mies
ulkonainen kirjoitti:
Olen oikeasti sitä mieltä, että ympärille kannattaa saada muitakin taakankantajia kuin oma perhe. En minä etkä sinä voi tietää kirjoittaessani, ketkä kaikki lukevat kirjoituksen ja missä olosuhteissa he elävät. Jos sen tietäisimme ja osaisimme kaikki mahdolliset lukijat ja olosuhteet ottaa huomioon, taitaisi palsta olla tyhjää täynnä.
Olen pahoillani, että tunnut olevan puun ja kuoren välissä. Mietin vain sitä, että mikä kirjoituksessani oikeastaan sinua ärsytti? En ole tyrkyttänyt mitään, sinä luet asian niin. Luetko muutkin kirjoitukset tyrkyttämisenä eikä mielipiteinä eli yhden vaivaisen ihmisen tapana ajatella? Jos luet, on syytä katsoa peiliin oikeasti. Jos on katto korkealla ja seinät leveät,sinne mahtuu myös minun mielipiteeni vai kuinka? Jos jotakin inhoan niin suvaitsevuutta, joka on ei ole sitä.Esitin vain vastamielipiteen sinulle.En koe
eläväni puun ja kuoren välissä.Totean
vain edelleen,että ihmiset elävät hyvin erilaisissa tilanteissa ja siten tulevat tälle palstalle
hyvin eri syistä,eri motiivein.
Varmasti tänne mahtuu ajatuksiasi ja aivan
hienojahan ajatuksesi ovat.Älä todellakaan tee
hätäisiä johtopäätöksiä näistä ajatuksista,
kirjoituksista.Heittäydy mukaan keskusteluun
paita auku ja vyö löysällä.Mielipiteesi ovat
hyviä ja en koe että olet niitä tyrkyttänyt.
Ja hyvin avoimin mielin luen kirjoituksia
ja asiallisesti vastailen. - Zirkonia
57 v mies kirjoitti:
Esitin vain vastamielipiteen sinulle.En koe
eläväni puun ja kuoren välissä.Totean
vain edelleen,että ihmiset elävät hyvin erilaisissa tilanteissa ja siten tulevat tälle palstalle
hyvin eri syistä,eri motiivein.
Varmasti tänne mahtuu ajatuksiasi ja aivan
hienojahan ajatuksesi ovat.Älä todellakaan tee
hätäisiä johtopäätöksiä näistä ajatuksista,
kirjoituksista.Heittäydy mukaan keskusteluun
paita auku ja vyö löysällä.Mielipiteesi ovat
hyviä ja en koe että olet niitä tyrkyttänyt.
Ja hyvin avoimin mielin luen kirjoituksia
ja asiallisesti vastailen.nimenomaan eläkeläiset ovat erityisen innokkaita netissä surffailijoita.
Ihmekös tuo, kun luppoaikaa on.
Tottakai meillä on muitakin harrastuksia, ystäviä ja menoja.Tämä yksi muiden muassa.
No tottakai ihmiset elävät erilaisissa olosuhteissa, ja käsittävät asiat omasta näkökulmastaan noin yleensä. - 57 v mies
Zirkonia kirjoitti:
nimenomaan eläkeläiset ovat erityisen innokkaita netissä surffailijoita.
Ihmekös tuo, kun luppoaikaa on.
Tottakai meillä on muitakin harrastuksia, ystäviä ja menoja.Tämä yksi muiden muassa.
No tottakai ihmiset elävät erilaisissa olosuhteissa, ja käsittävät asiat omasta näkökulmastaan noin yleensä.tämä pitää saada olla vapaa foorumi,jonne ihminen
saa tulla,kun siltä itsestä tuntuu.Ei minusta
ole olennaista miten ja mistä löytää ystävän tai kaverin,miksei jopa rakastetun.Tämä
on paikka muiden joukossa.
Ihmiset ovat aivan luonnostaan erilaisia.Toiset on aktiivisempia.Ja toiset vaikkapa sairauden vuoksi passiivisempia.Joku toipuu avio erosta,joku läheisen kuolemasta.On äärettömän monenlaisia taustoja.
Minä suon jokaiselle oikeuden olla täällä juuri niin pitkään ja usin kun haluaa.Ja jokaiselle vapauden ilmaista kirjoitellen itseään,
ajatuksiaan.Kunhan niihin ei liity tietoista
toisen ihmisen loukkaamista,leimaamista. - Zirkonia
57 v mies kirjoitti:
tämä pitää saada olla vapaa foorumi,jonne ihminen
saa tulla,kun siltä itsestä tuntuu.Ei minusta
ole olennaista miten ja mistä löytää ystävän tai kaverin,miksei jopa rakastetun.Tämä
on paikka muiden joukossa.
Ihmiset ovat aivan luonnostaan erilaisia.Toiset on aktiivisempia.Ja toiset vaikkapa sairauden vuoksi passiivisempia.Joku toipuu avio erosta,joku läheisen kuolemasta.On äärettömän monenlaisia taustoja.
Minä suon jokaiselle oikeuden olla täällä juuri niin pitkään ja usin kun haluaa.Ja jokaiselle vapauden ilmaista kirjoitellen itseään,
ajatuksiaan.Kunhan niihin ei liity tietoista
toisen ihmisen loukkaamista,leimaamista.oli nettikirjoittelusta parin sivun artikkeli.Kiinnostava.
Esim normaalissa keskustelussa ihmisen ilmeet ja äänenpainot, siis sanaton viestintä kertovat suurimman osan asiasta.
Mutta kun nettikirjoittelussa mielikuva juttukumppanista muodostuu pelkästään kirjoitetun tekstin perusteella, viestintäväline ja sen rajoitukset astuvat kuvaan, väärinkäsitysten mahdollisuus on suuri.
Artikkelin mukaan häiriköinti ja pahantahtoisuus netissä perustuvat viestintävälineen kasvottomuuteen, joka houkuttelee laukomaan asiattomia kommentteja, joita ei kukaan omalla nimellään tohtisi esittää. - 57 v mies
Zirkonia kirjoitti:
oli nettikirjoittelusta parin sivun artikkeli.Kiinnostava.
Esim normaalissa keskustelussa ihmisen ilmeet ja äänenpainot, siis sanaton viestintä kertovat suurimman osan asiasta.
Mutta kun nettikirjoittelussa mielikuva juttukumppanista muodostuu pelkästään kirjoitetun tekstin perusteella, viestintäväline ja sen rajoitukset astuvat kuvaan, väärinkäsitysten mahdollisuus on suuri.
Artikkelin mukaan häiriköinti ja pahantahtoisuus netissä perustuvat viestintävälineen kasvottomuuteen, joka houkuttelee laukomaan asiattomia kommentteja, joita ei kukaan omalla nimellään tohtisi esittää.varmaankin ihmiset on yksilöitä.Osa on aivan
asiallisia ja haluavat ihan aidosti keskustella
kaikesta.ja osa purkaa pahaa oloaan ja katkeruutta tätä kautta.Ikävistä kommenteista vaan ei
kannata välittää tai sitten laittaa jonkun asiallisen vastineen.Tietenkin kun ei ole
mitään sensuuria,eikä rajoitinta oikeen,niin sanotaan helposti mitä sylki suuhun tuo
periaatteella.Aina ei tiedä kuka on nainen ja
kuka mies.Mutta se on vaan tavallaan itse vedettävä omaa linjaa ja sivuutettava puskasta huutelijat.
Suurin osa tälläkin sivulla olijoista kuitenkin
on ihan mukavia ihmisiä.Ollaanhan mekin esimerkki,
että voi asiallisesti vaihtaa ajatuksia.
Kivaa tätä päivää sinulle!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354593- 553165
- 302863
- 602787
- 62370
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542165- 151589
- 171564
- 161504
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….81498