Oinas mies ja Kauris nanen

kuuhullu

Näyttää nyt siltä, että oinasmies olisi kiinnostunut syvemmin. Onko kokemuksia ko. yhdistelmästä? En vielä tavannut, mutta kovasti on kirjeenvaihtoa. Luin uskollisuudesta. Hän hakee uskollista ja väittää itse olevansa yhden naisen mies. Mutta nää tähdet?? Kolahtaako kauris ja oinas yhteen hyvin ja huonosti?? kertokaa

6

2089

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itsekin oinas

      Tietääkseni ei mikään mahdoton yhdistelmä.

      Itsekin oinaana kysyisin, miten mies kiinnostuneisuutensa osoitti?

      • kuuhullu

        Hän pyysi kertomaan itsestäni lisää ja kun kerroin, hän oli kiinnostunut lukemaan ne. Jutut menivät hyvin yksiin. Mielenkiintoista kauriille oli se, että mies otti asiat rauhallisesti samalla kun oli selvästi kiinnostunut.Ei ollut hyökkäävää vaikutelmaa, vaan antoi kauriille tilaa rauhassa analysoida tilannetta. Kannusti ja rohkaisi myös. Rauhallisuus luo itsevarmuutta, josta kaunis tykkää. Mies kertoi minulle heti esim. viikonlopun ohjelmastaan,ettei ole koneella. Ei tarvi pelata kissa ja hiiri leikkiä. Se luo varmuutta, josta kauris tykkää.

        Sit se kuuluisa huumorintaju. Leikinlaskua ja pientä tuhmaa flirttiäkin saa olla, että kauris pysyy vireänä. Älykkyyden rajoissa tietenkin.


      • Yhteinen tulevaisuus?
        kuuhullu kirjoitti:

        Hän pyysi kertomaan itsestäni lisää ja kun kerroin, hän oli kiinnostunut lukemaan ne. Jutut menivät hyvin yksiin. Mielenkiintoista kauriille oli se, että mies otti asiat rauhallisesti samalla kun oli selvästi kiinnostunut.Ei ollut hyökkäävää vaikutelmaa, vaan antoi kauriille tilaa rauhassa analysoida tilannetta. Kannusti ja rohkaisi myös. Rauhallisuus luo itsevarmuutta, josta kaunis tykkää. Mies kertoi minulle heti esim. viikonlopun ohjelmastaan,ettei ole koneella. Ei tarvi pelata kissa ja hiiri leikkiä. Se luo varmuutta, josta kauris tykkää.

        Sit se kuuluisa huumorintaju. Leikinlaskua ja pientä tuhmaa flirttiäkin saa olla, että kauris pysyy vireänä. Älykkyyden rajoissa tietenkin.

        Yllätyin itsekin, sillä ensimmäistä kertaa luen, että kauris-nainen ja oinas-mies sopisivat hyvin yhteen. Tämä minun tuntemani mies on kyllä hyvin rauhallinen ja aivan kiva, mutta missä oinas-mieheltä luvattu "säpinä". Olen luullut, että oinas-miehet ovat "tulisia rakastajia"? Fiilistä odotellen...


      • Mitä tämä on?
        Yhteinen tulevaisuus? kirjoitti:

        Yllätyin itsekin, sillä ensimmäistä kertaa luen, että kauris-nainen ja oinas-mies sopisivat hyvin yhteen. Tämä minun tuntemani mies on kyllä hyvin rauhallinen ja aivan kiva, mutta missä oinas-mieheltä luvattu "säpinä". Olen luullut, että oinas-miehet ovat "tulisia rakastajia"? Fiilistä odotellen...

        Voisiko joku selventää, onko tällainen käytös oinas-miehelle tyypillistä? Aluksi hän haluaa pitää yhteyttä, kertoo omasta elämästään ja sitten katoaa viikkokausiksi. Myöhemmin vastaa ja pitää yhteyttä niin kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Välillä oinas-mies on avoin ja vilpitön ja sitten taas hyvin pidättyväinen. Kauris-naista tämä tällainen ihmetyttää ja pelottaa. Onko kokemusta tällaisesta? Kannattaako tämmöisen miehen varaan kehitellä mitään?


      • kokemusta on
        Mitä tämä on? kirjoitti:

        Voisiko joku selventää, onko tällainen käytös oinas-miehelle tyypillistä? Aluksi hän haluaa pitää yhteyttä, kertoo omasta elämästään ja sitten katoaa viikkokausiksi. Myöhemmin vastaa ja pitää yhteyttä niin kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Välillä oinas-mies on avoin ja vilpitön ja sitten taas hyvin pidättyväinen. Kauris-naista tämä tällainen ihmetyttää ja pelottaa. Onko kokemusta tällaisesta? Kannattaako tämmöisen miehen varaan kehitellä mitään?

        Kaurisnaisena voin kertoa, että turvallisuuden ja varmuudenhaluisena kaurisnainen ahdistuu hyvinkin äkkiä, koska oinasmiehen ailahtelevaisuus on juurikin se huono luonteenpiirre. Toisena hetkenä halutaan olla tekemisssä enemmänkin ja sitten taas kadotaan maan alle useiksi päiviksi, jopa täysin ilmoittamatta mitään. Mulla mielenkiinto katosi oikutteluun, kiukutteluun, lapselliseen vänkäämiseen. Ei jaksa enää, kun aikuisia ihmisiä ollaan. Jonkinlainen aggressiivinen ehdottomuus on myös oinaalle ominaista, kun kompromissia ei tahdo löytyä millään, vaikka itse olisi valmis tulemaan puolitiehen vastaan. Että ei kiitos oinasmiehille enää, tämä oli jo kolmas laatuaan ja taatusti viimeinen!


      • kuuhullu
        kokemusta on kirjoitti:

        Kaurisnaisena voin kertoa, että turvallisuuden ja varmuudenhaluisena kaurisnainen ahdistuu hyvinkin äkkiä, koska oinasmiehen ailahtelevaisuus on juurikin se huono luonteenpiirre. Toisena hetkenä halutaan olla tekemisssä enemmänkin ja sitten taas kadotaan maan alle useiksi päiviksi, jopa täysin ilmoittamatta mitään. Mulla mielenkiinto katosi oikutteluun, kiukutteluun, lapselliseen vänkäämiseen. Ei jaksa enää, kun aikuisia ihmisiä ollaan. Jonkinlainen aggressiivinen ehdottomuus on myös oinaalle ominaista, kun kompromissia ei tahdo löytyä millään, vaikka itse olisi valmis tulemaan puolitiehen vastaan. Että ei kiitos oinasmiehille enää, tämä oli jo kolmas laatuaan ja taatusti viimeinen!

        Kiitos todellakin edelliselle kaurisnaiselle!! Alan jo uskomaan totuuden. Luin muitakin "kivoja" juttuja oinasmiehestä, jotka ei säväytä kaurisnaista todellakaan. Nyt mun tilanne on tällähetkellä se, et oon kirjotellu,huom! vain kirjotellu 3 KUUKAUTTA oinasmiehen kans. Numeroo ei antanu vaik annoin omani. Sanoi vain et kyllä kai sitä jo tässä suhteen vaiheessa VOISI ANTAAKIN. Sit numeron sain vahingossa esiin! Lomalla oli 2 viikkoa, ja sitä ennen kirjoitti et pitää miettiä sitä tapaamista!!! Huom. Asuu kuitenkin suht lähellä. Ehkä mietti vain todellakin. Edistystä kolmeen kuukauteen oli et oltiin jopa 3-4 kertaa sen kahden lomaviikon aikana puhelimessa.
        Kaurin on todella kärsivällinen luonne, mutta rajansa kaikella. Kyllä jo kypsyttää. Tekstareihin on turha odottaa varmaan vastausta. Nyt alkoihin jo työ taas ja onhan oinaan oltava korvaamaton omalle työyhteisölleen. Hyvä häipyä hyvän sään aikana. Mulla ollu jo elämäs tarpeeksi huolia ja huono kumppani aiemmin, joten en enää loppuelämäksi kärsimystä halua!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7000
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      30
      2731
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2303
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      86
      1987
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1695
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      8
      1502
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1387
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1361
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1278
    Aihe