Kokemuksia Evinruden e-tec 60:sestä? Onko 50-heppaseen e-tecciin eroa, niin että kannattaisi sijoittaa yli 500 euroa enemmän 60-heppaseen. Kone olisi tulossa Terhi Big Fun 1600 S -veneeseen,jonka paino on 340 kg ja maksimiteho 75 hv. Varmaan 50 hv e-tec saattaa olla liian pieni, varsinkin jos vene vaihtuu joskus hiukan isompaan esim. Bellan 512 exceliin.
Evinrude E-Tec 60
8
6934
Vastaukset
- jussipussi
Varmasti ostovaiheessa kannattaa sijoittaa, myöhemmin 50 päivittäminen 60 heppasex maksaa varmaan paljon enemmän. Olen melko varma että vain koneen "tietokoneessa" on erilainen ohjelma, uskon että muuta eroa koneesta on turha etsiä. Veikkaan että toi "tietokoneboxi" maksaa varaosana mansikoita raaka veikkaus yli 1500 euroa. Tehtaalle valmistuskustannukset on aivan samat 40, 50 ja 60 heppasista malleista, mutta
jostain sitä pitää katetta repiä. Kannattaa kilpailuttaa liikkeitä, ja voihan olla että tingityn hinnan ero jää pienemmäksi- Anonyymi00007UUSI
Itelle tulee 60 eht ja flipper 515. Kone ja vene on käyty läpi Porissa. Mutta latain kokemuksia. Napapiirin yläpuolella mennään. Mutta . Varustus. 5 pelastuliivit. Uudet patjat. Pollarit. Plotterit, perään sähkömoottorille paikat. Lisätankki + 25 litraa. Kytkennät ja takuu moottorista. Uusi Traileri. Sammuttimet uudet ja mitä tärkeitä asiakaspalvelu on parasta koska tämä on nyt ensimmäinen oma vene. Olen 61 vuotias. 6 sm vetouistelua on käyty, Lappicupin kautta.
- Kojot
Itsellä on toi 60hv e-tec ja sain kokeilla 50hv.n konetta aivan samanlaisessa Silver Foxissa kuin itsellä.
Toi 10hv lisäys näkyy heti potkurin koossa,19 nousu on hyvä ja nostaa suht hyvin vielä 5 päällä veneen liukuun.
50hv vaatii jo 17 nousun ja silti oli vielä hieman tehottomamman oloinen.
2 henkeä kyydissä ja selvästi 60hv nostaa veneen paremmin liukuun.
Muutama solmu tulee lisää matka ja huippunopeuteen.
31solmua 50hv/17 tuuman potkuri,35solmua60hv/19 potkuri.
Ite ajelen sekalaista ajoa n.8l tuntikulutuksella=aina liuku nopeutta kun mahdollista,kirroksia joku n.4000.
Edustaja väitti Venemessuilla että 60hv koneessa on rakenteellisia muutoksia myös pakopuolella ja jossain muissa kohdissa. Eli pelkästään päivittämällä tietsikkaa ei viritys onistuisi.- Pike buster
Mikä Fox,485R?.
Paljonko huippu nopeus 60hp E-Tecillä, ja millä kierroksilla ja potkurilla?.
- Bulver
Minulla on Bella 512 Europa jossa aivan sama pohjaratkaisu kuin Exelissä. Europa on muutaman kiloa kevyempi kuin Excel.Omaani vauhdittaa 90hv 2t Mercury ja on kyllä vaikeata kuvitella viiskymppistä prutkua perässä. Että jos Bella 512 havittelet niin ota suosiolla se 60.
- Anonyymi00005UUSI
Mulla tulee 60 eht evinrude, vuosimalli 2006 515 filpperiin. Katso paljonko on painoero. Ei me Lapissa käytetä
kelkoissa 4t koneita. Paino ratkaisee. - Anonyymi00006UUSI
Justiin tilasin 515 fliffeperin ja 60 eht+ 2000 €. Porin venepörssistä. Kaikilla mausteilla. Käytä kivijalka liikkeitä. Uudet takakateet uudet plotterit, kone käyty läpi. Sisällä on kaikki uutta. Minä ostan kivikaupasta enkä mistään manne tv:stä. Tuli muuten uus traileri ja tuki omistalle voin soittaa koska vain jos tulee ongelmia.
- Anonyymi00008UUSI
No ei kannata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261570Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26472
- 47417
- 30406