miten pitää kiinnostus yllä?

hot oinas

Hei,
miten pidetään kaksosmiehen kiinnostus yllä? Miehellä on harrastuksia, ystäviä yms. vaikka muille jakaa. Jotta sieltä saisi oman siivunsa, ja mieluusti ihan reilunkin, miten toimia? Ja kuinka suuren siivun kaksosmieheltä voi edes saada?

OInas rakastaa kosketusta ja suhteen lihallista puolta, kun taasen kaksonen sitä henkistä osastoa. Ja olen havainnut,että liian seksi-innokas oinas saa kaksosen hyytymään. Tai ainakin olen syyttänyt itseäni kuivina kausina. Ja niin sitten olen opetellut pitämään halut hillittyinä. Mutta enpä tiedä, ei juuri eroa aiempaan.

Toisaalta kaksospoikaystävällä riittää katseita ja sanoja muille naisille ja on aina kiinnostunut vastakkaisesta sukupuolesta. Että sikäli haluja sielläkin näyttäisi olevan, mutta kunpa kohdistaisi niitä enemmän omaan viehättävään tyttöystäväänsä.

Miten sen saisi kuntoon? Vai onko se tieteellinen fakta, että kaksonen jakaa energiaa liian moneen suuntaan ja parisuhde kärsii.

Kaksonen itse ei koe tilannetta ollenkaan häiritseävänä.

Etukäteen pohdinnoistanne kiittäen. ;)

9

3314

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toista..

      oinasta..;))

    • mulla

      ..oli lyhyt suhde kaksosmiehen (ite oinas) kanssa ja just noita samoja ongelmia. Ja lisäisin vielä, että en ole niin skitsoon mieheen pitkään aikaan törmännyt! Liekö sitten oinaan suorasukaisesta luonteesta johtuvaa katsantokantaa, mene ja tiedä.

      skitso tai ei, horoskooppeja tai ei - jostain syystä vieläkin välillä kovasti häntä kaipailen.

    • Oinasnainen minäkin.

      Hei.
      Minulla samanlainen käsitys kaksosmiehestä.Ystäviä riittää, ja etenkin "jokainen" nainen kiinnostaa. Kun hän on kanssani, hän antaa kaikkensa, mutta en luota häneen siinä suhteessä, että voi olla muidenkin naisten kanssa. Hänestä ei saa selvää millään, on todella kaksi persoonaa. Mutta rakastan häntä yli kaiken. Hän osaa minua käsitellä niin että en murehdi enään sen enempää, ja mieti tekemisiään. Tapaamme harvakseen, mutta aina hän vaan välittää minusta, enkä kaipaa muita. Mielenkiintoinen persoona on kaksosmies??????? Minä oinasnaisena taas haluaisin enemmän henkistä kosketusta ja kaksosmiesystäväni lihallista???? Erinlaisia me oinaatkin olemme.

      • te muuten

        Miksi te muuten tapaatte harvakseen? Onko pitkä välimatka vai mikä on syynä? Ajattelin vain niitä toisia naisia...


      • Meillä on.
        te muuten kirjoitti:

        Miksi te muuten tapaatte harvakseen? Onko pitkä välimatka vai mikä on syynä? Ajattelin vain niitä toisia naisia...

        Niin, meillä on pitkä välimatka, n.350km.


    • Oinas minäkin

      Ihmettelen kun jatkuvasti moititaan kaksosia ja heidän kaksijakoisuuttaan.
      Mietin että onko minun kaksosmieheni lainkaan kaksonen kun ei ole sellainen kuinka monet heistä kirjoittaa.
      Tai sitten ei ole vielä näyttänyt oikeeta luonnettaan.
      Ihan kauhistellen odotan koska ensimmäiset merkit alkaa tulla suhteeseen mukaan.

      Harrastuksia hänellä on paljon, mutta meillä on myös yhteiset harrastukset.
      Ja meillä on aina aikaa toisillemme.

      Oinas tosiaankin rakastaa kosketusta ja niin rakastaa kaksosmiehenikin.
      Tuntuu että olemme kuin luodut toisillemme.
      Mieheni on hellä ja osaa sen tuoda esille monella tavalla.

      Miehethän katselee aina muita naisia,mutta eihän sen tarvitse tarkoittaa mitään.
      Ja oinaallahan yleensä on vahva itsetunto joka ei moisesta välitä.
      On ihan normaalia katsella miellyttävän näköisiä ihmisiä ajattelematta sen enempää.
      Tietysti on fiksua jos huomioi omaa rakastaan ja osaa sen osoittaa.

      Miksi sinun pitää opetella hillitsemään itseäsi ja halujasi.
      Ole sellainen kuin olet aidosti. Ole oma itsesi.
      Osoita omat tunteesi ja puhu niistä hänelle.

      • mullakin kaksosmies

        Olen kanssasi samaa mieltä, kaksonen tykkää olla lähellä. Me harrastetaan myös paljon yhdessä, mutta myös erillään, koska molemmat tarvitaan tilaa välillä ja omaa aikaa, mutta ei se tarkoita, että ei tykättäisi olla yhdessä.
        Minä olen sitä mieltä, että olisi enemmänkin outoa, jos mies ei katsoisi esim. vastaan tulevaa kaunista naista, ei se tarkoita, että hän olisi iskemässä uutta tai jättämässä minua. Oma itsetuntoni suo miehelle katsomisen ilon.


    • G-mini

      asioita aika hyvi.

      seurustelin tavallaa vähä reilun vuoden itteeni nuoremman oinasnaisen kaa. oli kyl nii seksinhalune tapaus ollu jo vuosia. Ja ite halus loppupeleis enemmä hellyyttä, lämpöä, rakkautta ja romanttiikkaa.. ei sitä tylsää ollu millonkaa. päöin vastoin mut oinaan sitoutumiskyvyttömyys (siinö ihmises vaik muuta väitti) sekä luottamuksen puute puolin ja toisin kalvoi ja jäyti ja loi pelkoja molemmille suhtee kestävyyden suhtee, kunnes tuli hetki ja erosin.

      Mut se ero mikä meil oli et vietettii lähes joka päivä aikaa toistemme, oli kiva löytyää ihminen joka smalla voisi olla sekä paras ystävä että kumppani. näin ollen ei nii tarvinnu muide frendien kaa viettää aikaa. Tosin liikuntaharrastukset jouduin yhä hoitaa enimmälti yksin. mielummi ois hänet repiny mukaasa joka päivä. ja jos oltii kavreidemme kaa, suhteen kumpiki osapuoli oli mukana ku molemmil ol yhteisii tuttui ja ystävii ja loputki yhisty.

      ny asutaa molemmat muualla, mut olla viel jonkinnäkösis väleis. Hää teki miuhi lähtemättömän vaiutuksen nii hyväs ku pahas.

    • kaksonen..

      tokaisi kerran minulle, ettei saa olla
      liian " helppo " (ymmärrän jos ollaan tyyliin
      18v , mut kun ollaan jo vanhempia, hän varmaan
      jäänyt tuolle tasolle ).
      No minkäs teet kun oinaana olen tottunut
      saamaan kaiken " helposti ".
      Jos kokeilisit tuota, älä ole helppo ( tuskin
      sekään kaksoselle sopiva kumminkaan ?)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6153
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3738
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1955
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1949
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1768
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1626
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1542
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1455
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1448
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      31
      1365
    Aihe