Hyvä kuivausrumpu?

pyykkääjä

Kyllästyttää ainainen pyykkien ripustus, sitä kun pestään joka päivä...joten aion ostaa kuivausrummun! Mutta näitten merkkien ja mallien viidakossa olen aivan hukassa, noissa käymissäni kodinkoneliikkeissäkään en kunnon esittelyä ole saanut joten voisin vaikka CM:stä tai Hobby Hallista sen ostaa...
N. 500 € olis varaa sijoittaa.
Joten mikä olis hyvä merkki/malli tuohon hintaan ja mitä ei missään nimessä kannattaisi ottaa? Pesukone on Rosenlev Passeli, voiko erimerkkistä konettaa asentaa sen päälle ja miten ne yleensä toisiinsa kiinnitetään?

2

2251

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rraikku

Ei sen tarvitse olla saman merkkinen kuin epsukoneen. Rumpu vain nostetaan koneen päälle seisomaan ja siinä se pysyy.

Osta joku "laatumerkki", joka tekee yleensäkin hyviä koneita.

• Osku.

Vanha hokema:
      "Halvalla ei hyvää saa"
      Saisi edes rahallensa vastinetta!

Kirjoitit:
      >Mutta näitten merkkien ja mallien viidakossa olen aivan hukassa,
      noissa käymissäni kodinkoneliikkeissäkään en kunnon esittelyä ole saanut
      joten voisin vaikka CM:stä tai Hobby
      Hallista sen ostaa...<
      Ikävä kuulla että asiantuntijaliikkeistä ei saa oikeata tietoa, ja että ostajaa ei oteta todesta!
      Olen huomannut että liikkeen edustamaa konetta kehutaan ja muita ”mollataan”.
      Kuivausrummuista tiedot on otettu:
      http://www.helsinginenergia.fi/sahko/kodinkoneoppaat/rummut.pdf

N. 500 € olis varaa sijoittaa. (tarkoitit varmaan kondesoivia kuivausrumpuja)
      >Joten mikä olis hyvä merkki/malli tuohon hintaan>
      Ainakin Cylinda TK11 Elecronic joka on Ruotsissa valmistettu 695 €

Ja miksei Upo T6010D varustettu tornin liitossarjalla 800 €
      ” T6020   ”   ”   830 € jäljellä olevan ohjelma-ajan näyttö ja ajastin. (Upot valmistettu Ruotsissa)

Viimeisessä Yhteishyvä lehdessä Prisma mainosti UpoTC7040 kuivausrumpua mukana pesutornin asennussarja 449 € ( valmistusmaasta ei tietoa! )

>ja mitä ei missään nimessä kannattaisi ottaa?<
      Whirpool, Zanussi, Bosch, Simens eivät Työtehoseuran 9/2002 suorittamassa tutkimuksessa (13 kosteuden tiivistävää kuivausrumpua, pisteet 1-5) saivat 3,5 pistettä muut 4 - 4,5 pistettä.

Huom! Candy kuivausrumpuja jotka valmistetaan Britaniassa, saa alle 500 €, saattaa olla hintansa ”väärtejä”

>Pesukone on Rosenlev Passeli, voiko erimerkkistä konettaa asentaa sen päälle ja miten ne yleensä toisiinsa kiinnitetään?<
      Kiinnitys ko. asennussarjalla

Ps itse ostaisin AEG, Cylinda tai itselläni olevan Mielen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      46
      3118
    2. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      46
      2911
    3. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      53
      2614
    4. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      51
      2525
    5. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      32
      2116
    6. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      58
      1860
    7. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      45
      1789
    8. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      44
      1645
    9. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      48
      1592
    10. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      27