Hyvä kuivausrumpu?

pyykkääjä

Kyllästyttää ainainen pyykkien ripustus, sitä kun pestään joka päivä...joten aion ostaa kuivausrummun! Mutta näitten merkkien ja mallien viidakossa olen aivan hukassa, noissa käymissäni kodinkoneliikkeissäkään en kunnon esittelyä ole saanut joten voisin vaikka CM:stä tai Hobby Hallista sen ostaa...
N. 500 € olis varaa sijoittaa.
Joten mikä olis hyvä merkki/malli tuohon hintaan ja mitä ei missään nimessä kannattaisi ottaa? Pesukone on Rosenlev Passeli, voiko erimerkkistä konettaa asentaa sen päälle ja miten ne yleensä toisiinsa kiinnitetään?

2

2173

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rraikku

Ei sen tarvitse olla saman merkkinen kuin epsukoneen. Rumpu vain nostetaan koneen päälle seisomaan ja siinä se pysyy.

Osta joku "laatumerkki", joka tekee yleensäkin hyviä koneita.

• Osku.

Vanha hokema:
      "Halvalla ei hyvää saa"
      Saisi edes rahallensa vastinetta!

Kirjoitit:
      >Mutta näitten merkkien ja mallien viidakossa olen aivan hukassa,
      noissa käymissäni kodinkoneliikkeissäkään en kunnon esittelyä ole saanut
      joten voisin vaikka CM:stä tai Hobby
      Hallista sen ostaa...<
      Ikävä kuulla että asiantuntijaliikkeistä ei saa oikeata tietoa, ja että ostajaa ei oteta todesta!
      Olen huomannut että liikkeen edustamaa konetta kehutaan ja muita ”mollataan”.
      Kuivausrummuista tiedot on otettu:
      http://www.helsinginenergia.fi/sahko/kodinkoneoppaat/rummut.pdf

N. 500 € olis varaa sijoittaa. (tarkoitit varmaan kondesoivia kuivausrumpuja)
      >Joten mikä olis hyvä merkki/malli tuohon hintaan>
      Ainakin Cylinda TK11 Elecronic joka on Ruotsissa valmistettu 695 €

Ja miksei Upo T6010D varustettu tornin liitossarjalla 800 €
      ” T6020   ”   ”   830 € jäljellä olevan ohjelma-ajan näyttö ja ajastin. (Upot valmistettu Ruotsissa)

Viimeisessä Yhteishyvä lehdessä Prisma mainosti UpoTC7040 kuivausrumpua mukana pesutornin asennussarja 449 € ( valmistusmaasta ei tietoa! )

>ja mitä ei missään nimessä kannattaisi ottaa?<
      Whirpool, Zanussi, Bosch, Simens eivät Työtehoseuran 9/2002 suorittamassa tutkimuksessa (13 kosteuden tiivistävää kuivausrumpua, pisteet 1-5) saivat 3,5 pistettä muut 4 - 4,5 pistettä.

Huom! Candy kuivausrumpuja jotka valmistetaan Britaniassa, saa alle 500 €, saattaa olla hintansa ”väärtejä”

>Pesukone on Rosenlev Passeli, voiko erimerkkistä konettaa asentaa sen päälle ja miten ne yleensä toisiinsa kiinnitetään?<
      Kiinnitys ko. asennussarjalla

Ps itse ostaisin AEG, Cylinda tai itselläni olevan Mielen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      89
      2648
    2. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      204
      1682
    3. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      116
      1610
    4. Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois
      Suomalaiset julkkikset
      41
      1471
    5. Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla

Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v
      Ikävä
      64
      1232
    6. Juhannusterveiset kaivatulle

Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻
      Ikävä
      76
      1015
    7. Kaupunki osti Absin

Nyt vaan yrittäjiä kaivataan
      Haapavesi
      56
      979
    8. Rakastan sinua

Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
      Ikävä
      67