Hyvä kuivausrumpu?

pyykkääjä

Kyllästyttää ainainen pyykkien ripustus, sitä kun pestään joka päivä...joten aion ostaa kuivausrummun! Mutta näitten merkkien ja mallien viidakossa olen aivan hukassa, noissa käymissäni kodinkoneliikkeissäkään en kunnon esittelyä ole saanut joten voisin vaikka CM:stä tai Hobby Hallista sen ostaa...
N. 500 € olis varaa sijoittaa.
Joten mikä olis hyvä merkki/malli tuohon hintaan ja mitä ei missään nimessä kannattaisi ottaa? Pesukone on Rosenlev Passeli, voiko erimerkkistä konettaa asentaa sen päälle ja miten ne yleensä toisiinsa kiinnitetään?

2

2263

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rraikku

Ei sen tarvitse olla saman merkkinen kuin epsukoneen. Rumpu vain nostetaan koneen päälle seisomaan ja siinä se pysyy.

Osta joku "laatumerkki", joka tekee yleensäkin hyviä koneita.

• Osku.

Vanha hokema:
      "Halvalla ei hyvää saa"
      Saisi edes rahallensa vastinetta!

Kirjoitit:
      >Mutta näitten merkkien ja mallien viidakossa olen aivan hukassa,
      noissa käymissäni kodinkoneliikkeissäkään en kunnon esittelyä ole saanut
      joten voisin vaikka CM:stä tai Hobby
      Hallista sen ostaa...<
      Ikävä kuulla että asiantuntijaliikkeistä ei saa oikeata tietoa, ja että ostajaa ei oteta todesta!
      Olen huomannut että liikkeen edustamaa konetta kehutaan ja muita ”mollataan”.
      Kuivausrummuista tiedot on otettu:
      http://www.helsinginenergia.fi/sahko/kodinkoneoppaat/rummut.pdf

N. 500 € olis varaa sijoittaa. (tarkoitit varmaan kondesoivia kuivausrumpuja)
      >Joten mikä olis hyvä merkki/malli tuohon hintaan>
      Ainakin Cylinda TK11 Elecronic joka on Ruotsissa valmistettu 695 €

Ja miksei Upo T6010D varustettu tornin liitossarjalla 800 €
      ” T6020   ”   ”   830 € jäljellä olevan ohjelma-ajan näyttö ja ajastin. (Upot valmistettu Ruotsissa)

Viimeisessä Yhteishyvä lehdessä Prisma mainosti UpoTC7040 kuivausrumpua mukana pesutornin asennussarja 449 € ( valmistusmaasta ei tietoa! )

>ja mitä ei missään nimessä kannattaisi ottaa?<
      Whirpool, Zanussi, Bosch, Simens eivät Työtehoseuran 9/2002 suorittamassa tutkimuksessa (13 kosteuden tiivistävää kuivausrumpua, pisteet 1-5) saivat 3,5 pistettä muut 4 - 4,5 pistettä.

Huom! Candy kuivausrumpuja jotka valmistetaan Britaniassa, saa alle 500 €, saattaa olla hintansa ”väärtejä”

>Pesukone on Rosenlev Passeli, voiko erimerkkistä konettaa asentaa sen päälle ja miten ne yleensä toisiinsa kiinnitetään?<
      Kiinnitys ko. asennussarjalla

Ps itse ostaisin AEG, Cylinda tai itselläni olevan Mielen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      312
      1691
    2. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      75
      1254
    3. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      83
      1237
    4. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      133
      1116
    5. Sinä siellä lähistöllä

Tahtoisin tutustua paremmin 💫
      Ikävä
      48
      793
    6. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      57
      784
    7. Minkälaisessa asennossa

Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
      Ikävä
      74
      759
    8. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      117
      757
    9. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      48
      740
    10. Sitä saattaa vähän hölmöillä

rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.
      Ikävä
      60
      696
    Aihe