Hei! Haluaisin ostaa 2 viinimäkikotiloa. Kotiloiden tulisi olla nuoria, mutta ei kuitenkaan ihan pieniä poikasia. Kotilot saisivat asumuksekseen 35 litraisen terraarion, jossa on hyvä ilmanvaihto. Asun Tampereella. Hintaa voisin maksaa enintään 4,50 €/kpl. Ilmoittele jos sinulla on nuoria viinimäkikotiloita myytävänä!
Haluaisin ostaa viinimäkikotiloita
4
640
Vastaukset
- Nimetön
Mikset hakisi luonnosta?
- eräskotiloharrastaja
Nimetön, luuletko että viinimäkikotiloita muka löytyy luonnosta helposti? Ne eivät ole edes alkuperäisiä suomen luonnon asukkeja ja niitä on vaikea löytää koska niitä ei ole yhtä paljon kuin lehtokotiloita. On onnenpotku löytää viinimäkikotiloita ellei tiedä oikeita paikkoja etsiä. Helpointa on ostaa.
- Viinisfani
Oon ettiny niitä luonnosta täysin turhaan ja tuloksetaa vaikka tiiän, että ne elää mieluiten mäkisellä alueella jossa kai pitäis olla hiekkaa. Oon ihan samaa mieltä!
- ggfggfgfgg
Viinisfani kirjoitti:
Oon ettiny niitä luonnosta täysin turhaan ja tuloksetaa vaikka tiiän, että ne elää mieluiten mäkisellä alueella jossa kai pitäis olla hiekkaa. Oon ihan samaa mieltä!
Meillä (kaakkois-suomi) on täällä noita viiniksiä parissa paikassa, toiseen paikkaan kyllä rakennettiin se typerä kerrostalo eli viinikset hävis siitä, toine paikka on pienempi alue, ja autotie/pyörätie molemmin puolin.
Mut yäk viinikset on ällöjä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1622569Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021072- 64901
- 65839
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85710Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait208701Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658