Kysyisin vaan, et onko aihe vapaa kirjoituskilpailussa?
Tervehdys neuvos!
6
487
Vastaukset
kirjoittajille ja tekstinne tulee, ilmestyvään Rantaneuvos osa 3
kirjaan 2009 ja kirjoittaa saa niin paljon kuin tykkää ja kirjoittamisen iloa, "Rantaneuvos"
Teksti tulee lähettää, viimeistään Marraskuun viimeiseen päivään mennessä 2007, osoite: [email protected]
Muut ohjeet annan sitten puhelimella 040-5944053 jos on jotakin kysyttävää, ystävällisin terveisin "Neuvos"
Ps:
Tuomarina en toimi minä, vaan ulkopuoliset, saavat sen kunnia tehtäväkseen, tervetuloa kirjoittamaan.- Eero,
Ainoa kaveri kirjoittajista, jolla on suoruutta ja rehtiyttä!
- Eero Seppänen
Ainoa kaveri kirjoittajista, jolla on suoruutta ja rehtiyttä!
- ovat
ulkopuoliset tarkastajat.
"nevoksen epäluettavat tekstit josus hyvin epäymäretyttjä ja sekavia, joten saataskos kirjaan selkeitäkin tekstejä ?
Minä huvin epakirjottaja jo toisesse Sepasen nilkassa vai olikos se reitessä. Jossakin vaiheessa kuitenkkin, valitettavin kertoimin, tai valituksin. Mina voisi valaista ja kirkastaa hänen kirjuuttamistaan
- AlTarf
Tuo neuvos se osaa järjestää kivaa viihdykettä meille kaikille, toisille kirjoittamista ja toi
meillähän on täällä jopa lystiä ja väli voipi naurahtaakin niin meillä on mukavoa "Neuvos"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706654
- 594512
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283218- 613017
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271586- 151574
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401523- 341379
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471313