ei koskaan

Utopiaa

Miksi paha voittaa aina hyvän?
Miksi uskomme ystävästä ensin pahimman vaihtoehdon?
Miksi kaikki kauniit lupaukset ja periaatteet joutaa romukoppaan kun sukupuolien välinen valtapeli alkaa.
Miksi mies/nainen haluaa aina omistaa ja hallita toista?
Eri sukupuolta olevat ei koskaan voi olla toistensa parhaat ystävät jos jommallakummalla on toimiva sukuvietti.

9

560

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyselijalta

      Minä en usko mitään pahaa ennenkuin saan itse todisteita. En halua omistaa ketään, vaikka rakastan. Mies ja nainen voivat olla sekä toistensa parhaat ystävät että rakastavaiset. Toivottavasti joskus saat sen itsekin kokea.

      Voittaako paha aina hyvän sinussakin? Kai sinussa sentään jotain hyvääkin on. m.o.t.

    • ibiza

      koskaan hyvää. Milloin paha on voittanut... "Paha saa aina palkkansa"....

      Se että uskomme ystävistämme aina pahimman vaihtoehdon on huuhaata. Jos näin on, tätyy pysähtyä tutkimaan, olemmeko tosiaan ystäviä...

      Mitähän tuo sukupuolten välinen valtapeli oikeastaan on??? Minulle tuntematon termi!!!!

      Kukahan meistä voi edes haaveilla että omistaa elävän, itsenäisen, omilla aivoillaan ajattelevan yksilön... Ja vielä hallitsemisesta puhumattakaan....

      Kyllä eri sukupuolta olevat voivat olla mitä parhaimpia ystäviä!!! Vietit kai jokaisella!!!!Eikös tämä miesten ja naisten pieni mutta niin niin tärkeä ero siellä jossain ole elämän jatkuvuuden kannalta ratkaiseva....

      • NaVaN

        viriävät aina samanaikaisesti hereille, kun areenalle ilmestyy mies joka ajattelee sydämellä ja järjellä samanaikaisesti.

        Hyvää edistämällä paha loittonee. Miestä parempaa ystävää nainen ei voi saada.

        Miehen ja naisen kohdatessa viettienergia prosessoituu. Miten sen kanavoi ojiksi tunten virroille ratkaisee paljon. Syntyy satoisa ytävyyden pelto.

        Moni vain tuhlaa sädetikkuina taivaantuuliin ja sanoo rakastan ikuisesti; se olikin harhaa; kas tuolla toinen.


    • YSTÄVÄSTÄ

      enkä vieraastakaan ensimmäisenä sitä kaikkein pahinta vaihtoehtoa. Kyllä siinä pitää olla jo jonkinlaisia konkreettisia todisteita mukana, ennen kuin alan uskoa esim. että ihminen onkin paha.
      Enkä myöskään halua omistaa, enkä hallita ketään toista. Ja toi loppukin oli ihan höpöhöpöä, minulla on montakin toista sukupuolta olevaa parasta ystävää, eikä olla vielä sänkyyn menty, eikä kyllä mennäkkään.
      Voittaako se paha? Miten?

    • NaVaN

      miksi ja mitä on oiva itstutkistelun aihe. Koska ainut tapa löytää vastaus on löytää se omasta raadollisuudesta käsin.

      Haavaisia olemme kaikki, avoimesti tai arvin peitettyinä. Hoidetun tai hoidossa olevin haavoin. Hoitamatta jätetyin haavoin jotka aika on parantanut onnistuneesti tai infektoitunein haavoin joista tulehdus on levinnyt ja vahingoittanut sydäntä.

      Haavojen tehtailija vetäytyy vastuustaan, jokainen huolehtikoon itsestään, mitäs tuli eteeni, pahksunahkaisempi pitää olla, kyllä aikuisen pitää tietää, kun leikkiin ryhtyy, niin..

      Pahuuttako ? Sitäkin seassa ehkä, mutta enemän napakeskeistä kasvuttomuutta.

      Kuka on ystävä?
      Ei ystävyydessä ole ehtoja ja jatkuvaa ystävän arvon ja laadun puntaroimista.
      Ystävä on ja ystävyys pysyy, ystävyydessä kestetään yhdessä. Ystävyys pysyy aina tuoreena vaikkei ystävää tapaisi vuosiinkaan.

      Ei ystävys ole laatua: hörppääkkös kahvia tänään mun kaa vai kenen? Olitkin kaupassa x kaa ja kampaajalla y kaa vaikka minäkin olen olemassa.

      • sitroen.

        väitteistä vain ensimmäinen pitää paikkansa.
        Yli 60 v kokemusta takana.


      • NaVaN
        sitroen. kirjoitti:

        väitteistä vain ensimmäinen pitää paikkansa.
        Yli 60 v kokemusta takana.

        niin monen elämästä se viimeisin elämää kannatteleva säie katkeaa, sinnittely lakkaa ja sadut eivät ole totta :(


    • noin synkkiä ajatuksia useinkaan tule vastaan. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan!! Tsemppiä kaikille

    • Wille*****

      pitkän tuubin jätöstä kaikki väitteet alottajalla. En kommentoi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2322
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      137
      1481
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      154
      1193
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      927
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe