ei koskaan

Utopiaa

Miksi paha voittaa aina hyvän?
Miksi uskomme ystävästä ensin pahimman vaihtoehdon?
Miksi kaikki kauniit lupaukset ja periaatteet joutaa romukoppaan kun sukupuolien välinen valtapeli alkaa.
Miksi mies/nainen haluaa aina omistaa ja hallita toista?
Eri sukupuolta olevat ei koskaan voi olla toistensa parhaat ystävät jos jommallakummalla on toimiva sukuvietti.

9

560

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyselijalta

      Minä en usko mitään pahaa ennenkuin saan itse todisteita. En halua omistaa ketään, vaikka rakastan. Mies ja nainen voivat olla sekä toistensa parhaat ystävät että rakastavaiset. Toivottavasti joskus saat sen itsekin kokea.

      Voittaako paha aina hyvän sinussakin? Kai sinussa sentään jotain hyvääkin on. m.o.t.

    • ibiza

      koskaan hyvää. Milloin paha on voittanut... "Paha saa aina palkkansa"....

      Se että uskomme ystävistämme aina pahimman vaihtoehdon on huuhaata. Jos näin on, tätyy pysähtyä tutkimaan, olemmeko tosiaan ystäviä...

      Mitähän tuo sukupuolten välinen valtapeli oikeastaan on??? Minulle tuntematon termi!!!!

      Kukahan meistä voi edes haaveilla että omistaa elävän, itsenäisen, omilla aivoillaan ajattelevan yksilön... Ja vielä hallitsemisesta puhumattakaan....

      Kyllä eri sukupuolta olevat voivat olla mitä parhaimpia ystäviä!!! Vietit kai jokaisella!!!!Eikös tämä miesten ja naisten pieni mutta niin niin tärkeä ero siellä jossain ole elämän jatkuvuuden kannalta ratkaiseva....

      • NaVaN

        viriävät aina samanaikaisesti hereille, kun areenalle ilmestyy mies joka ajattelee sydämellä ja järjellä samanaikaisesti.

        Hyvää edistämällä paha loittonee. Miestä parempaa ystävää nainen ei voi saada.

        Miehen ja naisen kohdatessa viettienergia prosessoituu. Miten sen kanavoi ojiksi tunten virroille ratkaisee paljon. Syntyy satoisa ytävyyden pelto.

        Moni vain tuhlaa sädetikkuina taivaantuuliin ja sanoo rakastan ikuisesti; se olikin harhaa; kas tuolla toinen.


    • YSTÄVÄSTÄ

      enkä vieraastakaan ensimmäisenä sitä kaikkein pahinta vaihtoehtoa. Kyllä siinä pitää olla jo jonkinlaisia konkreettisia todisteita mukana, ennen kuin alan uskoa esim. että ihminen onkin paha.
      Enkä myöskään halua omistaa, enkä hallita ketään toista. Ja toi loppukin oli ihan höpöhöpöä, minulla on montakin toista sukupuolta olevaa parasta ystävää, eikä olla vielä sänkyyn menty, eikä kyllä mennäkkään.
      Voittaako se paha? Miten?

    • NaVaN

      miksi ja mitä on oiva itstutkistelun aihe. Koska ainut tapa löytää vastaus on löytää se omasta raadollisuudesta käsin.

      Haavaisia olemme kaikki, avoimesti tai arvin peitettyinä. Hoidetun tai hoidossa olevin haavoin. Hoitamatta jätetyin haavoin jotka aika on parantanut onnistuneesti tai infektoitunein haavoin joista tulehdus on levinnyt ja vahingoittanut sydäntä.

      Haavojen tehtailija vetäytyy vastuustaan, jokainen huolehtikoon itsestään, mitäs tuli eteeni, pahksunahkaisempi pitää olla, kyllä aikuisen pitää tietää, kun leikkiin ryhtyy, niin..

      Pahuuttako ? Sitäkin seassa ehkä, mutta enemän napakeskeistä kasvuttomuutta.

      Kuka on ystävä?
      Ei ystävyydessä ole ehtoja ja jatkuvaa ystävän arvon ja laadun puntaroimista.
      Ystävä on ja ystävyys pysyy, ystävyydessä kestetään yhdessä. Ystävyys pysyy aina tuoreena vaikkei ystävää tapaisi vuosiinkaan.

      Ei ystävys ole laatua: hörppääkkös kahvia tänään mun kaa vai kenen? Olitkin kaupassa x kaa ja kampaajalla y kaa vaikka minäkin olen olemassa.

      • sitroen.

        väitteistä vain ensimmäinen pitää paikkansa.
        Yli 60 v kokemusta takana.


      • NaVaN
        sitroen. kirjoitti:

        väitteistä vain ensimmäinen pitää paikkansa.
        Yli 60 v kokemusta takana.

        niin monen elämästä se viimeisin elämää kannatteleva säie katkeaa, sinnittely lakkaa ja sadut eivät ole totta :(


    • noin synkkiä ajatuksia useinkaan tule vastaan. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan!! Tsemppiä kaikille

    • Wille*****

      pitkän tuubin jätöstä kaikki väitteet alottajalla. En kommentoi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe