Hotelli Sea Breeze Village Calangute, Goa

Mymmeli**

Hei
Varasimme perjantaina Maaliskuussa -08 2vko matkan Goalle ja hotelli on Sea Breeze Village. Onko kellään kokemuksia millainen kyseinen hotelli on?
Ei ole kovinkaan kokemusta matkustamisesta,kerran vaan olen käynyt Marokossa :)
Joten kaikenlaisia vinkkejä kaivataan :)
Onko Goalla mahdollisuutta erinlaisiin hoitoihin?
Kiitos jo etukäteen vastauksista.

16

3187

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • indiafan

      Goalla on paljon ayurveda hoitopaikkoja. Itse olen käynyt seuraavassa:

      http://www.healthandayurveda.com/

      Voit varata myös yksittäisiä hoitoja. Nouto ja vienti hotelliin kuuluu hintaan.

    • Tammikuussa

      meitä lähtee siis tammikuussa 9 henkeä ikähaarukkana 13v-67v. Silloin olen viisaampi kertomaan mitä vaan, mutta nyt olen utelias kuten sinäkin.
      paikan tiedän ja sen, että hotelli on aika uus, perushotelli ilman hienouksia. Ei siis pätkääkään ylellinen, kuten hotellit intiassa eivät ole. No, 5 tähden hotelleista en puhu. Sijainti on ihan keskeinen, mutta ilmeisesti kohtuu rauhallinen, koska on eräänlaisen kentän takana. Kivalla paikalla. lähellä rantaakin. Muuta en tiedä.

      Ihan lähellä, hotelli Ticlossa on lääkäri , joka pitää Ayurveda vastaanottoa, Siellä kävin viikon hoidoissa, mutta en nyt sitten oikein tiedä mitä sellainen vaikuttaa. Ayurveda-hoitoja tulisi ottaa läpi elämän ja muutenkin elää erilailla, kuin me länkkärit. Ei siitä mitään haittaakaan varmasti illut. Kokemuksena kannatti. Aika rasvanen hinta vaan koko jutulla.

      Etsi googlesta hotellin nimellä. sieltä löytyy joitakin kirjoituksia.

      Jos haluat, laita yhteystietosi, niin kirjoitan sulle kun olen kokenut hotellin eli helmikuun puoles välissä.

      • Mymmeli**

        Hei
        Olisi enemmän kuin kiva kuulla sitten teidän reissusta millaista oli :)
        Itselläni on tuosähköpostiosoite omalla nimellä eikä sitä kehtaa laittaa koko kansan tietoon.
        Ei sinulla sattuis itselläsi olemaan sellaista sähköpostiosoitetta jossa ei nimesi näy. Jos on niin laita tänne niin kirjaoitan omasta sähköpostista sitten sinulle.


      • Mymmeli** kirjoitti:

        Hei
        Olisi enemmän kuin kiva kuulla sitten teidän reissusta millaista oli :)
        Itselläni on tuosähköpostiosoite omalla nimellä eikä sitä kehtaa laittaa koko kansan tietoon.
        Ei sinulla sattuis itselläsi olemaan sellaista sähköpostiosoitetta jossa ei nimesi näy. Jos on niin laita tänne niin kirjaoitan omasta sähköpostista sitten sinulle.

        tuollainenkin osoite näkyy vielä toimivan. Kirjoita aluksi siihen, niin voidaan vaihdella postia. Olen innokas tietty myös kertomaan kivoista paikoista.


    • ei_jouluna_kotona

      Me ollaan menossa jouluksi ja hotelli on Sea Breeze Village Baga, Calangutessa... liekö sama hotelli? Mielelläni otan myös vinkkejä vastaan, ensimmäistä kertaa Goalle nimittäin ja matkaan lähtee siis kaksi reipasta sinkkunaista, joiden päällimmäisenä tarkoituksena on rentoutua Arabian meren aurinkoisilla rannoilla.

      Niin, ja tietysti shoppailla...

    • 123

      moi
      Hotelli ihan mukava,hehkilökunta,tallelokeroym,ym(ota oma LUKKO mukaan,tallelokeroa varten)
      olin -07 tammikuussa kyseisessä hotellissa,kaikki toimi loisto henkilökunta ,lyhyt matka rannalle,muista mennä paikallisella Bussilla Mabusaan ja Panjimiin,kyyti maksaa 25 senttia suomalaista,mukava kokemus,Hippimarkkinat ym,ym kalliita ostospaikkoja ja Tiibettilaisten marketit,ostokset tee Mabusassa ja Panjimissa.
      Casa Goana hyvä ruokapaikka hotellilta kun tuut isolle tielle niin vasempaan päin Bagan suuntaan noin 500-1000m.Baga-Calangute-Candolin ostoksien suhteen kallista aluetta.annan vinkin tässä sinulle,syömään kun menet,katsele että on Länsi-maalaisia kyseisessä Ravintolassa,älä syö katukeittiöistä,muista ottaa käsien pesu ainetta mukaan (DESINFIOINTIAINETTA)vältyt monelta vatsan väänteiltä,mukava paikka Intian GOA,ihmiset ystävällisiä ym,ym,saa kävellä illalla/yöllä rauhassa(myös naiset).minulle on intia matkakohteena numero yksi,edullinen paikka Suomalaisille.Hyvää matkaa sinulle/teille.
      Menen itse Tammikuun lopulla 3 viikoksi Goaan,
      Sea Breeze Candolin.Tammi-Helmikuu 30-35 astetta ja Maalis-Huhtikuu 35-40 astetta,lämmintä riittää

      • tytti

      • Galan gute

        Sea Breeze on ihan ok hotelli, hyvä sijainti.

        Olen eri mieltä tuosta ruokailusuosituksesta että pitäisi syödä länsimaista ruokaa. Intiassa, myös Goalla, niin kauan kuin söimme intialaista ruokaa, myös katukeittiöistä, vältyimme koko perhe vatsataudeilta. Intialainen ruoka on paikallisiin olosuhteisiin sopivaan, se kuumaa ja eikä sitä seisoteta tai varastoida pitkään. Parin länsimaisen ruuan kokeilun jälkeen aina joku perheestä sairastui. Intiassa kannattaa syödä kasvis- tai kalaruokia, ne ovat hyvälaatuisia ja tuoreita.

        Käsi kannattaa pestä vähän väliä ja viimeistellä desillä. Vessapaperi tms. on myös hyvä matka-apu moneen.


    • IndianKalevi

      Hei. Olemme taas järjestämässä talvella 2013 Ayurveda hoito ja koulutusmatkoja Intian Goaan. Tuttu paikka minulle jo yli 12 vuoden ajan. Nyt käytäämme Sea Breeze Beach hotellia. Kaikki ne ovat ihan mukavia hotelleja. Olemme tehneet yteustyötä Intialaisen Ayurgreen Yhtiöiden kanssa ; klinikoita Goassa, sairaala ja lääketehdas Keralassa. Pohjois-Goassa Klinikka Calancute rannan lähistöllä ja Hoitola Parrassa.
      Tervetuöoa Ayurveda hoitoihin ja koulutkseen. Kalevci on taas Intiassa talven opastamassa ja kouluttamassa.
      www.vedakeskus.fi www.ayurgreen.in www.ayurgreenhospitals.com
      Kalevi

    • ggooaa

      en ole ollut sea breeze village hotellissa, mutta muissa sea breeze hotelleissa olen ollut goalla. hotellit ovat mielestäni hyviä perushotelleja hinta - laatu suhde kohdallaan. pieniä ja kodin henkisiä.
      kaikki perusasiat toimii aamupala pienempi buffet mielestäni ok.
      ruokailu hotellilla on myös edullista ja vikana päivänä saa pitää hotellihuoneen tosi edullisesti eivät rahasta näistä niinkuin muut hotellit tekee.
      sea breeze beach galangute hotellin vieressä 2 räätäliä takimmaisessa paikassa on ali räätäli puhuu muutaman sanan suomea teki hyvin istuvia vaatteita - räätäli halpa - kannattaa teettää vaatteita , osto vaatteet ei mielestäni oikein sopivia. voit itse vaikka piirtää vaatteen tai ottaa kuvan mukaan niin häne tekee - mallikuvastojakin on.
      silkit hyvä laatuisia ja värejä löytyy.
      jos tulet sairaaksi vatsa alkaa vaivaa(aika yleistä) soita tjärebog oppaalle he tilaa lääkäkin joka tulee hotelliin huoneeseesi. saat heti oikeat lääkkeet mitkä tehoaa ei mene kuin max. 1 päivä sairastellessa - kokemusta on.
      tarkista hintataso ensin kaupasta rantakauppiaat ainakin pyytää 50% liikaa paitsi mielestäni rannalla hierojatjotka tekee myös pedikyyri,manikyyri pyytävät oikeita hintoja heti
      hieronta koko vartalo n. 1 h noin 300rupiaa eli 4,50€
      hoitoja on tarjolla paljon ja tosi edulliseen hintaa hierontaa- manikyyri.pedikyyri sekä näitä intialaisia hoitoja suosittelen
      hinta niin halpa että tuntuu ihan ylelliseltä kokeilla kaikenlaista.
      kaupasta ei kannata ostaa kosteusvoiteita , koska ne kaikki sisältää ihoa valkaisevaa ainetta - samoja tuotteita kui suomessa, mutta aasiaan tuotteisiin on laitettu valkaisuaineita, koska tummat haluavat olla vaalempia.

      galangute on bagan ja candolim välissä rannalla kiva kävellä tuulee
      pääset rantaa pitkin kaikkiin näihin kohteisiin.
      jos käytät samaa rantapaikkaa palvelu paranee , ranta tuolit useimmissa paikoissa ilmaisia, mutta olen kuulluut että ainakin bagan päässä perivät niistä hintaa.
      hyviä ruokapaikkoja löytyy useita ja sisäfile pihvejä saa siistissä ravintolassa noin 5€

      olen käynyt kolme kertaa goalla viimeiset kerrat 2011 2012 2 viikkoa ja taas menossa helmikuussa 3 vko.
      paikalliset ihmiset yleisesti rehellisä ja ystävällisiä , tervehtivät , mutta antava liikkua rauhassa , ravintoloissa ei sisään heitto meinikiä , kauppiaat kutsuvat kauppaansa, mutta ihan inhimillisesti.
      minulle ei ole sattunut mitään negatiivistä aikaisimmilla loma matkoilla vaikka olen nainen ja liikun paljon ja reisuss yksin.
      ei tule mieleen edes pelätä siellä.
      haluatko tietää vielä mitä?

      • Arto1966

        Veit sanat suusta.:) itsekkin matkustelen nykyisin yksin ja mukavaa on ollut.
        Ainoastaan tuo mainitsemasi räätäli pikkuisen epäonnistui pikkutakin kanssa
        mutta monet ovat kehuneet.
        Helmikuussa taas sinnepäin, hotelli on vielä kysymysmerkki.


    • Intiaan 8)

      Olisin kiinnostunut paljonko olisi sopiva määrä päiväbudjetiksi Goalla? Itse olen suunnitellut kuukauden reissua intiaan (Delhi-Varanasi-Goa-Kerala) ja päiväbudjetiksi olen suunnitellut n 50e/pv. Tarviiko enemmän, vai pärjääkö tällä?

    • me

      Hei kaikille!
      Olemme Goalla ensikin talvena 4kk. Kulutamme n 15-20eur/pv ruokiin, juomiin, hedelmiin ei sisällä tuliaisia eikä rääteliä ym. Viihdymme siellä erittäin hyvin.
      Suosimme ruokapaikkana Harry´s bar paikkaa. Sijaitsee Calangute-Baga tien varrella, sivu kadulla lähellä "jalkapallobaaria".
      Yleensäkkin ruoka Intiassa on hyvää jopa erittäin hyvää. Mikäli haluatte välttää vatsatautia juokaa electonvettä(harmaatavettä) saa apteekista. Liotetaan veteen ja 1/2-1litraan/henkilö vuorokaudessa. Lisäksi välttäkää kylmiä juomia. Vesi esim mielellään huonelämpöisenä ettei vatsa rampaa lämpöeron takia. Normaali hyvä käsien pesu on riittävä mutta käsikin ok. Kosteuspyyhkeet eivät ole desipesua koska se imee likaa ja levittää vaan sitä. Vatsatautia ei kannata kauan katsella soitto lääkärille niin homma hoituu.
      Intialaisten ihmisten hmy toivottavasti tarttuu pysyy meillä kaikilla, hyvää matkaa!
      Toivottavast jossain törmätään

    • Intiaan 8)

      Sanoit että olette menossa talvella goalle. Oletteko aika välillä 9.1-6.2 paikalla? Millainen porukka teillä on koossa? Minkä ikäinen teidän porukka on? Olen ensimmäistä kertaa matkustamassa Intiaan, ja olisi ainakin alku matkasta mukava törmätä suomalaisiin jotka on enemmänkin Intiassa matkustanut. Mikä on teidän matkareittinne, vai aijjotteko olla koko 4kk vain Goalla?

      • me

        Hei!
        Olemme ainakin silloin Goalla kun tulet. Teemme ehkä jonkun parin viikon tripin marras-joulukuussa.
        Olemme mieheni kanssa mutta ystävämme asuvat myös Goalla saman ajan.
        Asutko/asutteko hotellissa?
        En laita meiliosoitetta koska se on nimelläni mutta jos haluat laita omasi vastaan siihen.


    • Intiaan 8)

      Hostellissa tai beach hutissa, en ole sitä viellä päättänyt. Netistä olen katsonut potenttiaalisia yöpymispaikkoja, joten jos jollakin on joku suositeltava paikka, ehdotuksia otetaan vastaan, 10e/yö saisi maksaa yhden hengen huone. [email protected] [email protected] voi laittaa sitä reissu suunnitelmaa ym yleistietoa. Te olittekin enemmän sinne matkannut joten kaikki nähtävyydet, Must/never -paikat, hintoja otan vastaan :)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 171
      5042
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4563
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2921
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1710
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1623
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe