Pikaista paranemista!

nuhaliina

Kävinpä (tuhatpäisen muun yleisön kanssa)katsomassa ja kuuntelemassa Karia Mäntsälän lavalla 1.9.07. Mies hoiti hienosti, kuten aina keikkansa, mutta toivon, että Karilla ollut flunssa ja iskias-vaiva paranevat! Oli melkeinpä säälittävää katsoa, miten kipeä Karin selkä on. Nyt, Kari, naprapaatille ja sassiin! Kuten täällä ovat kanssani monet todenneet, äänihän Karilla on upea. En tiedä,mitstä johtuu, mutta tämä artisti on aina syhkähdyttänyt äänellään, lauluillaan ja karismaattisuudellaan meikäläisen. Kuuntelen toki monia muitakin artisteja, mutta kyllä tämä Kari lumoaa aina mennen, tullen. Ja hohtaa sellaista kummallista lämmintä vetovoimaa olemuksellaan. Ehä meidän kummankin ns. kristillinen elämänkatsomus on yhteinen tekijä myös. Joku tykkää jostin muusta laulajasta, minä tästä. Suotakoon ihailemisen ilo jokaiselle.

6

1345

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M-LS

      Olin myös Mäntsälässä 1.9-07.Katselin myös kuinka kipeä Karin selkä on,Mutta todella hienosti Hän ohjelmiston veti läpi.Toivon Hänelle pikaista Apua selkäkipuun .Kaikkea Hyvää Hänelle Toivon ja Jaksamista.Musiikkisi on Parasta mitä tiedän.T:fani LS

    • nuhaliina

      ..ilo katsella ja kuunnella Karin osaavan orkesterin soittoa. Ihmeesti jaksoi Kari laskea leikkiä Luodon Leon ja muiden poikien kanssa,vaikka välillä kaikesta huomasi Karin tuskan selkänsä kanssa. Siippani pani merkille, miten Kari melkeinpä laahasi toista jalkaa perässään ja miten tuskaista oli Karin liikkuminen. Itsekin joskus iskiaksesta kärsineenä tiedän, miten kivuliasta elämä silloin voi olla. Vielä kerran:jaksamisia Karille etenkin sille konserttikiertueelle, että saisimme nauttia hänen upeasta äänestään! Ehkäpä Karin syyskuussa oleva pieni loma helpottaa hänen vaivaansa edes vähän...

      • hugur

        ...tiedän tuskan iskias särystä ja haluaisin antaa vinkin toisillekkin samasta vaivasta kärsiville. Lääkärini kehoitti vahvistamaan selkälihaksia jotka tukevat nikamia, parhaalla katsomallani tavalla. Niinpä kokeilin kaikenlaisia konsteja. Itselleni parhaimpana "terapiana" selkä kipuihin kuin myös mielelle, oli soutu omaan tahtiin, sekä Islanninhevosilla vaellus luontopoluilla, siinä saa ihanaa hierontaa selälle, kun menee rauhallisesti askeltaen. Kyllä tuntuu auttavan aina viikoiksi eteenpäin.
        Olisi vinhaa nähdä Kari issikan selässä, kyllä hänellä varmaan rohkeutta riittää, vaikka ei hevosista pitäisikään.
        Itse aloitin issikka ratsastus harrastuksen vasta lähellä "eläke" ikää.
        Suosittelen, sopii kaikille, luulen.


      • sivustaseurannu
        hugur kirjoitti:

        ...tiedän tuskan iskias särystä ja haluaisin antaa vinkin toisillekkin samasta vaivasta kärsiville. Lääkärini kehoitti vahvistamaan selkälihaksia jotka tukevat nikamia, parhaalla katsomallani tavalla. Niinpä kokeilin kaikenlaisia konsteja. Itselleni parhaimpana "terapiana" selkä kipuihin kuin myös mielelle, oli soutu omaan tahtiin, sekä Islanninhevosilla vaellus luontopoluilla, siinä saa ihanaa hierontaa selälle, kun menee rauhallisesti askeltaen. Kyllä tuntuu auttavan aina viikoiksi eteenpäin.
        Olisi vinhaa nähdä Kari issikan selässä, kyllä hänellä varmaan rohkeutta riittää, vaikka ei hevosista pitäisikään.
        Itse aloitin issikka ratsastus harrastuksen vasta lähellä "eläke" ikää.
        Suosittelen, sopii kaikille, luulen.

        ...Kari on kertonut lehdissä, että hänellä on välilevynpullistuma selässä ja leikkaus on ilmeisesti joskus edessä. Kari ei ole kunnolla pystyny kävelee viime keikoilla, nukkuminen tuottaa tuskaa jne. Siihen tuskin hevosen selässä rynkytys auttaa, vaikka menis vaan käyntiä. Karille on kyllä hevosharrastus tuttua, pitää kyllä hevosista.


      • pukkaa
        sivustaseurannu kirjoitti:

        ...Kari on kertonut lehdissä, että hänellä on välilevynpullistuma selässä ja leikkaus on ilmeisesti joskus edessä. Kari ei ole kunnolla pystyny kävelee viime keikoilla, nukkuminen tuottaa tuskaa jne. Siihen tuskin hevosen selässä rynkytys auttaa, vaikka menis vaan käyntiä. Karille on kyllä hevosharrastus tuttua, pitää kyllä hevosista.

        Itsekin olen tilannut jo liput talvemmalla olevaan konserttiin, toivottavasti selkä kestää että pääsen ihka ekaan konserttiini Karin osalta. Selkävaivat on kyllä tuskastuttavia, olen minäkin niistä kärsinyt joten toivon vaan Karille toipumisia. Silloin ei todellakaan tee mieli minkään hevosen selkään, hyvä kun pystyy seisomaan.


      • hu...
        pukkaa kirjoitti:

        Itsekin olen tilannut jo liput talvemmalla olevaan konserttiin, toivottavasti selkä kestää että pääsen ihka ekaan konserttiini Karin osalta. Selkävaivat on kyllä tuskastuttavia, olen minäkin niistä kärsinyt joten toivon vaan Karille toipumisia. Silloin ei todellakaan tee mieli minkään hevosen selkään, hyvä kun pystyy seisomaan.

        ...olleen mahdollisen katkoksen johdosta, tänään luin ensi kertaa lehdestä Karin välilevyn pullistumasta/ahtaumasta. En ollut kuullut kuin iskiaksesta. Ehkä ei ole vielä tässä vaiheessa turvallista harrastaa muuta kuin lääkärin suosittelemia liikkeitä.
        Kerrankin issikan selässä ollut ratsastaja tietää ettei ole tämän hepan kanssa kysymys "rynkytyksestä" päin vastoin.
        Hyvä että Kari on saanut selvitettyä mistä kivut johtuvat ja mahdollista oikeaa hoitoa on luvassa. Toivon todella Karille kivutonta autossa istumista ja kivutonta konsertti kiertuetta joka alkaa jo pikkoin.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      27
      3773
    2. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      298
      3479
    3. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      29
      2341
    4. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      34
      2130
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      135
      2026
    6. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      50
      1779
    7. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      120
      1771
    8. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1495
    9. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      2
      1363
    10. Väliämme on noin 6 km

      Niin lähellä ja niin kaukana. Sinä olet kotona, minä olen kotona. Olet jo unessa. Mutta kun herään, olet jo töissä ja vä
      Ikävä
      9
      1246
    Aihe