e-pillerit

Jennifer-85

Onko kukaan huomannu että e-pillereillä olisi jotain vaikutusta psoriin? itellä ollu psori noin 4 vuotta, ja lopetin pillereiden syömisen 2 viikkoa sitten, ja nyt jo näyttää iho paljon paremmalta. Muilla kokemuksia? mietin että edes lääkäreille ei ole tullut mieleen että niiden lopettammisella oisi olla vaikutusta psoriin.

7

1271

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -85-

      Mä oon useemman vuoden syöny Diane Novia aknen takia ja nyt pari vikaa vuotta on psori ollut tosi huonona. Päätin sitten lopettaa pillerit ja kuukauden oon ollu syömättä niitä -> ihottumat paremmat kun aikoihin, vaikka syksy ja koulun alkaminen aiheuttaa stressiä. Parempi iho kun koko kesänä!

      • Jennifer-85

        Tosi hyvänä iho kyllä tuon lopettamisen jälkeen:) parempi olo taas itellä eikä tuleva talvi masenna niin paljoa:) kuinka paha psori sulla -85- on ollut?


      • -85-
        Jennifer-85 kirjoitti:

        Tosi hyvänä iho kyllä tuon lopettamisen jälkeen:) parempi olo taas itellä eikä tuleva talvi masenna niin paljoa:) kuinka paha psori sulla -85- on ollut?

        Mulla edelleen psoriläikät ohuempia kuin vuosiin, eli kyllä tuolla mun kohalla näyttäis olevan jotakin vaikutusta että nuo pillerit jätin poies :) Mulla on pisarapsoriasis eli läikät on tosi pieniä mutta niitä on nykyään ihan ympäri kroppaa, pari kasvoissa ja päänahassa isompiakin alueita. Ne on ollut kuitenkin jonkin aikaa ahkerasta rasvaamisesta ja lääkitsemisestä huolimatta pahana, jopa kipeitä. Tällä hetkellä näyttää lähinnä kuivalta iholta niissä kohdissa missä ennen oli punertavia läikkiä ja paksuja hilsekakkuja.


      • -85-
        Jennifer-85 kirjoitti:

        Tosi hyvänä iho kyllä tuon lopettamisen jälkeen:) parempi olo taas itellä eikä tuleva talvi masenna niin paljoa:) kuinka paha psori sulla -85- on ollut?

        Kuinka paha psori sulla itsellä on Jennifer? Saanko udella miksi lopetit pillerit? :)


    • hanna

      Minulla psori on pysynyt yhtä huonona vaikka olen vuosi sitten lopettanut e-pillereiden syönnin. En ole huomannut sen vaikuttavan mitenkään, mutta psoriasishan ei ole jokaisella samalla tavalla käyttäytyvä.

    • kiinostunut

      nii aattelin vaan et jos mikä vaikutus jos vaihtaa pilleri renkaaseen tai laastariin.

    • Koutsi has kokemusta

      Joo mulla to psori jäi 3 vuotta sitten oireettomaksi kun lopetin e-pillerit suun kautta ja aloin työntämään niitä esinahan sisään, terskan päälle! vähän se kyllä kutittaa mutta se auttoi minulle, ja samaalla pillerit syövyttävät siemeniäni joten kai siinä tuli sitten hakattua 2 kärpästä yhdellä iskulla!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      313
      3827
    2. 209
      3058
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2594
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      242
      2044
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1485
    6. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      178
      1402
    7. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1381
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1357
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      25
      1344
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1287
    Aihe