Minä pidän joka välivuoden jälkeen uuden välivuoden. Ei tarvitse alentua töihin ja voi elää vapaasti. Nauran joka aamu lenkillä käydessäni työmuurahaisille, jotka kiire päällä juoksevat autoilleen tai julkisiin kulkuvälineisiin ihan kuin eläisivät viimeistä päivää. Stressi ja kahlittu olo tekee äkäiseksi, viikonloppuna vedetään viinaa päähän, akka mäksyttää, pennut itkee ja velat puskee päälle. Sitten kuollaan pois ja sukulaiset korjaavat elämäntyön hedelmät.
Ihanaa asua Suomessa, jossa on varaa valita.
Välivuosi
on elämää!
1
578
Vastaukset
- loppe
ja montakos välivuotta on kertynyt?
ihanaa kun jotkut osaavat ajatella niin kun sinä. Se kun on niin totta- tässä sitä stressataan ja kiirehditään ja suoritetaan. Eteenpäin mennnään ja yritetään.. pysähtyminen ja miettiminen suuntaa voisi joskus tehdä niin hyvää.. rajansa kaikella kuitenkin.. ettei nyt koko elämästä tule välivuotta mutta mutta..
onnea sinulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 835929
- 1293975
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj463959- 693673
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262948Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72517- 272224
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332179- 2042121
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4451831