onko peugeot hyvä automerkki?
hyvä auto
7
1138
Vastaukset
- Se.
Neljäs pösö menossa, ja eipä ole valittamista.
- peugeot-expertti
Itse olen täysin pösö miehiä. Monet pitävätkin minut tämän takia hulluna. minusta pösöt ovat erittäin hyviä autoja, helppoja korjata ja osatkin ovat kohtuu halpoja. Myös erittäin hyvät ajo-ominaisuudet. Ehkä usein saa huoltaa, mutta mikäs siinä koska olenkin koneinsinööri. Korjaaminen onkin osa harrastuksiani.
- prfibh
Oli uusi pösö eikä sitä tarvinnut mitenkään erityisen paljon huoltaa. Ihan samanlaisia autoja ne on kun muutkin, ehkä hitusen tuulipukumerkkejä kiinnostavampia tosin. Nyt ei ole pösöä kun ostan aina erimerkkisen kuin edellinen. Ihan vaan kun ei kiinnosta olla mikään fakkiintunut merkkijorma.
- Automie
En yleisesti niin tiedä, mutta ainakin muutamat isommat mallit takavuosilta ovat osoittautuneet lujiksi ja mukaviksi, ns. ajajan autoiksi jotka haastavat monella osa-alueella ns. premium-merkkejäkin.
Perinteisesti peugeotin vahvuuksia on ollut mukavuus, hyvä ajettavuus ja vähäinen ruosteherkkyys. Omaan silmääni monet isot pösöt ovat myös hienon näköisiä.
Tosin nykyään ovat varmaan samaa muovista paskaa kun kaikki muutkin autot, samoilta alihankkijoilta tulee osat niin pösöön, tojotaan kuin mersuunkin. - ladakokesäauto
Kohta nämäkin ilmestyvät tientukkeeksi
- sdsfsdfsdfsd
Jaa lähetkö viivalle Peugeot 308 GTI:tä vastaan?
- 564615
Ihan hyvä merkki se on. Ei ole sen kummempia vikoja kuin muissakaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422502Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423012113- 241890
- 241625
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘241485Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta421433- 441376
- 1001349
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391305- 361076