kala(m) ja jousimies(N)

typyh..)

kala(m) ja jousimies(n) miten sopii yhteen? kertokaa??

5

1529

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • edes kysyä..?

Jousimies on tulimerkki, kalat vesimerkki, ei sovi toisilleen, järkikin sen sanoo.
      Alkuhuuma voi olla jouskarin ja kalan välillä (niinkuin muidenkin vesi -ja tulimerkkien) hurmaavaa, mutta pidemmän päälle EI TOIMI, piste!

Ymmärtäähän sen, että jos alussa tuntuu että "tää kyllä kestää, ollaan kun luodut toisillemme", nämä kaksi merkkiä on kuitenkin täysin erilaisia, ja se kyllä tulee pidemmän ajan kuluttua näkymäänkin.
      Jousimies, vaikka sitoutuu kumppaniin, se voi olla loppujenlopuksi vaikeaa, koska jouskarihan on vapauden palvoja ;) tykkää seikkailla (en nyt tarkota pettämistä tms.), on useemmiten puhelias ja yksinkertaisesti vääränlainen kalalle, joka on herkkä, tunteellinen, kiltti (toimii kumppanin oikkujen mukaan), ja kaloilla on tapana ripustautua kumppaniinsa, eli ei paljon vapautta, vaikka itse siitä pitääkin ja sen itselleen sallisikin oli suhteessa tai ei.

ei kannata kasata liian suuria toiveita tän suhteen varalle, jos sä horoskooppeihin vähäänkään luotat.
      mutta nämä kaksi merkkiä, alkuhuuma>ikuinen rakkaus>EI vain onnistu.

kalat voi kokea ikuisen, tasapainoisen rakkauden skorpionien ja rapujen kanssa. härkä ja kauris ovat listasijalla 2.
      jousimies tääs leijonan tai oinaan kanssa, myös vesimiehen.

• Melissa

No itsellä oli kyllä päinvastoin että jousimiesM olisi ollut valmis sitoutumaan ja vaikka mitä jo tosi lyhyen tapailun aikaan, mutta itse kalana ahdistuin tästä niin kovin, että pistin koko homman poikki. Halusin enemmän vapautta ympärilleni. Ja vielä pahempi juttu oli härkämiehen kanssa. Onneksi otin askeleen eteenpäin ja jatkoin elämää ilman häntä, koska olimme todella eri aaltopituudella. Myös muun muassa kahdesta kalamiehestä kokemusta eikä kyllä oikeen sytytä.

• kertoa

totuuden.. EI TOIMI IKINÄ!

Oli ensimmäinen ja viimeinen jousimiesnainen,johon tulen ikinä tutustumaan.
      Eivät ole kalojen arvoisia ja hyvä niin.

• jouskarinainen

Kolma lasta ja ollaan oltu jo pari vuosikymmentä yhdessä. Ymmärretään toisiamme ilman sanoja, yhteisymmärrys on täydellistä. Vaikuttaakohan että olen jouskarinainen, mutta skorpíoni nousevalta merkiltä? Lutusempaa ja ihanampaa miestä saa hakea. suorapuhuisena jouskarina täytyy vaan muista että kalat on äärimmäisen herkkä, joten kannattaa miettiä mitä suustaan päästä kun itse huonolla tuulella.

• oikeassa olet
        jouskarinainen kirjoitti:

Kolma lasta ja ollaan oltu jo pari vuosikymmentä yhdessä. Ymmärretään toisiamme ilman sanoja, yhteisymmärrys on täydellistä. Vaikuttaakohan että olen jouskarinainen, mutta skorpíoni nousevalta merkiltä? Lutusempaa ja ihanampaa miestä saa hakea. suorapuhuisena jouskarina täytyy vaan muista että kalat on äärimmäisen herkkä, joten kannattaa miettiä mitä suustaan päästä kun itse huonolla tuulella.

nouseva merkkihän vaikuttaa siihen, minkälainen on toisten ihmisten seurassa, ja myös tiettyjä luonteenpiirteitä voi esiintyä.
        sun nouseva skorpioni vaikuttaa varmasti siihen, että yhteisymmärrys teidän välillä toimii.
        eli tässäkään ei voi väittää että jousimies ja kalat sopisivat toisilleen, nouseva skorpioni on tässä tapauksessa se suurin tekijä :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1700
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1336
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      73
      1285
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      840
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      830
    Aihe