kala(m) ja jousimies(N)

typyh..)

kala(m) ja jousimies(n) miten sopii yhteen? kertokaa??

5

1469

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • edes kysyä..?

      Jousimies on tulimerkki, kalat vesimerkki, ei sovi toisilleen, järkikin sen sanoo.
      Alkuhuuma voi olla jouskarin ja kalan välillä (niinkuin muidenkin vesi -ja tulimerkkien) hurmaavaa, mutta pidemmän päälle EI TOIMI, piste!

      Ymmärtäähän sen, että jos alussa tuntuu että "tää kyllä kestää, ollaan kun luodut toisillemme", nämä kaksi merkkiä on kuitenkin täysin erilaisia, ja se kyllä tulee pidemmän ajan kuluttua näkymäänkin.
      Jousimies, vaikka sitoutuu kumppaniin, se voi olla loppujenlopuksi vaikeaa, koska jouskarihan on vapauden palvoja ;) tykkää seikkailla (en nyt tarkota pettämistä tms.), on useemmiten puhelias ja yksinkertaisesti vääränlainen kalalle, joka on herkkä, tunteellinen, kiltti (toimii kumppanin oikkujen mukaan), ja kaloilla on tapana ripustautua kumppaniinsa, eli ei paljon vapautta, vaikka itse siitä pitääkin ja sen itselleen sallisikin oli suhteessa tai ei.

      ei kannata kasata liian suuria toiveita tän suhteen varalle, jos sä horoskooppeihin vähäänkään luotat.
      mutta nämä kaksi merkkiä, alkuhuuma>ikuinen rakkaus>EI vain onnistu.

      kalat voi kokea ikuisen, tasapainoisen rakkauden skorpionien ja rapujen kanssa. härkä ja kauris ovat listasijalla 2.
      jousimies tääs leijonan tai oinaan kanssa, myös vesimiehen.

      • Melissa

        No itsellä oli kyllä päinvastoin että jousimiesM olisi ollut valmis sitoutumaan ja vaikka mitä jo tosi lyhyen tapailun aikaan, mutta itse kalana ahdistuin tästä niin kovin, että pistin koko homman poikki. Halusin enemmän vapautta ympärilleni. Ja vielä pahempi juttu oli härkämiehen kanssa. Onneksi otin askeleen eteenpäin ja jatkoin elämää ilman häntä, koska olimme todella eri aaltopituudella. Myös muun muassa kahdesta kalamiehestä kokemusta eikä kyllä oikeen sytytä.


    • kertoa

      totuuden.. EI TOIMI IKINÄ!

      Oli ensimmäinen ja viimeinen jousimiesnainen,johon tulen ikinä tutustumaan.
      Eivät ole kalojen arvoisia ja hyvä niin.

      • jouskarinainen

        Kolma lasta ja ollaan oltu jo pari vuosikymmentä yhdessä. Ymmärretään toisiamme ilman sanoja, yhteisymmärrys on täydellistä. Vaikuttaakohan että olen jouskarinainen, mutta skorpíoni nousevalta merkiltä? Lutusempaa ja ihanampaa miestä saa hakea. suorapuhuisena jouskarina täytyy vaan muista että kalat on äärimmäisen herkkä, joten kannattaa miettiä mitä suustaan päästä kun itse huonolla tuulella.


      • oikeassa olet
        jouskarinainen kirjoitti:

        Kolma lasta ja ollaan oltu jo pari vuosikymmentä yhdessä. Ymmärretään toisiamme ilman sanoja, yhteisymmärrys on täydellistä. Vaikuttaakohan että olen jouskarinainen, mutta skorpíoni nousevalta merkiltä? Lutusempaa ja ihanampaa miestä saa hakea. suorapuhuisena jouskarina täytyy vaan muista että kalat on äärimmäisen herkkä, joten kannattaa miettiä mitä suustaan päästä kun itse huonolla tuulella.

        nouseva merkkihän vaikuttaa siihen, minkälainen on toisten ihmisten seurassa, ja myös tiettyjä luonteenpiirteitä voi esiintyä.
        sun nouseva skorpioni vaikuttaa varmasti siihen, että yhteisymmärrys teidän välillä toimii.
        eli tässäkään ei voi väittää että jousimies ja kalat sopisivat toisilleen, nouseva skorpioni on tässä tapauksessa se suurin tekijä :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      59
      2020
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1941
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1412
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1344
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1337
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe