Olimme harmonisesti yhdessä yli vuoden.
Kaurismies lopetti suhteen.
Tyydyin päätökseen. Ajattelin, että emme kaiketi sitten sopineet toisillemme.
Muutaman viikon hiljaiselon jälkeen hän on alkanut ottaa minuun taasen yhteyttä, soitellut ja pyytänyt kylään yms.
No, on kiva, että ollaan väleissä, mutta toisaalta tapailu sattuu henkisesti, koska välitän hänestä niin paljon.
Mitähän ihmettä tämä erittäin pidättyväinen mies oikein haluaa minusta????
Kaurismies
3
1190
Vastaukset
- rakastunut Sinuun,
mutta ei osaa ilmaista tunteitaan - välttelee ja pakoileee eli tyypillistä rakastuneen MKauriin käytöstä!
Terveisin: Vanha Kauris - Moolekki
Kauris pelkää sitoutua mutta kun huomaa,että välittää sinusta alkaa niinsanotusti vanha suola janottaa. Anna hänelle mahdollisuus ,hänen ehdoillaan
- alkup.
Toivoisin, että jos näin on, niin hän tekisi aloitteen keskustelun avaamiseksi.
Sillä, vaikka hyväksyin eron, se loukkasi minua kovasti.
Olisin ollut halukas syventämään ja hoitamaan suhdettamme, kaikista "ongelmista" huolimatta.
Uskon siihen, että eritoten suhteessa toiseen ja toisiin voi kasvaa henkisesti niin yhdessä kuin erikseenkin. Mikään suhde ei ole täydellinen. Jokaisella on ristinsä, ja ne on huomattavasti helpommat kantaa yhdessä.
Mutta tietysti, rakkauden on oltava molemminpuolista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932109Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671550YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741319Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2381211- 731170
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511041Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava248991Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51926Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88891