Saako samojedillä hypyttää korkeampia esteitä kun mitä sen säkäkorkeus? Minulla on samojedi ja olisi tosi kiva hypyttää isompiakin esteitä kun se on niin hyvä ja tykkää hyppäämisestä tosi paljon.
Samojedin hypyttäminen ??
5
706
Vastaukset
- ja terve
Jos koira on aikuinen ja lonkiltaan sekä kyynäriltään terve, mikä ettei. Varo kuitenkin hyppäyttämästä liikaa.
- Samojekku
Kiitos vastauksesta. kuulin jostain että ei saisi koska selkä voi "niksahtaa".
- samaa
Samojekku kirjoitti:
Kiitos vastauksesta. kuulin jostain että ei saisi koska selkä voi "niksahtaa".
mieltä. Liika hypyttämistä kannattaa kuitenkin tosiaan välttää. Seuraat koiraa sen hypätessä korkeampia esteitä, ettei vain satu mitään. Kannattaa kuitenkin suurimmaksi osaksi hypyttää niitä matalampia esteitä.
- Nimetön
samaa kirjoitti:
mieltä. Liika hypyttämistä kannattaa kuitenkin tosiaan välttää. Seuraat koiraa sen hypätessä korkeampia esteitä, ettei vain satu mitään. Kannattaa kuitenkin suurimmaksi osaksi hypyttää niitä matalampia esteitä.
Mullakin on samppa ja hypytän sillä paljon korkeampia kuin se itse on. Koiran pitäisi olla terve ja 1-10 vuotta. Muista, että kun hypytät korkeita, pidä esteen ylin osa sellaisena, että se putoaa koiran kosketuksesta. Oma koirani satutti takajalkansa, kun kolautti ne esteeseen, joka ei sitten pudonnutkaan niin helposti.
- mööh
Nimetön kirjoitti:
Mullakin on samppa ja hypytän sillä paljon korkeampia kuin se itse on. Koiran pitäisi olla terve ja 1-10 vuotta. Muista, että kun hypytät korkeita, pidä esteen ylin osa sellaisena, että se putoaa koiran kosketuksesta. Oma koirani satutti takajalkansa, kun kolautti ne esteeseen, joka ei sitten pudonnutkaan niin helposti.
älä hypytä yli 60 cm esteitä. Sammarit kisaavat YLEENSÄ agilityssä maxi-luokassa ja silloin siellä on korkeintaan 60 cm esteitä. Jos hypytät paljon korkeampia, jalat, nivelet, lonkat kärsivät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991536Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik131196- 2271179
Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi
Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen2641032Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o81989- 141960
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi179943Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos15909Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie33792- 71787