Ihana kassaneiti

pinguw

”Ihanaa, kun on perjantai” ajattelin kun avasin lähikaupan oven. Samalla suunnittelin miten viettäisin yllättäen tulleen ”poikamies” viikonloppuni. Vaimoni oli aiemmin päivällä ilmoittanut lähtevänsä ystävättärensä mökille ja lapset olivat muualla koko viikonlopun. Päätin mielessäni, että paistan itselleni maukkaan pihvin ja juon muutaman oluen tai hyvää punaviiniä, jota olin hakenut alkosta.

Sain ostokseni tehtyä nopeasti ja huomasin mielikseni, että kaupan yhdellä kassalla oli jälleen vuorossa nuori nainen, jonka kanssa vaihdoimme aina muutaman hymyn enemmän kuin yleensä tällaisissa tilanteissa on tapana. Tiesimme toistemme etunimet ja olin kuullut että tämä tumma kaunotar opiskelee sairaanhoitajaksi. Kristiina oli minua selvästi nuorempi, vaikken hänen ikäänsä tiennytkään. Ehkäpä hän oli joskus henkilöllisyyttäni tarkistaessaan katsonut ikäni ja tiesi että asun lähistöllä, koska kävin kaupassa usein.

Kaupassa oli hiljaisempaa kuin yleensä, ja tullessani kassalle Kristiina pyysi minua laittamaan taakseni ”kassa suljetaan” lapun. Nostelin ostokseni hihnalle ja kysyin samalla kuulumisia. Kuulin että opiskelut on tältä keväältä loppuneet ja saisin taas nauttia Kristiinan palvelusta kaupassa koko kesän. ”Kuinka mukavaa” sanoin hänelle ja lisäsin että hän saa minut aina hyvälle tuulelle ja että oikeastaan olisin hänelle velkaa siitä. Kristiina ymmärsi leikinlaskuni, mutta sanoi että voisithan joskus vaikkapa tarjota yhden siiderin. ”Mikäpäs siinä, sopiiko tänään” vastasin edelleen puolileikilläni, mutta hämmästyin kuullessani vastauksen. ”Joo se sopii. Pääsen töistä puolen tunnin päästä”. Menin hetkeksi hämilleni, mutta sain kuitenkin soperrettua ”se sopii, nähdään kaupan ulkopuolella”.

Kristiina hävisi kassalaatikon kanssa takahuoneeseen ja minä suuntasin autolleni. Tajusin etten ollut ostanut yhtään siideriä ja kipaisin nopeasti takaisin kauppaan. Lopulta istuin autossani ostosteni kanssa ja odottelin Kristiinan saapumista. Ajattelin mielessäni mihin veisin Kristiinan ja toisaalta mitä tutuille sanoisin, jos joku sattuisi tulemaan kohdalle. Ennen kuin keksin mitään sopivaa siiderin juonti paikkaa, huomasin Kristiinan kävelevän kaupan pihalla ja hakevan katseellaan minua. Nousin nopeasti autosta ja huusin: ” moi Kristiina” samalla viittilöiden häntä tulemaan luokseni.

Kristiina oli vaihtanut työvaatteensa rennompiin. Hänellä oli yllään farkkutakki, jonka alla oli pienehkö kirkkaan punainen toppi. Rinnat suorastaan pursuivat kaula-aukosta niiden heilahdellessa hänen astellessaan nopeasti kohti autoani. Alaosana Kristiinalla oli hieman polven yläpuolelle ulottuva musta tiukka hame. Kristiinan pitkä tumma tukka heilui tuulessa ja kun avasin hänelle kohteliaasti oven ja hän istahti autooni. Huomasin kuinka hame nousi reittä pitkin yllättävän ylös ja alta paljastuva vaalea iho sai minut hetkessä lähes sekopäiseksi. Kiersin auton ja istun kuskinpaikalle. ”Mihin mennään” kysyin Kristiinalta ja katsoin suoraan hänen kauniisiin sinisiin silmiinsä. ”Missä asut? Voitaisiinko istua vaikkapa parvekkeellanne?” kysyi Kristiina. ”Vai uskallatko viedä minua kotiisi, sinähän olet naimissa?” hän jatkoi. Kerroin että vietän tänään ”poikamiesiltaa” ja että voisimme kyllä istua vaikka pihallamme, jos hän haluaa. Asuin omakotitalossa, jonka piha oli suojainen, pensaiden ja puiden ympäröimä, eikä naapuruston katseet juurikaan päässeet sinne.

Saavuttuamme pihalle Kristiina ihastui oikopäätä pihaamme ja löysi itselleen paikan puutarhatuolista. ”Tämähän on oikein mukava piha” totesi Kristiina nopeasti ja jatkoi: ”Saakos sitä siideriä?” Ojensin hänelle ostamani kylmän siiderin ja otin itselleni oluen. ”Täällä ei taida naapurit paljon häiritä” sanoi Kristiina samalla riisuen farkkutakkinsa. ”No eipä todellakaan” sanoin ja kysyin samalla halusiko Kristiina jotakin syötävää. ”Ei kiitos, mutta onko talossa saunaa? hän kysyi. ”Saunassa kävisin mielelläni.” ”Totta kai talossa sauna on ja kiuas on mallia hetivalmis, haluatko mennä heti?” Kristiina nousi tuolista ja ymmärsin että saunatarjoukseni kelpasi hänelle.

Lähdin näyttämään tietä ja saattelin Kristiinan takkahuoneeseemme, joka toimii myös pukuhuoneena. Sanoin että haen hänelle pyyhkeen ja tuon toisen siiderin jos maistuu. Tullessani takaisin en nähnyt Kristiinaa enää missään ja arvasin hänen olevan saunassa. Huutelin että jätän pyyhkeen pukuhuoneeseen ja odotan häntä ulkona. ”Etkö sinä tulekaan saunaan?” kuulin Kristiinan vastaavan. ”Tule tänne vaan, mukavampi saunoa yhdessä” hän jatkoi. No mikäpäs siinä ajattelin ja riisuin nopeasti vaatteeni. Tunsin kuinka kaluni alkoi jäykistyä jo pelkästä ajatuksesta, että näkisin Kristiinan kohta alasti. Yritin hillitä halujani, koska en lopulta tiennyt halusiko Kristiina vain saunoa. Avatessani saunan oven en kuitenkaan voinut itselleni mitään. Kristiina oli nostanut jalkansa ylälauteelle ja istui jalat koukussa niin että häpy suorastaan iskeytyi verkkokalvolleni. Hän oli painanut päänsä jalkojen väliin. Hiukset roikkuivat kauniisti pitkin jalkoja ja kaunis häpy pilkotti aivan silmieni edessä. Pyöreä peppu näytti vieläkin kauniimmalta kuin olin kuvitellut. Kristiinan nostaessa katseensa kohti minua, hän näki kuinka kullini seisoi täyttä päätä. Huomasin hänen katseestaan että myös hän oli kiihottunut.

Kristiina levitti rivosti jalkansa ja työnsi kätensä jalkojensa väliin. Hän siveli omaa pilluaan ja sanoi: ” Haluan että nuolet minua. Nyt heti!” Tuumasta toimeen – ajattelin ja hivuttauduin lähemmäs. Suutelin ensin hänen reisiään ja lähestyin pikkuhiljaa häpyä. Tunsin kiiman tuoksun nenässäni ja halusin upottaa kieleni tuohon märkään vakoon. Nuolin ja imin klitorista kiihkon vallassa. Työnsin samalla sormeni hänen sisälleen ja runkkasin häntä samalla kun kieleni pyöri klitoriksen ympärillä. Kristiina oli ajellut pillunsa siistiksi, vain häpykummun päällä oli pieni karvatupsu ja tämä kiihotti minua vieläkin enemmän.

Kristiina huohotti ja vääntelehti käsittelyssäni. Hänen selkänsä jännittyi kaarelle ja tunsin kuinka jalat puristuivat pääni ympärille. Jatkoin nuolemista ja imemistä ja tunsin myös suussani, kuinka orgasmi ravisteli Kristiinan koko kehoa. Klitoris tuntui kovalta nappulalta suussani ja orgasmin jälkeen se ikään kuin vetäytyi kuoreensa ja pieneni hieman, mutta oli silti aivan kova.

Tunsin kuinka Kristiinan kädet tulivat pääni päälle ja huomasin että hän halusi minun nousevan jalkojen välistä. Hänen katseensa oli tyydytetty, mutta samalla rivo kun hän sanoi karhealla äänellä: ” Nai minua – heti -lujaa.” Nostin Kristiinan jalkoja ylöspäin ja pillu oli kuin tarjottimella edessäni ollessani polvillani alalauteella. Kullini oli räjähtämäisillään kun työnsin sen litimärkään vakoon. Kristiinan pillu tuntui liukkaudesta huolimatta kireältä ja minulla oli aluksi vaikeaa saada kullini mahtumaan muutamaa senttiä pitemmälle. Pikkuhiljaa pillu antoi periksi ja sain upotettua kullini syvemmälle. Kristiinan hengitys kiihtyi ja hän huohotti:” Pane minua – kovempaa – pane…” Kiihdytin tahtia ja panin häntä niin nopeasti kuin pystyin. Lauteet natisivat allamme ja tunsin oman orgasmini tulevan. Olin ollut monta viikkoa ilman naista ja tuntui että pussini olivat täynnä spermaa, joka pian litisisi Kristiinan pillussa. Orgasmi ravisteli minua kun purkauduin hänen sisälleen. Olimme hetken aivan kiinni toisissamme ja tunsin Kristiinan ihanat pyöreät rinnat rintaani vasten. Suutelin häntä hellästi poskelle.

Vetäydyin hieman taaksepäin ja kaadoin hieman vettä meidän molempien päälle. Kristiina makasi lauteella ja hänen ilmeensä oli raukea. Halusin kuitenkin antaa hänelle vielä jälkihoitoa ja suutelin uudestaan reiden sisäpintaan. Vilkaisin nopeasti hänen reaktiotaan ja huomasin että hän ei ollut ihan varma mitä teen. Kristiina ei kuitenkaan tehnyt mitään estääkseen minua lähestymästä häpyä uudelleen – itse asiassa hänen jalkansa liikahtivat hieman erilleen. Upotin suuni uudestaan hänen pilluunsa ja tunsin oman spermani maun huulillani. Nuolin ja imin häntä edelleen ja Kristiinan koko keho tärisi hieman. Käänsin häntä vähän enemmän itseeni päin, jotta yletyin nuolemaan paremmin. Nostin samalla jalkoja ylemmäs ja kysyin hiljaa: ” Haluatko että nuolen kaikki paikat?” En ollut aivan varma mitä Kristiina vastasi, mutta tulkitsin sen kuitenkin myöntymiseksi ja hivutin kieleni kohti hänen anustaan. Nuolin ensin peppua anuksen ympäriltä ja pyörittelin kieltäni välilihan päällä. Sormeni pyöri varovasti klitoriksen ympärillä ja aina välillä kulkivat sen päältä. Kristiina tärisi edelleen kauttaaltaan ja kun kieleni osui keskelle hänen anustaan, huomasin kuinka hänen selkänsä jännittyi taas. Jatkoin nuolemista edelleen ja työnsin samalla muutaman sormen hänen pillunsa sisään. Kristiina suorastaan huusi, enkä ole koskaan ennen kuullut yhdenkään naisen kiljuvan niin kiimaisena. Kristiinan hieman rauhoituttua, nostin pääni ylös hänen haaroistaan. Näin että hän hymyili minulle valloittavasti kun kuulin Kristiinan sanovan: ”Mikään ei ole koskaan tuntunut noin ihanalta.”

6

7253

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Könköilijä

Ei voi olla totta! Ei kellään käy tollanen flaksi!

• pinguw

Mä oon kyllä aika Hannu Hanhi ;-) vaikkei juttu "tositarinoissa" ollutkaan.

Onni yksillä - kesä kaikilla!

• pinguw
        pinguw kirjoitti:

Mä oon kyllä aika Hannu Hanhi ;-) vaikkei juttu "tositarinoissa" ollutkaan.

Onni yksillä - kesä kaikilla!

Kirjoitanko lisää, vai onko syytä pistää pensselit santaan? Olisi mukava kuulla kommentteja.

• Tosi
        pinguw kirjoitti:

Kirjoitanko lisää, vai onko syytä pistää pensselit santaan? Olisi mukava kuulla kommentteja.

Oli tosi hyvä juttu.

• avomies
        pinguw kirjoitti:

Moi!

Kaikin mokomin lisää tarinoita.
        Tarinoista saa mukavaa potkua omaankin seksielämään emännän kanssa!

A&P

PS.Oletettavasti tunnistit?

• Anonyymi

Olipa hyvä flaksi pojalla!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      222
      4296
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      69
      2765
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      394
      2443
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2363
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      42
      1639
    6. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      555
      1406
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      96
      1334
    8. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      57
      1330
    9. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      78
      1329
    10. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      125
      1196
    Aihe