Onko kellään kokemuksia suolapiipusta, asiallisia vastauksia kiitos! Mainos lupaa seitsemän hyvää ja kaunista, jos sitä käyttää.
Kokemuksia suolapiipusta???
4
925
Vastaukset
- Ventolineako
HEIPS!
Minulla samat kysymykset kuin aloittajalla. Lisäisin vielä mihin tuo hoito perustuu ja paljon maksaa?- astmamummeli
Hoito perustuu siihen, että suola parantaa??? ilmeisesti jotenkin immeisen putkistoa tai niin ainakin väittävät!!! YA:ssa maksaa 55 euroa ja olisi kolmen vuoden käyttäikä???
Tällä mummolla on varsinkin avaavien lääkkeiden kanssa ongelmaa ja sietämättömiä sivuvaikutuksia.
- aölskjkdf
Olen käyttänyt nyt reilun kolmen kuukauden ajan päivittäin n. 15 min. Kesä meni tosi hyvin, pärjäsin ilman säännöllistä lääkitystä. (Viimeiset 7 v, olen joutunut käyttämään pulmicortia tai symbicortia säännöllisesti päivittäin, yskiminen on alkanut viikon sisällä, jos olen koettanut pitää taukoa lääkityksessä). Eli kesä meni tosi hyvin, en sitten tiedä oliko piipun ansiota vai ei. Elokuun loppu toi mukanaan sitten flunssan ja jouduin palaamaan lääkkeiden pariin. Piippuilua aion kyllä jatkaa ainakin talven yli, jotta näen onko hyötyä flunssakierteen katkaisussa.
Nenäkin tuntuu paremmalta, eli nenäkortisonia olen vähentänyt myöskin.- astmamummeli
Kiitos tiedoista, minulla menee myös Pulmicort ja tarvittaessa Ventoline avaava. Ostan piipun heti kun pääsen lähikaupunkiin huomenna tai ylihuomenna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi813898Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo693707Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks442215Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä522179- 582074
- 511746
- 271429
Vuoksesi kaiken
Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua1151173Kehu kaivattuasi
Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.1051153- 601099